Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-06-02, 18:53
  #13
Medlem
KanskeAndas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerSkinka
Det var något nytt för mig att dessa muslimska kvinnor som systematiskt driver runt på stan och gapar, i svettiga tält, feta och fula, som styrs av den förtryckande sharia-mannen, är renvaxade som porrstjärnor.

Du skulle knappast känna igen dessa kvinnor i sina hem, principen om slöja är att vara attraktiv för bara sin man d.v.s. i hemmet.

Jag har en egen syster som är en religiös idiot som inte klär sig lika illa som exempelvis somalier, men som ändå bär slöja. I hemmet skulle du inte känna igen henne, hennes hår är ända ner till knäna och väger flera kilo. Innan hon blev en religiös idiot så brukade folk vända sig om för att se hur ansiktet såg ut på en kvinna med detta iögonfallande hår.

Sedan så är muslimska kvinnor helt galna i sex med sina män då tillgången till sex inte varit lika självklart som det är för svenska kvinnor som är singlar.
Citera
2019-06-02, 18:57
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerSkinka
Nu pratar jag om de som går runt i sjal, hucklen osv, aka spökplumpen i Sverige, som man ser horder av dagligen ute på stan.

Jag antar att det finns några sharialagar för att man inte får röra något därnere?

Har muslimska kvinnor svarta svettiga regnskogar mellan sina ben? Vad kan sägas om detta?

enligt koranen är det ok för en manlig muslim att knulla en icke muslimsk kvinna men det är inte ok att knulla en muslimsk kvinna. det innebär at du riskerar att bli mördad om du skulle få för dig att knulla en muslimsk kvinna om det blev känt.
Citera
2019-06-03, 18:29
  #15
Medlem
SkepticalHippos avatar
Otroligt mycket trams raderat.

Även om man skulle känna att TS inbjuder till tramsande så finns det faktiskt en riktig frågeställning i grund och botten. Svara på den om du har lust, men se då till att inlägget har substans.

/Moderator
Citera
2019-06-04, 05:07
  #16
Medlem
crippas avatar
Eftersom muslimer generellt är väldigt noga med sin hygien, ingår också rakning av könsdelarna.
Citera
2019-06-04, 10:29
  #17
Avstängd
NegerSkinkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crippa
Eftersom muslimer generellt är väldigt noga med sin hygien, ingår också rakning av könsdelarna.

Stämmer det verkligen att dessa feta svettiga spökplumpar som driver runt ute på stan, fötryckta och kontrollerade av sina män, är renrakade som porrstjärnor?
Citera
2019-06-05, 00:01
  #18
Medlem
systems avatar
Nu har jag bara sett en muslimskt kvinna naken med egna ögon, men det bekräftade vad som sägs att där ska vara renrakat.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback