Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-17, 05:16
  #337
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Finns det mycket kvar att upptäcka i underdark efter att man dödat Nere? Har gjort alla sidouppdragen för de där svamparna, gnomesen och allt det där.

Svårt att veta vad "allt det där" betyder i detta fall, men ja det finns mer att göra än gnomesen och Svamparna, exempelvis:

Admantine Forge och Arcane Tower

Här kanske du hittar det du inte gjort än:
https://www.ign.com/wikis/baldurs-gate-3/Side_Quests
Citera
2024-01-17, 14:07
  #338
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Svårt att veta vad "allt det där" betyder i detta fall, men ja det finns mer att göra än gnomesen och Svamparna, exempelvis:

Admantine Forge och Arcane Tower

Här kanske du hittar det du inte gjort än:
https://www.ign.com/wikis/baldurs-gate-3/Side_Quests

Jag har letat i stort sett i varenda vrå. Säkert något jag missat, men Admantine Forge och Arcane Tower är jag klar med. Nu är jag hos Yurgir. Det som fascinerar mig med BG3 är hur otroligt många scenarion det finns att spela igenom. Det blir lätt en till omgång, fast då ska jag vara en ond Warlock som bedrar alla i min väg.

Just det. Har stött på ytterligare en irriterande sak nu i Shadowlands. Efter fighten i lägret hos Harpers där någon av de där "fistarna" (eller vad man ska kalla dem) anfaller oss. Så är det någon jävla unge som stup i ett gnäller om att "Set me free" och "Me oh my, oh my oh me". Är det en bugg eller ska det vara så? Fett irriterande i alla fall.
__________________
Senast redigerad av Brajebrasomfan 2024-01-17 kl. 14:21.
Citera
2024-01-17, 14:40
  #339
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Jag har letat i stort sett i varenda vrå. Säkert något jag missat, men Admantine Forge och Arcane Tower är jag klar med. Nu är jag hos Yurgir. Det som fascinerar mig med BG3 är hur otroligt många scenarion det finns att spela igenom. Det blir lätt en till omgång, fast då ska jag vara en ond Warlock som bedrar alla i min väg.

Just det. Har stött på ytterligare en irriterande sak nu i Shadowlands. Efter fighten i lägret hos Harpers där någon av de där "fistarna" (eller vad man ska kalla dem) anfaller oss. Så är det någon jävla unge som stup i ett gnäller om att "Set me free" och "Me oh my, oh my oh me". Är det en bugg eller ska det vara så? Fett irriterande i alla fall.

Kika på din lantern/fackla som du fick med dig
Citera
2024-01-17, 14:55
  #340
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speysajd
Kika på din lantern/fackla som du fick med dig

Tusen tack!
Citera
2024-01-30, 19:14
  #341
Medlem
Asaphugzs avatar
Spelare på PS5 här.
Skulle vilja se intresse för att dra ihop ett gäng och lira co-op?
Skulle vara väldigt kul!
Har lirat i nån vecka nu bara och kommit till tidiga delarna av act 2, men verkligen finkammat act 1.
Lirar Gith Monk, men är sugen på annan build.

Må väl!
Citera
2024-01-30, 19:33
  #342
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asaphugz
Spelare på PS5 här.
Skulle vilja se intresse för att dra ihop ett gäng och lira co-op?
Skulle vara väldigt kul!
Har lirat i nån vecka nu bara och kommit till tidiga delarna av act 2, men verkligen finkammat act 1.
Lirar Gith Monk, men är sugen på annan build.

Må väl!

Hade gärnat lirat men känner mig ganska färdig med spelet...
Inväntar Elden Ring DLC och Final Fantasy Rebirth..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback