• 1
  • 2
2019-06-06, 22:49
Bannlyst
Har sett folk hata mycket p Reinfeldt i det hr forumet och i andra medium. Men Reinfeldt var en ledare som Sverige aldrig haft. Han var som en landsfader som var beskyddande och verkade fr folkets bsta.

Som strsta bevis fr det tnker jag lnka ett videoklipp frn hans besk i Turkiet i en liten skitby. Kan ni fatta? Reinfeldt slsar sin tid fr att ka till en liten by i Turkiet eftersom det stllet har mycket gemensamt med Sverige. Bara det om ngot r ett bevis p att Reinfeldt sg upp till det svenska.

https://www.youtube.com/watch?v=fwxMpbrc_BU

Titta dessutom hur han vinkar p folk. Kolla ocks hur folket vinkar tillbaka fr att hlsa den store svenske ledaren. Sg mig, vilken annan svensk statsminister har ftt en sn stor uppskattning frn frmmande folk vid statsbesk?
Citera
2019-06-06, 23:02
Medlem
olasvenssons avatar
Reinfeldt r psykopat som hatar svenskar och Sverige. En totalt vrdels "mnniska".
Citera
2019-06-06, 23:06
Medlem
OnlyTimeWillTells avatar
fredrik r en globalist precis som alla andra politiker vi har
det finns en anledning till varfr klyftorna mellan rika och fattiga kar mer i sverige n vad dom gr i det knda usa.

du rnar fattigt folk p ett stt dom inte ens frstr s att dom forstter att rsta p frdrvet.

om inte fredrik och hans sner hngs offentligt inom 20 r, blir jag frvnad

allt handlar om utbildning, dom "bildade" rnar dom outbildade, dock s lter vrat internet outbildade personer ta del av all information dom bildade frrut fick.

S mas mord av rika kommer ske den dagen fattiga mnniskor frstr hur rnade dom blitt

det finns en anledning till varfr rika mnniskor i usa bygger atom skra bunkrar haahahha, dom vet vad som komma skall, dvs upproret!

men det hr behvs, fr naturens evoultion
Citera
2019-06-06, 23:42
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Reinfeldt r psykopat som hatar svenskar och Sverige. En totalt vrdels "mnniska".
Psykopat r han garanterat, det mste man vara fr att bli statsminister. Eller tminstone ha starka psykopatiska drag.

Reinfeld hatar varken svenskar eller Sverige, om jag fr gissa, men han ser bara till sig sjlv och hur han ska kunna tjna pengar och makt.
Flyktingvgen 2014 gjorde honom rik och mktig, han tjnar sjuk nog fortfarande stora summor p detta.

Jag vill krkas.
Citera
2019-06-07, 00:06
Medlem
iJackSparrows avatar
Ls hans bok "Det sovande folket" s ndrar du nog uppfattning. Han r en skithg!
Citera
2019-06-07, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Har sett folk hata mycket p Reinfeldt i det hr forumet och i andra medium. Men Reinfeldt var en ledare som Sverige aldrig haft. Han var som en landsfader som var beskyddande och verkade fr folkets bsta.

Som strsta bevis fr det tnker jag lnka ett videoklipp frn hans besk i Turkiet i en liten skitby. Kan ni fatta? Reinfeldt slsar sin tid fr att ka till en liten by i Turkiet eftersom det stllet har mycket gemensamt med Sverige. Bara det om ngot r ett bevis p att Reinfeldt sg upp till det svenska.

Titta dessutom hur han vinkar p folk. Kolla ocks hur folket vinkar tillbaka fr att hlsa den store svenske ledaren. Sg mig, vilken annan svensk statsminister har ftt en sn stor uppskattning frn frmmande folk vid statsbesk?
vaknade du sen?
Citera
2019-06-07, 06:05
Medlem
Citat:

du vet inte vad du pratar om fr skit han har svikit sitt folk visst lfven vart lite vrre men bda r lika skall skadade och borde hamna i fngelse p livstid eller skjutas fr sina brott mot sitt folk
Citera
2019-06-07, 08:13
Medlem
Europes avatar
Reinfeldt var landsfrrdare, som bl.a. hjlpte Muslimska brdraskapet att f makt i Sverige, bedrev en samhllsfrstrande politik med att riva ned statens mest grundlggande och ndvndiga institutioner, bedrev en politik vars slutml var folkmordet p det egna folket o.s.v. Men nej, han var faktiskt bra! Bevis: en gng beskte han en turkisk by.

J-vla trolltrd...

"Sg mig, vilken annan svensk statsminister har ftt en sn stor uppskattning frn frmmande folk vid statsbesk?"
En landsfrrdare som har frrtt sitt eget folk till frmn fr det frmmande folket?
Senast redigerad av Europe 2019-06-07 kl. 08:15.
Citera
2019-06-07, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Reinfeldt var landsfrrdare, som bl.a. hjlpte Muslimska brdraskapet att f makt i Sverige, bedrev en samhllsfrstrande politik med att riva ned statens mest grundlggande och ndvndiga institutioner, bedrev en politik vars slutml var folkmordet p det egna folket o.s.v. Men nej, han var faktiskt bra! Bevis: en gng beskte han en turkisk by.

J-vla trolltrd...

"Sg mig, vilken annan svensk statsminister har ftt en sn stor uppskattning frn frmmande folk vid statsbesk?"
En landsfrrdare som har frrtt sitt eget folk till frmn fr det frmmande folket?
Var ? Har han slutat att vara det eller dog han?
Citera
2019-06-07, 11:00
Moderator
Meijis avatar
Citat:

Frn texten under youtube-klippet ang. Kulu:

"...minst 30 000 turkar tros ha utvandrat frn Kulu frmst till Sverige ... Av den turkiska minoriteten i Sverige anses minst 60% komma frn Kulu"
Citera
2019-06-07, 14:29
Medlem
Citat:

Jadu. Om vinka r en bra egenskap p en politiker s frstr jag varfr vi har problem i detta land.

Men Reinfeldts regeringstid var en katastrof.
Tyvrr r det fr f som frstr sjlva anledningen till detta d de bara ser vad han gjorde men missar resultatet.
Han lyckades snka skatterna som dumma vljare sg. Vad de dumma vljarna totalt missade var hur skatteuttaget kade. Men det kade inte fr de rika utan ju fattigare man var ju mer betalade man i skatt. Han r bla den direkta anledningen till Bensinupproret 2.0.
Ok att Sossarna har skattat drivmedel samt andra saker ssom elen.
Men Reinfeldts regering trollade rejlt.
De skapade jobbskatteavdrag som sjuka o pensionrer inte fick del av. Sedan kade de p punktskatterna som de sjuka o pensionrerna var beroende av. Men detta slog ven hrt mot vanliga arbetare. Men dessa sg det inte. De gnllde lite ver att deras mamma blev fattigpensionr men var nd njda d lnekuvertet var tyngre.
Att de sedan fick kat skattetryck genom punktskatterna har de n i dag missat.

n i dag s skriker medelsvensson om att skatterna r fr hga vilket gr att hgern vxer terigen.
S, Reinfeldt var en jvel p att trolla d hans illusioner n i dag r ngot folket skriker efter i tron p att magi fungerar.
S, sett ur den synvinkeln s var han riktigt bra.
Citera
2019-06-18, 23:09
Medlem
rrpipers avatar
Varfr kpte Reinfeldt just ett hus s lngt frn Rinkeby?

https://www.expressen.se/dinapengar/...i-skargarden-/

Vad ska han hlla till i skrgrden fr? Dr finns det vl bara svenskar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in