• 1
  • 2
2019-05-29, 09:39
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wookieboo
Ingen av er har någon erfarenhet av vad förstört, låtit de bli värre som en idiot för att sen vända allt och fan kriga sig igenom allt. Försökte inte preskibera en enda skuld itan jag betalade räntor på mkt från 20009 o framåt.

Nu har jag betalat mitt pris och hur fan kan ni ändå inte se hur jag gör det? Jag kan inte få lån nu för nyligen sista skulderna försvann. oK jag köper det, skapar en post med frågan om det finns seriösa privatpersoner som kan se min resa och få ett starkt förtroende för att jag fixar detta?

Gå o jobba in en anmärkning med er milleniumbarn

Pajas. Finns gott om folk som betalat av fan så mycket mer än dig på kortare tid, jag bland annat. Förväntar du dig nån jävla medalj för att du gjort rätt för dig eller? Nån kanske ska swisha dig 25 lax för att du är så jävla duktig?

Din fru får väl ta ett lån.
Citera
2019-05-29, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Att du, TS, inte ens klarar av att hålla en god ton i din egen tråd säger rätt mycket. Du förväntar dig att det ska finnas privatpersoner som ska låna ut pengar till dig, med din kreditvärdighet? Skulle inte tro det! Jag vet att det finns såna communityn, men vet ej hur de funkar, men de lär nog kolla kreditvärdighet.

Tyvärr så ser det svårt ut att bli av med skulden till brottsyndikatet, deras affärsidé är nämligen att din skuld aldrig kommer kunna regleras.

Tack alla ovanstående för klappen på axeln att ha vänt livet till det underbara fantastiska det kan vara. Jag löste hela min situation motsägelsefullt nog med någon som ville hjälpa mig och inte sitta och kasta skit på fb. Vi hörs lycka till ni andra som inte vet hur livet kan svänga snabbt.

Lås tråden please
Citera
2019-05-29, 13:26
Medlem
Citat:
Tack alla ovanstående för klappen på axeln att ha vänt livet till det underbara fantastiska det kan vara. Jag löste hela min situation motsägelsefullt nog med någon som ville hjälpa mig och inte sitta och kasta skit på fb. Vi hörs lycka till ni andra som inte vet hur livet kan svänga snabbt.

Lås tråden please

Det tror jag inte på.
Citera
2019-05-29, 14:09
Medlem
godboys avatar
Citat:

Lås tråden please

Citat:
Ursprungligen postat av Ugbug
Det tror jag inte på.
Nä, jag tror inte på det heller, men visst önskar jag TS lycka till och det skulle vara jättefint om det ordnade sig för TS. Men även om nu brottssyndikatet TS lånat pengar av blir fullt betalda så kommer de sannolikt ändå utöva utpressning mot TS. Man ska inte ha med sånt folk att göra.
Citera
2019-05-29, 14:43
Medlem
Citat:
Min frågeställning är en akut situation som uppstått av ren otur samt att jag tagit hand mitt barn o medvetet haft lägre inkomst.

Den har inte alls uppstått på grund av otur. Du gick på droger och lånade pengar av kriminella, det är inte otur utan det är medvetna val du har gjort.

Sedan säger jag inte att du har gjort ett bra jobb med att rensa upp din ekonomi och har du nått så här långt så borde du kunna fixa det sista. Men att skylla på otur är att inte ta ansvar för dina egna handlingar.

Fråga dig själv och var ärlig och sätt dig i långivarens situation, skulle du riska pengar för den här personen som du inte har någon relation till?

Sälj saker, be tjejen låna, låna av vänner eller släkt. Det är de råden jag kan ge. Men att en okänd person skulle riska pengar för din skull är inte troligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in