Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2019-12-30, 18:36
  #25
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpetludd
Snälla du, normala killar och tjejer suger inte kuk under arbetstid.

Jobbar du på en mansdominerad frisörsalong eller dylikt kan jag köpa din förklaring.

Inom verkstadsindustrin där jag jobbar förekommer inga avsugningar under betald arbetstid.

Det kan jag nästan garantera.

Dom som arbetade på MTV förr i tiden sög alltid kuk på jobbet. Det var i princip det enda de gjorde..

https://m.youtube.com/watch?v=BMVrb4-KrM8
Citera
2020-01-02, 15:08
  #26
Medlem
Jag har blivit avsugen av en kvinlig bussförare på ändhållplatsen en mörk kväll. Enn gång knullade jag henne uppunder uniformskjolen i baksetet på bussen. Vi var båda upptagna, och strulade lite ett tag.
Citera
2020-01-02, 19:39
  #27
Medlem
Trophykittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Har du en hemlig och önskvärd erotisk vän i relation till ditt jobb? Eller suger du av bara för att det förväntas av dig? Är du nöjd med att du suger av på jobbet? Om inte, hur planerar du att ta dig ur den situationen? När suger du av?

Nej men har gått till en killes arbetsplats dagtid och knulla honom i personalrummet.. Sen även haft sex på en företagsfesg i rummet bredvid..

Får se om jag börjar suga kuk dagligen också.. Kanske svårt att sköta sitt vanliga jobb när man tänker för kåta tankar bara?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback