Någon som vet hur lätt det är att få tag på kokain på div grekiska öar?
Hört att det ska finnas mycket droger i Aten men hur ser det ut på typ Kreta, Rhodos, Kos, Mykonos osv?
Dåligt utbud på Rhodos iaf, visade vara en jävla fena å få tag på det när jag var nere iaf. Det är ju iofs en Ö som resten. Grönt fanns men med dåligt kvalle, lyckades få tag på kola för 60 euro men det var typ mehmets "bästa" så verkligen inget speciellt.
Finns nog inte så mycket på öarna, fast det bor ju ändå 1 miljon invånare på kreta så lite borde ju finnas. Annars så är det nog enklast att få tag på i Aten och framförallt stadsdelen Omonia.
Man brukar bli blåst tyvärr. En gång hände det dock att jag betalade i förskott. Kuriren dök aldrig
upp med något koks. Sista dagen så kom han faktiskt till hotellet för att lämna tillbaka pengarna.
De var lite unikt tyckte jag. Han menade att han bara hittade så dålig kvalite, så han kunde inte med
att sälja det!!!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!