2019-07-11, 20:14
Medlem
leosternbachs avatar
Ja nu är det som rubriken lyder. Jag är på jakt efter ordentlig kajmak i Malmö. Har ätit mat från balkan sen barnsben men endå aldrig varit duktig nog att hitta bra kajmak i butik. Funderat på att gå och fråga på bosniska cevapcici eller burek house men skulle helst vilja veta om det går att köpa någonstans i butik först. Skulle verkligen uppskatta er hjälp en ung man kan helt enkelt inte låta sitt liv gå förbi utan rejält med kajmak till maten. Tack på förhand!
Citera
2019-07-11, 20:48
Medlem
constants avatar
Det finns en ganska ny tråd för frågor som denna. För jag antar att man kan räkna det som en ingrediens: (FB) Allmän köp tråd av ingredienser, och vart hittar jag detta.
Citera
2019-07-11, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leosternbach
Ja nu är det som rubriken lyder. Jag är på jakt efter ordentlig kajmak i Malmö. Har ätit mat från balkan sen barnsben men endå aldrig varit duktig nog att hitta bra kajmak i butik. Funderat på att gå och fråga på bosniska cevapcici eller burek house men skulle helst vilja veta om det går att köpa någonstans i butik först. Skulle verkligen uppskatta er hjälp en ung man kan helt enkelt inte låta sitt liv gå förbi utan rejält med kajmak till maten. Tack på förhand!
lidl har balkantema nästa vecka eller ännu nästa och de brukar ha kajmak då.
Citera
2019-07-11, 21:37
Lucu Food?
Eller kanske Västgrillen (charkbutik brevid själva snabbmatsstället), på Scheelegatan. Det finns en till balkanchark i samma byggnad som kanske kan vara värt att kolla hos

Annars Lidl, den som de brukar ha på balkanvecka tycker iaf jag är bra
Citera
2019-07-11, 21:50
Medlem
leosternbachs avatar
tacksam för alla svar! wow att jag inte tänkt på lucu food! är inte väster chark mittemot abdos?
Citera
2019-07-11, 21:50
Citat:
Ursprungligen postat av leosternbach
tacksam för alla svar! wow att jag inte tänkt på lucu food! är inte väster chark mittemot abdos?

Exakt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in