Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-18, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madi0001
När mailade du och fick utbetalt då?

För typ 8 dar sen. Fick inget svar utan pengarna bara dök upp på kontot. Vet inte hur det är nu dock. De kanske inte betalar tillbaks längre när detta blivit en sån grej och många skriver dem. Men hoppas ni också får tillbaka.
Citera
2024-05-19, 11:10
Medlem
"Altercap.com" "globalkeys.gg". Faller de under Support8 eller vilka tillhör de? Fått utbetalningar står just dessa namn på kontoutdrag/ transaktion.

Mvh
Senast redigerad av Puttetutte421 2024-05-19 kl. 11:31.
Citera
2024-05-19, 14:15
Medlem
BrotherLouie123s avatar
När ni har skickat kopia på transaktioner, har ni med kontonummer då eller ska det räcka med uppgifter till visakortet?
Citera
2024-05-19, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherLouie123
När ni har skickat kopia på transaktioner, har ni med kontonummer då eller ska det räcka med uppgifter till visakortet?

Det ska gå bra att skicka kort nummer, ditt bank kort, första 6 + 4 sista, bara det ska fungera. Det har gjort så för mig och flesta här de gånger man fått utbetalning! Lycka till

Edit: jag skickar ej kontonummret, funkat med bara kortnummer för mig.

Mvh
Senast redigerad av Puttetutte421 2024-05-19 kl. 16:03.
Citera
2024-05-19, 16:18
Medlem
Ingen som fått reda på hur man kontaktar GLX Nexus Empire? Letat febrilt men det företaget verkar inte finnas...
Citera
2024-05-19, 16:32
Medlem
BrotherLouie123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puttetutte421
Det ska gå bra att skicka kort nummer, ditt bank kort, första 6 + 4 sista, bara det ska fungera. Det har gjort så för mig och flesta här de gånger man fått utbetalning! Lycka till

Edit: jag skickar ej kontonummret, funkat med bara kortnummer för mig.

Mvh

Tack för svar. Då har jag gjort det jag kan göra, tänkte bara om det är nåt jag missat eftersom man inte fått något svar eller pengar 😜
Citera
2024-05-19, 21:16
Medlem
abderitisks avatar
ingen som har RBKGM? Har en större förmögenhet på det namnet i mitt bankkonto...
Citera
2024-05-19, 23:22
Medlem
"Altercap.com" och "globalkeys.gg" vad är det för ägaruppgifter, ägarstruktur? Hamnar de med samma som "transactworld" som tidigare någon nämnt om. Vad faller under transactworld? Allt är snurrigt. Vad tjänster tillhandahåller "Support8" någon som vet?

Mvh
Citera
2024-05-20, 01:57
Medlem
Var ett tag sen jag var inne här, vad fasen är det som hänt? Kan man återbegära pengar eller vad är de frågan om? Och hur långt tillbaka? Spelade mycket för ett år sedan, är det för långt tillbaka eller?
Citera
2024-05-20, 09:45
Medlem
Fick detta nu ingen aning vem detta e

Hello,

TAS LINK is a third party processor and does not interact directly with merchants. TAS LINK provides only technical side of transaction processing. All business relations with merchants (including AML, KYC, etc.) are conducted by acquiring banks or acquiring financial companies. Due to this, we draw your attention to the fact that legal and financial responsibility for conducting card transactions lies with acquiring banks or acquiring financial companies.

Refunding can be initiated only by merchant or acquirer (banks or financial companies). Please address this request to the merchant or acquirer.
Citera
2024-05-20, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten1
Var ett tag sen jag var inne här, vad fasen är det som hänt? Kan man återbegära pengar eller vad är de frågan om? Och hur långt tillbaka? Spelade mycket för ett år sedan, är det för långt tillbaka eller?

Yes det kan man. Men verkar tyvärr bara vara insättningar ett par månader tillbaka max som man kan få. Tror ett år tillbaka är för långt.
Citera
2024-05-20, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilsson24
Yes det kan man. Men verkar tyvärr bara vara insättningar ett par månader tillbaka max som man kan få. Tror ett år tillbaka är för långt.
Aha då e det kört
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in