• 1
  • 2
2019-05-26, 23:13
Medlem
Helenedals avatar
Lösningsmedel och bensin, naturligtvis diekt ur moppetanken, är fina grejor. Dessvärre - någon skrev det ovan - sitter tonårsglinen bara framför sina skärmar idag.

Vi lite äldre borde ta ansvar och verka för en revival vad avser lösningsmedels- och bensinsniffande.

Kort intensivt rus, trevligt men framförallt billigt!
Citera
2019-05-27, 00:03
Medlem
Det var länge sen
Ska vi spruta grädde=boffa n20 patroner har man gjort sen dess

Det brukar man se slängda på gatan efter helgen
Citera
2019-05-27, 00:53
Medlem
Redan på 60-talet var det populärt. För att inte tala om eter. Det var grejer det!
Citera
2019-05-27, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vincit-iustitia
Och efter ett tag får man topflint, tunt långt hår i en patetisk svans. Ungefär lika gles som förekomsten av friska hjärnceller.
Ser ingen av mina jämnåriga som sniffade på 70 talet som ser ok ut om dom ens lever, de flesta gick det åt helvete med på alla sätt.

Du inhalerade nog säkert kemiska ångor du med. Skulle ej förvåna mig. . .
Citera
2019-05-27, 01:10
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Javisst förekommer det än idag. Det är väl mest förekommande bland fjortisar som inte lyckas fixa weed eller liknande. Eller bland desperata pundare som letar ett rus. Har själv testat att boffa både thinner och bensin men det var många år sedan nu.
Citera
2019-05-27, 12:22
Medlem
Livsstilsparasits avatar
Finns det något missbruk med lägre status än sniffning. Redan när jag var liten, och jag var verkligen inte i de umgängen där missbruk förekom, fanns det tuffa kriminella pundare, ungdom på glid som rökte på, partykillar med kokain (högst status), och de ytterligt papetetiska slasket som bara kunde sniffa bort hjärnan.

Jag tror att det här försvunnit på grund av att ingen ville tillhöra detta bottenskrap, som numera väl mest associeras med rumänska gatubarn. Vill man verkligen hålla på med detta finns det andra produkter, så man slipper gå omkring och lukta färgfabrik.
Citera
2019-05-27, 14:05
Medlem
Folk har gått över till att sniffa "thicker" nu, det känns tyngre liksom.
Citera
2019-05-27, 14:21
Medlem
Isnatts avatar
Fanns en finsk missbrukare där jag växte upp som 'boffade thinner', alltid när man sprang på honom så såg man hans knytnäve knyten och så stack det fram en trasa. Jag vet inte ens om det var så man gjorde när man boffade men det var iaf hans grej. Det här var mitten av 90-talet.
Sen i slutet av 00-talet fanns det kompisar till mig som drog i sig lustgas. Jag gjorde aldrig det men dom satte en patron i en tom fryspåse och knackade hål på kapsylen och släppte ner den i påsen. Sen drog dom i sig det där. Såg så sjaskigt ut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in