Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2022-09-29, 07:50
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
Ut med dagens namn på horungarna som knivar folk i ryggen!

Yes vissa saker ska man enligt mig inte kunna fly från en av sakerna är om man sätter en kniv i ryggen på någon spelar ingen roll om man suttit i fängelse folk ska veta om även långt efter vilket fegt brott man gjort.
Citera
2023-08-03, 10:48
  #50
Medlem
Schournalistens avatar
Alejandro C*rda Berrios döms igen: https://www.docdroid.net/WFNRHIG/sod...t-b8325-23-pdf

Jag noterar att en av de som åtalades för mordet, han som tjänstgjort som domare i Svea hovrätt och numer är advokat, inte får nämnas i tråden då han rapporterar varenda inlägg som nämner hans nya namn.
Citera
2023-11-22, 00:10
  #51
Avstängd
Vad heter svinen?
Citera
2023-11-22, 00:16
  #52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Schournalisten
Alejandro C*rda Berrios döms igen: https://www.docdroid.net/WFNRHIG/sod...t-b8325-23-pdf

Jag noterar att en av de som åtalades för mordet, han som tjänstgjort som domare i Svea hovrätt och numer är advokat, inte får nämnas i tråden då han rapporterar varenda inlägg som nämner hans nya namn.
Finns ingen anledning för moderatorer att ta bort. Lade du på stjärnor?
Citera
2024-01-25, 21:24
  #53
Avstängd
Vi glömmer dig aldrig. Vi har inte förlåtit eller förträngt. Försöka är en annan sak. Vill hämnas, och hade man vågat vore den ljuv.
Citera
2024-01-25, 21:26
  #54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Blev så sjukt ledsen när detta hände! Synd att det inte blev tvärtom, att blattarna dog! Var Fredrik Djurgårdare? I filmen var det mycket DIF flaggor oss Sören ect, vet ju att Haninge är väldigt mycket DIF, tänker ofta på Fredrik

Ja, det var han.
Citera
2024-01-27, 03:01
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Ja, det var han.
Tack för svar. Vet du hur allt är för brodern och familjen? Vila i frid ❤️
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback