2017-03-13, 07:05
Medlem
BogdanBagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlitoBrigante84
Tack för svar!

Det jag tänker är hur motfrågorna kan bli? Om man skulle sätta dit familj för snatteri osv? De flesta antar jag i verkligheten skulle beakta vad för typ av brott det gällde? Eller är jag ute och cyklar?

Jo absolut. Det kommer följdfrågor på allt hos psykologen. Minns inte vad jag fick för följdfråga på just den frågan. Men har för mig att jag själv la till något om hur grova brott der kunde gälla. Att ifall någon man känner som man säkert vet aldrig har snott något, nu börjat snatta. Då kanske man borde diskutera med det personen vad som ligger till grund för det ändrade beteendet. Ja lite så.
Citera
2017-03-13, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BogdanBagare
Jo absolut. Det kommer följdfrågor på allt hos psykologen. Minns inte vad jag fick för följdfråga på just den frågan. Men har för mig att jag själv la till något om hur grova brott der kunde gälla. Att ifall någon man känner som man säkert vet aldrig har snott något, nu börjat snatta. Då kanske man borde diskutera med det personen vad som ligger till grund för det ändrade beteendet. Ja lite så.

Precis hur jag tänker också. Måste vara ett vettigt svar
Citera
2017-03-13, 14:56
Medlem
Hur är det om man inte kommer in första gången man söker, måste man då vänta ett tag innan man kan söka in igen? Eller är det fritt fram att söka varje ansökanstillfälle tills man kommer in?
Citera
2017-03-13, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxlindg
Hur är det om man inte kommer in första gången man söker, måste man då vänta ett tag innan man kan söka in igen? Eller är det fritt fram att söka varje ansökanstillfälle tills man kommer in?

Svaret på frågan finns en googling bort.
Citera
2017-03-13, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ---------------abc
Svaret på frågan finns en googling bort.

Jag har googlat och försökt få fram svaret men ej lyckats. Om du inte vill svara på frågan så kanske du åtminstone kan länka till vart jag kan läsa mig till svaret?
Citera
2017-03-13, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxlindg
Jag har googlat och försökt få fram svaret men ej lyckats. Om du inte vill svara på frågan så kanske du åtminstone kan länka till vart jag kan läsa mig till svaret?

Första träffen på google
https://polisen.se/Bli-polis/Ansokan...-utbildningen/
Citera
2017-03-13, 20:13
Medlem
Citat:
Första träffen på google

Tack! För övrigt, för att vara en infotråd om ansökning till PHS så är svaret "googla det" ganska så ineffektivt. Men jag bugar och bockar för din snabba respons!
Citera
2017-03-13, 20:23
Medlem
Inget som tyder på att besked kan komma tidigare ?
Citera
2017-03-13, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frekke89
Inget som tyder på att besked kan komma tidigare ?

Hahhah.

Jag ligger i sängen, efter 4h bilkörning. Å ska göra testerna i morgon
.... börjar med uniq.
Vilket är mitt största hinder. Kommer bli sä
Där glad om man skulle misslyckas å sätta sig i bilen å åka hem
Igen
Citera
2017-03-13, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berne88
Hahhah.

Jag ligger i sängen, efter 4h bilkörning. Å ska göra testerna i morgon
.... börjar med uniq.
Vilket är mitt största hinder. Kommer bli sä
Där glad om man skulle misslyckas å sätta sig i bilen å åka hem
Igen

Andas, ta det lugnt och läs frågorna 10ggr även om du läste rätt första gången så bör det gå vägen. Är det andra gången för dig?

Sängen, är det logementet? Själv pendlade jag med tåg mellan ortern och hem så det var lagom skönt att få en närliggande ort. Vart kör du?
Citera
2017-03-13, 21:56
Medlem
Citat:
Första träffen på google

Oh My god, jag skrattar hjäl mig.

Elakt av dig men fan va jag behövde ett gott skratt.
Citera
2017-03-14, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frekke89
Andas, ta det lugnt och läs frågorna 10ggr även om du läste rätt första gången så bör det gå vägen. Är det andra gången för dig?

Sängen, är det logementet? Själv pendlade jag med tåg mellan ortern och hem så det var lagom skönt att få en närliggande ort. Vart kör du?

Ne det gick inte den här gången heller😡
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in