Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-03-06, 13:11
  #1
Banned
handenduvets avatar
Innan ni som får er världsbild förstörd av att en ikon i era liv är homosexuell ( vad nu det spelar roll) börjar skrika så vill jag bara berätta att det är Ok att gilla JO, även om han vore bög. Likväl att det är OK att gilla Loket även fast han gillar unga pojkar.

Min skvallerkälla som är oerhört pålitlig som tidigare har berättat för mig om Kajsa bergqvists bravader under atlanta-os, Jonas Gardells förehavanden på svartklubbar i sthlm på -80 talet och om att Bengt Palmers & Björns skifs har haft homoerotiska affärer med varandra.
Denna källsa viskade nu i mitt öra att JO tydligen ska vara bög.
Finns det något som pekar på detta?
Har JO någonsin haft en flickvän?



PS. Nej, att skriva finns det nån som vill knulla med en världsmästare på nåt hak i Kalmar är inte att vara hetero.
Citera
2006-03-06, 13:32
  #2
Medlem
Lyckholms avatar
Vad är som säger att han skulle vara homosexuell? Förutom att din vän har homo-erotiska fantasier alltså.

Många är singlar. Det är inte något tecken. Tror faktiskt han är extremt straight.
Citera
2006-03-06, 13:33
  #3
Medlem
"Lao Wa" - Som han kallas i Kina, är onekligen lite lik skådesspelaren Richard Chamberlain, som i sin tur i allra högsta grad är homosexuel, så visst kanske J-O har mer än bara utseendet gemensamt med denna gamle skådis?
Citera
2006-03-06, 13:54
  #4
Banned
handenduvets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckholm
Vad är som säger att han skulle vara homosexuell? Förutom att din vän har homo-erotiska fantasier alltså.

Många är singlar. Det är inte något tecken. Tror faktiskt han är extremt straight.
min vän har inga homo-erotiska fantasier och jag förstår inte vad det i sådana fall skulle ha med ämnet att göra.
Citera
2006-03-06, 13:55
  #5
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handenduvet
Min skvallerkälla som är oerhört pålitlig som tidigare har berättat för mig om Kajsa bergqvists bravader under atlanta-os

Hmm. det lät intressantare än det egentliga trådämnet, låt höra.

Det ryktades om JO och en häcklöperska som jag glömt namnet på under Barcelona OS men annars har han varit diskret eller celibatör.
Citera
2006-03-06, 13:58
  #6
Banned
handenduvets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utter
Hmm. det lät intressantare än det egentliga trådämnet, låt höra.
det finns avhandlat på forumet redan.
Hon blev påsatt bakifrån inne på en toalett utav ett par st. handbollsspelare.
Citera
2006-03-06, 14:00
  #7
Medlem
TEOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handenduvet
Min skvallerkälla som är oerhört pålitlig

Que? Skvallerkälla? Pålitlig? Näe det går inte ihop. Fast det kanske är så att din källa sitter inne med 1:a hands erfarenheter
Citera
2006-03-06, 14:02
  #8
Banned
handenduvets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TEO
Que? Skvallerkälla? Pålitlig? Näe det går inte ihop. Fast det kanske är så att din källa sitter inne med 1:a hands erfarenheter
Det kan vara så. men i det här fallet är det inte troligt.
Dock har samme källa förstahandsinformation om en del andra homosexuella kändisar, om det gör dig gladare?
Citera
2006-03-06, 14:06
  #9
Medlem
Nulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utter
Hmm. det lät intressantare än det egentliga trådämnet, låt höra.
Här har du länken:

http://www.flashback.org/showthread.php?t=263352

Se inlägg 47 och framåt. Debattvågorna gick heta då många av oss vägrade tro på handenduvet. Till slut var vi (eller några av oss) dock hyfsat överens om att han möjligen hade rätt.
Citera
2006-03-06, 14:17
  #10
Medlem
Bananas avatar
Jag tycker du kan stoppa upp din skvallerkälla där solen aldrig lyser. J-O må fascineras av bollar som idrottsman, privat gör han det inte.
Citera
2006-03-06, 14:18
  #11
Banned
handenduvets avatar
det är lustigt det här.
Folk tycks gå på defensiven och blir verkligen upprörda när man vill diskutera en manlig kändis potentiella homosexualitet.
Är det verkligen så känsligt för er? Spelar det verkligen sådan stor roll?
Citera
2006-03-06, 14:21
  #12
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nulle
Här har du länken:

http://www.flashback.org/showthread.php?t=263352

Se inlägg 47 och framåt. Debattvågorna gick heta då många av oss vägrade tro på handenduvet. Till slut var vi (eller några av oss) dock hyfsat överens om att han möjligen hade rätt.

Tackar, hur kan jag ha missat detta, det är ju en högkvalitetstråd.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback