Citat:
Ursprungligen postat av
NewWorldDisorder
Nej, de sprutade rengöringsmedel på ett duschbås gjort av glas och använde sedan hamstern som en slags trasa. Jag kan dock inte avgöra om hamstern kommer i kontakt med medlet på glaset eller inte, men att de är oaktsamma med hamstern är ganska självklart. Skulle inte förvåna mig ett dugg ifall fler klipp finns/fanns där de faktiskt dödar djuret.
När jag tittade på klippet fick jag en känsla av att deras "lek" gradvis eskalerade från lätta "smisk" med en matsked till att använda hamstern som en disktrasa eller liknande. Att det sedan har eskalerat till någonting mer obehagligt är inte helt osannolikt. Bara för att det är unga tjejer så betyder det inte att de inte heller kan plåga djur till döds.
Finns ju massvis med klipp där tjejer gör allt från att med spetsiga klackar trycka sönder kattungar till att slänga hundvalpar i en flod.
Tror ju inte rengöringsmedel är så bra få på sig, tänk om någon skulle sputa det på en fönster, spegel sen hade ditt huvud som trasa... eh ja kliar sen och ja d gör sig ju sen inte rent som människor