Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-18, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Gör hon sig till i Fredagsmyset?

Hon påstår att hon inte känner till Papphammar och inte heller att hon känner till Claes och Anders Eriksson. Hur kan man ha en sådan brist på allmänbildning?

Jag undrar om hon inte gör sig till.

Hon är ändå 32-år och inte tolv som hon verkar låtsas vara och även om hon inte minns när Macken, En himla många program och Tornado gick på TV måste hon ha sett repriser som vilken normal människa som helst.

Citat:
Ursprungligen postat av Rollin-and-Turning
Nja, jag tror snarare att det är du som har blivit gammal/har gammal humor.
Det finns säkerligen rätt många ur hennes generation och senare som har dålig koll på Galenskaparna, då det var saker som gjordes före deras tid och dessutom är humorn ofta rätt daterat till sin tid.
Det kommer nya humorproduktioner hela tiden och då blir det en del gammal humor som faller i glömska.

Det gäller både helsvenskar och invandrare.

Farah är väl uppväxt i paralllellt parabolutanförskapsområde ute i "Oooorten", Fast själva säger de väl "hoooden" nu istället.

Hennes farsa satt väl och kedjerökte röda Marlboro och rökte vattenpipa och kollade på arabisk TV genom parabolen.
Dygnet runt i princip.
Kamelkapplöpningar och annat sådant.
Möjligen att han också fimpade ciggarna på den dyra persiska mattan som och som var det enda minnet,
arvet från deras gamla farmor.

Farahs farsa var troligen en rättrogen muslim från början och trodde verkligen att farmors omsorgsfullt vävda och handknutna matta skulle kunna flyga bara man trodde riktiigt mycket på Islam, Koranen och Mohammed.

Kanske hade farsan hennes en P-rulle i VHSen när ingen var hemma ? Att plocka fram ?
När det syntes en sexig kamel på parabol-TVn ?

Tanten skötte givetvis hela markservicen hemma.

Barnen tittade väldigt lite på svenskspråkiga program på TV på den tiden i parabolghettona, tyvärr.

Jag vet inte, men Farah är ändå liite kul i alla fall med den dialekten,
jag vet inte om hon kan tex säga "klydderöv" på skånska ?

Pantofflor är visst potatis har jag för mig....
Senast redigerad av DrSvenne 2025-11-18 kl. 03:49.
Citera
2025-11-18, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
– Mitt trick är att jag tar hem dem till mig och sen lagar jag den absolut bästa killmåltiden jag någonsin kan komma på. Det är kött, det är potatis, det är sås med jättemycket grädde. Det är efterrätt som aldrig någonsin tar slut. Efteråt har jag gett dem en inblick i hur vårt liv blir i framtiden, förklarar Adabi.

38-åringen har dock insett att tricket inte lockar till sig killar som hon vill ha. Hon måste därför komma på ett nytt trick, konstaterar panelen.
Vad menar hon?
Ska det bli veggo-mat nu? Jättelite fett?

Farah Abadi kan väl slå ihop sig med en lesbisk Pro-Pal klimatdemonstrant och klimatkossa som själva knaprar Bovaer för att inte släppa ut läbbfisar med metangas när de sover i dubbelsängen

Farah har nog blivit ointressant nu på P3 och MSM om hon inte snabbt nog nu får ihop det med
en läbba, flatsmälla eller en fikus som vill byta ner sig till ett bottenlags lag i Könskampen:
- dvs "Vita heteromän ?"

Eller varför inte en transa ?
Då kommer PK-MSM gå i spinn fram tllls Julen år 2029 ?

Ryktades det att Lorena Delgado Vargas också är singel ? Så de blir de det nästa
perfekta lesbiska paret för PK-MSM.

Jag tror att Farah kan bli ganska rolig när hon blir riktigt packad - Vad tror ni ?
Senast redigerad av DrSvenne 2025-11-18 kl. 04:02.
Citera
2025-11-18, 20:53
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSvenne
Farah Abadi kan väl slå ihop sig med en lesbisk Pro-Pal klimatdemonstrant och klimatkossa som själva knaprar Bovaer för att inte släppa ut läbbfisar med metangas när de sover i dubbelsängen

Farah har nog blivit ointressant nu på P3 och MSM om hon inte snabbt nog nu får ihop det med
en läbba, flatsmälla eller en fikus som vill byta ner sig till ett bottenlags lag i Könskampen:
- dvs "Vita heteromän ?"

Ryktades det att Lorena Delgado Vargas också är singel ? Så de blir de det nästa

Jag tror att Farah kan bli ganska rolig när hon blir riktigt packad - Vad tror ni ?

Jag tror hon snackar för mycket, om möjligt ännu mer, än till vardags
Citera
2025-11-18, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrSvenne

- dvs "Vita heteromän ?"

Vad du svamlar. Har du en höstdepression?
Citera
2025-11-19, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Vad du svamlar. Har du en höstdepression?

Ja du har förstås rätt där !! Tack !! Har tagit mina mediciner nu.
Tack för påminnelsen !
Nu mår jag som en prins igen !!

Farah Abadi kanske blir rolig och knasig om hon blir påverkad och full ?
Vad jag skrev var att Lorena Delgado Varas + Farah Abadi = sant ?
Någon som vet mera ?
Citera
2025-11-21, 13:57
Medlem
Även om hon ler så är det något kallt och elakt över henne.
Citera
2025-11-21, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Även om hon ler så är det något kallt och elakt över henne.
Jag tycker hon verkar jättesnäll och trevlig, glad och positiv.
Citera
2025-11-22, 01:49
Medlem
Rikskrim08s avatar
Ja, en glad och bullrig tjej, hon har nog alltid hörts och synts sedan förskolan
Citera
2025-11-22, 03:17
Medlem
Rollin-and-Turnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Jag tycker hon verkar jättesnäll och trevlig, glad och positiv.

Ja, Farah är säkert en jättetrevlig, jätteglad och jättesnäll tjej. Det tror jag också!

Citera
2025-11-22, 10:58
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Ja, en glad och bullrig tjej, hon har nog alltid hörts och synts sedan förskolan

Troligen hörselskadad, vanligt bland araber, märks även på hennes otydliga tal.
Citera
2025-11-28, 23:48
Medlem
Rikskrim08s avatar
Känns oförställd. Men vi vet hur TV-branschen funkar. Okänd, superkänd, mindre känd, okänd. Medialogiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in