2019-06-28, 14:04
Medlem
klybans avatar
Efter typ 10 år efter jag köpte mig en G15, så fick jag för mig att byta då en del knappar nyss börja tappa funktion
Sikta in mig på denna Exibel, som kändes i affären skön och tog en sådan.
Och tycker faktiskt detta tangentbord håller en hög klass i känsla och mekanisk funktion, så slog till.

Och ur denna synvinkel är det ett toppen bord.
Men det som fick mig att fundera nu, det var när IPS var nere och krånglat, så testade jag lite offlinespel som MOHAA.
Och vad jag då märkte var att det var hopplöst att ställa in tangentbordetsknappar i MOHAA(Spelar med piltangenter och numpaden, och är alldeles för gammal och ändra detta )
Och när jag skulle lägga in var vapen på numbad, så gick inte detta när den kom på piltangenterna på numpaden, då det blev den faktiska funktionen.

Vad tror ni detta beror på?
MOHAA fattar inte, eller nått som är skevt med tangentbordet tror ni?
Det är inte så att jag spelar MOHAA, men om detta återfinns i andra spel, då är ju tangentbordet kass för mig.
Så har ni några funderingar ni som testat, vet eller köpt.
Men om en del äldre spel inte fungerar, så kanske jag msåte åter fundera på ett annat köp.
Spelar dominerande CSGO, och där funkar det, även i Left 4 Dead 2.
Citera
2019-06-29, 09:58
Medlem
klybans avatar
LoL, det låter som det är massa småpartiklar inne i tangentbordet(typ större sandpartiklar, detta måste till 100% vara nått ifrån produktion), vad faan kan det vara?

Dock ett skönt bord.
Citera
2019-07-10, 10:43
Medlem
klybans avatar
Det har uppstått ett problem med bordet, som jag inte förstår mig på.
Och det är när jag spelar och trycker på många knappar.
Då får jag ett uppmärksamhetssignal(Ingen visuell , först trodde jag det var hotmail.(haft den innan, men icke).
Sen trodde jag på nått annat i webbläsarna, men icke.
Sen trodde jag någon skit från nått porr sidan varit på, men icke.
Och nu har jag nog lokaliserat det, och det är när jag trycker många knappar eller rör mus väldigt mycket, och då mus fryser och spelar en trudelutt.

Edit:
Ej trådlös mus.
Edit 2:
Verka som det blev fixat nu, men vilken åtgärd som greja biffen vet jag ej.
Bytte USB, tog bort musen, avaktivera en av mus-"HID", men verkade inte funka, men nu efter omstart så verkar det vara fixat.
Extrem mysko fel.
Senast redigerad av klyban 2019-07-10 kl. 11:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in