Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-06-13, 13:22
  #1
Medlem
DrPwgyms avatar
Länk till Göteborgs-Posten:
https://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teb...jer-1.15590934

Rubrik:
"Filmbeviset: Smetade avföring i ansiktet på tre unga tjejer"

I Göteborg så råkade tre unga tjejer ut för en mycket osmaklig attack, ombord på en spårvagn vid Brunnsparken utanför Nordstan.
En man i medelåldern klev på, tog sig innanför byxorna därbak och tryckte därefter upp avföring i ansiktet och håret på flickorna.
Nu ställs han inför rätta i Göteborgs Tingsrätt.

Någon som har mer info?
Citera
2019-06-13, 13:25
  #2
Medlem
Troligtvis har han ett hat mot kvinnor. Han lär vara känd inom psykatrin. Hoppas det var muslimska tjejer han gjorde det på.
Citera
2019-06-13, 13:34
  #3
Medlem
franges avatar
Betalartikel så svårt att säga så mycket än det som nämns i TS...
Citera
2019-06-13, 13:48
  #4
Medlem
dacks avatar
Kanske har den gamla vandringssägen gått i uppfyllelse för alla kiss och bajs fetischer.
Bajsmannen har nedstigit ifrån himmeln.
Citera
2019-06-13, 13:52
  #5
Medlem
Bizmarcks avatar
Ett roligt Prank.
FUP?
Citera
2019-06-13, 14:13
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leksandbanan
Troligtvis har han ett hat mot kvinnor. Han lär vara känd inom psykatrin. Hoppas det var muslimska tjejer han gjorde det på.

Lite efterbliven är nog inte heller en helt tokig gissning, tacka psykiatrireformen.
Citera
2019-06-13, 14:25
  #7
Medlem
Europes avatar
Psykpatient eller brunsmetningen har nått nya nivåer? Jag brukar i och för sig ha svårt för att se skillnaden på psykiskt sjuka med ett psykotiskt skov och PK-svenskar, så jag brukar ha tidigare kontakt med psykvården som ett kriterie för att försöka skilja dem åt, samt se om personen har varit likadan hela tiden (psykiskt sjuka har bättre - t.o.m. till synes helt friska - perioder, medan PK-svenskar inte har det).

Det finns förvisso störda - men inte psykotiska - människor som i vissa situationer kastar sin avföring på andra. Jag läste om att det var vanligt på en fång- och vårdanstalt i USA, där man hade samlat de värsta ungdomsbrottslingarna som inte bara uppvisade antisocial beteendestörning, utan direkt uppvisade allvarlig psykopati, för att se om de gick att anpassas tillbaka till samhället. Men de var inlåsta och använde det som ett sätt att angripa personalen (när det inte direkt fanns andra sätt att tillgå för att hävda sig och angripa personalen). Jag reagerade därför när jag hörde rapporter om att det även har skett relativt ofta på de svenska asylboendena med "ensamkommande", då dessa inte är inlåsta och dessutom är de flesta av dem fullvuxna män.
__________________
Senast redigerad av Europe 2019-06-13 kl. 14:37.
Citera
2019-06-13, 14:27
  #8
Medlem
Usch. Undrar hur länge lukten sätt kvar i deras näsor?
Citera
2019-06-13, 14:30
  #9
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drullknull
Håller med om ovanstående, troligen rör det sig om kränkt vit man som inte fått doppa på ett tag.

Jag förstår att det är så för dig, men alla andra där ute som kan göra liknande är nödvändigtvis varken vita, kränkta eller motiveras av att de inte har fått "doppa". Sluta projicera. Så om det inte var du den här gången, så kan det så klart vara en rätt annorlunda gärningsman. Med tanke på alla dina störda inlägg på forumet, så tror jag förvisso att det är en god sannolikhet att gärningsmannen uppvisar liknande tecken på någon form av mental störning, antingen psykisk sjukdom och/eller personlighetsstörning, men det är ju varken kopplat till att vara vit, kränkt eller ens sexliv.

Edit: Att många av er inte får doppa och att ni känner er kränkta för allt möjligt har ju snarare med er störning/psykiska sjukdom, samt påföljande aparta beteende att göra, än tvärtom. Det är nog rätt uppenbart för oss andra varför en medelålders man som gräver fram avföring ur sin bak (redan att avföringen fanns där säger ju något) och smetar det i ansiktet på unga kvinnor sannolikt inte är värst uppvaktad av kvinnor. Det är beteendet som gör att han inte får "doppa", inte att han inte får "doppa" som skapar beteendet.
__________________
Senast redigerad av Europe 2019-06-13 kl. 14:44.
Citera
2019-06-13, 14:42
  #10
Medlem
Drullknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Jag förstår att det är så för dig, men alla andra där ute som kan göra liknande är nödvändigtvis varken vita, kränkta eller motiveras av att de inte har fått "doppa". Sluta projicera.

Det rör sig om en man, det dyker upp dylika händelser varje år e.x. som i fallet med Eskilstuna. Då renlighet är en dygd i de flesta främmande kulturer får PK-radarn stort utslag på en svennebanan.

Givetvis behöver den inte röra sig om en av sex svältfött blekfejs, det kan faktiskt röra som sexuell njutning, gm har en dragning åt det koprofaga och njuter av att andra också tvingas dela hans läggning. Då han påtvingat sin sexualitet på främmande människor rör det sig om ofredande.
Sedan är det sekundärt om gärningsmannen är psykiskt sjuk, självklart en förklaring till brottet, inte en förmildrande omständighet.
Citera
2019-06-13, 15:05
  #11
Medlem
Sinraths avatar
Fy fan vad äckligt. Hade det hänt mig själv hade jag haft svårt att inte slå äcklet så hårt jag orkade. Lagen tar väl inte i beaktning hur rentav farligt avföring kan vara att få på/i sig jämfört med en kniv så det lär väl inte räknas som nödvärn.
Citera
2019-06-13, 15:12
  #12
Moderator
-Info-s avatar
Här finns en bild på gärningsmannen:

https://www.gp.se/image/policy:1.155...4f%24w=834285a

Svårt att säga med bestämdhet om det är en svensk eller en blatte. Huvudet är hårt pixlat. Men håret ser väl ut att vara mörkt i alla fall?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback