Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-08, 09:27
Medlem
Frågade canapay varför jag bara fått refund på senaste transaktionerna. Han sa att det kommer fler! Att ju längre tillbaks i tiden, desto längre tid tar det att komma tillbaka till kortet. Hoppas! Har minst 10 tusen till att få tillbaka.
Stort tack savoirfaire för att du nämnde detta hack! Trodde aldrig det skulle fungera. Men bara canapay som betalat tillbaka än så länge. Har inte ens fått svar från de andra... Hoppas de hör av sig.. men är nöjd med 13k jag fick igår och enligt supporten ska minst 10k till komma in på kontot. är nöjd ändå, känns som gratispengar då jag aldrig räknat med detta.
Senast redigerad av nilsson24 2024-05-08 kl. 09:38.
Citera
2024-05-08, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krommee
Du ska få, behövde du skicka nåt bevis alls ?

Dem bad mig om screen där de står cana.io osv .. pratar om mer belopp än ditt.
och hur långt tillbaka är era transaktioner? för jag har till några månader bakåt i 2023

Jag skickade inte in några bevis eller något bara mailade dom
Citera
2024-05-08, 11:30
Medlem
krommees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KjellFhejsan
Jag skickade inte in några bevis eller något bara mailade dom
Fått nu att de återbetalar allt även äldre än 7 månader, dessutom påbörjade Cerano återbetalning till Revolut på 25€ fast det var massa transaktioner får se om resten kommer med
Citera
2024-05-08, 11:49
Medlem
Citat:
Fått nu att de återbetalar allt även äldre än 7 månader, dessutom påbörjade Cerano återbetalning till Revolut på 25€ fast det var massa transaktioner får se om resten kommer med

Vad har cerano för Mail?
Citera
2024-05-08, 11:54
Medlem
krommees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KjellFhejsan
Vad har cerano för Mail?
Kan ej i huvudet men det är cerano.io alltså hitz gamings shell comp garanterat for de återbetalar för fullt nu på Revolut
Support at bara
Senast redigerad av krommee 2024-05-08 kl. 12:01.
Citera
2024-05-08, 12:11
Medlem
https://www.teatmik.ee/en

Denna sida kan man ofta söka upp de estniska bolagen och när man hittat bolaget brukar där stå kontaktinformation med mail. Ett tips bara. Mailat säkert 10 företag nu men endast fått återbetalning från canapay än så länge. Hoppas på mer... Får ha tålamod helt enkelt men känns som att de flesta bara skiter i att svara tyvärr.
Citera
2024-05-08, 12:33
Medlem
Ngn som har info om Mahmay? Går knappt att hitta vad det är för något bajsföretag men försöker också begära lite refunds.
Citera
2024-05-08, 12:36
Medlem
krommees avatar
Någon som vet om mydeliveryy och kycoin? Kollar pt en kompis nu med
Citera
2024-05-08, 12:37
Medlem
krommees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilsson24
Frågade canapay varför jag bara fått refund på senaste transaktionerna. Han sa att det kommer fler! Att ju längre tillbaks i tiden, desto längre tid tar det att komma tillbaka till kortet. Hoppas! Har minst 10 tusen till att få tillbaka.
Stort tack savoirfaire för att du nämnde detta hack! Trodde aldrig det skulle fungera. Men bara canapay som betalat tillbaka än så länge. Har inte ens fått svar från de andra... Hoppas de hör av sig.. men är nöjd med 13k jag fick igår och enligt supporten ska minst 10k till komma in på kontot. är nöjd ändå, känns som gratispengar då jag aldrig räknat med detta.

Sa han alla i mail? Mina är ju över 6 månader tbx de flesta, ska ju ej spela roll när och hur de gjordes om refund typ?
Citera
2024-05-08, 12:40
Medlem
Citat:
Någon som vet om mydeliveryy och kycoin? Kollar pt en kompis nu med

Har nog över 100 k insättningar via kycoin. Inte lyckats hitta någonting om dem tyvärr.
Citera
2024-05-08, 12:47
Medlem
TokyoBarns avatar
Är det någon av er som använt Revolut och försökt kontakta dom och förklara läget och fått pengar tillbaka för tjänster vi inte betalt för?

Fick svar från Tsinda som säger att det är banken jag ska kontakta.

Dear Tokyobarn,

We have received your request. However, you have contacted the wrong party. Please direct your inquiry to your bank, as they are the appropriate channel for
handling such matters.

Best regards,
GamingOnlineStore Support
Citera
2024-05-08, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilsson24
https://www.teatmik.ee/en

Denna sida kan man ofta söka upp de estniska bolagen och när man hittat bolaget brukar där stå kontaktinformation med mail. Ett tips bara. Mailat säkert 10 företag nu men endast fått återbetalning från canapay än så länge. Hoppas på mer... Får ha tålamod helt enkelt men känns som att de flesta bara skiter i att svara tyvärr.

Tack för den länken, lyckades hitta ett par via den!

Någon som vet vilka vivxcn warsaw är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in