• 1
  • 2
2019-06-25, 12:24
Medlem
Holdingbreaths avatar
PK moderators har en strng policy mot rasism. I praktiken det gr inte a diskuterar invandring, brottsligheten, osv utan att fr avstngning.

Hur mycket vinner PK gnget genom att kontrollerar Reddit?

Skulle det funka att starta en alternativ Reddit trd om Svenskpolitik?
Citera
2019-06-25, 15:47
Medlem
DeMo_Ds avatar
Jag tror det funkar att gra en alternativ reddit.
Citera
2019-06-25, 19:28
Medlem
Ganska mycket vinner de p det. Att tysta sikter man inte gillar p en plattform gr inte s mycket, men nr fler och fler plattformar gr samma och dessa sikter frpassas till enbart obskyra platser s r det en enorm vinst. "Syns man inte, finns man inte" r ett talestt det ligger mycket i. Man kan inte pverka, man kan inte rekrytera, man kan inte n de grupperna som inte r cementerade i sina sikter och vinna ver dem om man inte befinner sig p dessa plattformar.

Det r drfr man mste frska sprida sdana sikter ven p stllen de inte r vlkomna. Blir man bannad, s blir man bannad. Man fr konstant vervga om att "tona ned" sina sikter, "anpassa dem" eller kra p tills man blir utslngd. Oavsett vad s r det oerhrt viktigt att frska synas p de plattformar man inte fr synas p. I nedtonad form r bttre n inget alls. Annars kan alla Sverigevnner enbart cirkelrunka bort en tynande tillvaro i ett obskyrt hrn av internet om ens det.
Citera
2019-06-28, 12:36
Medlem
Holdingbreaths avatar
https://www.reddit.com/user/FuckGoreWHore/

Undrar vem hon/han/hen r? FuckGoreWHore r icke en exponent av den yttrandefrihet.
Citera
2019-06-29, 17:19
Medlem
Kafka_Gods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holdingbreath
https://www.reddit.com/user/FuckGoreWHore/

Undrar vem hon/han/hen r? FuckGoreWHore r icke en exponent av den yttrandefrihet.

Politiska klimatet p /r/Sweden och /r/Svenskpolitik lutar starkt till hger. Invandring r just den politiska frgan som diskuteras mest fljt efter brottslighet. Nr du skriver att du blir avstngd fr att du inte fr diskutera invandring s mste du inse att det sger mer om dig sjlv. Om du inte klarar att flja en vldigt enkelt regel nr du diskuterar politik s kanske det r lmpligare att du hller dig till Nordiska motstndsrrelsens kommentatorsflt?
Citera
2019-06-29, 19:18
Medlem
Holdingbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafka_God
Politiska klimatet p /r/Sweden och /r/Svenskpolitik lutar starkt till hger. Invandring r just den politiska frgan som diskuteras mest fljt efter brottslighet. Nr du skriver att du blir avstngd fr att du inte fr diskutera invandring s mste du inse att det sger mer om dig sjlv. Om du inte klarar att flja en vldigt enkelt regel nr du diskuterar politik s kanske det r lmpligare att du hller dig till Nordiska motstndsrrelsens kommentatorsflt?

r/Sweden och /r/Svenskpolitik lutar till hger?

Kastade de ut mig efter jag r invandrare, tror du det?
Citera
2019-06-29, 19:47
Medlem
Kafka_Gods avatar
Citat:
r/Sweden och /r/Svenskpolitik lutar till hger?

Kastade de ut mig efter jag r invandrare, tror du det?

Ja, det r korrekt.

Andra frgan r obegriplig.
Citera
2019-07-01, 09:28
Medlem
Holdingbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafka_God
Ja, det r korrekt.

Andra frgan r obegriplig.

r Reddit till hger SvD?

Anser du att media i Sverige har har drivit en social liberal politik som har varit verdrivet fr invandring?
Citera
2019-07-01, 15:06
Medlem
EnGodForlorares avatar
Jag tog en snabb titt p skiten. Det r ju bara en massa hgervnliga nyheter p sidan. De f vnsternyheter jag hittade hade alla 0 pong medan hgernyheterna hade hundratals. Ditt pstende om att sidan skulle vara censurerad frefaller drfr vara taget ur luften.
Citera
2019-07-02, 11:53
Medlem
Holdingbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Jag tog en snabb titt p skiten. Det r ju bara en massa hgervnliga nyheter p sidan. De f vnsternyheter jag hittade hade alla 0 pong medan hgernyheterna hade hundratals. Ditt pstende om att sidan skulle vara censurerad frefaller drfr vara taget ur luften.

Jag fr inte vara med. Det censur av en i alla fall.

Vad menar du med hgernyheterna?
Citera
2019-07-02, 12:15
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Jag fr inte vara med. Det censur av en i alla fall.

Vad menar du med hgernyheterna?

Att nyheter som gynnar hgern fr enormt mycket utrymme p sajten. Exempel:

Moderaterna: Infr obligatorisk kurs i svenska vrderingar 256 pong
ver tid vger de positiva effekterna av invandring ver de negativa. 0 pong

Det verkar inte vara ett intressant debattforum nr folk bara sitter och rstar p det de gillar och motrstar p det de ogillar.
Citera
2019-07-04, 12:42
Medlem
Holdingbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Att nyheter som gynnar hgern fr enormt mycket utrymme p sajten. Exempel:

Moderaterna: Infr obligatorisk kurs i svenska vrderingar 256 pong
ver tid vger de positiva effekterna av invandring ver de negativa. 0 pong

Det verkar inte vara ett intressant debattforum nr folk bara sitter och rstar p det de gillar och motrstar p det de ogillar.

Kan andelen av det du kallar hgerkantsnyheter reflektera den strre strm av nyhetshndelser som r negativa mot den etablerade politiska ordningen?

Dagens Aftonbladet rapporterade en topp svensk polisansvarig att gngskjutningar skulle troligen fortstta i ytterligare 5 till 10 r.

Den nyheten gynnar hgerkanten som hvdar att staten har frlorat kontrollen av lag och ordning. Men det hr r en objektiv negativ utveckling som r direkt relaterad till invandring.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in