2019-05-10, 14:50
Medlem
skeyo!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Ok, så bra att du började med dom viktigaste då, så att vi kan ta dig på allvar.

hahahaha :P

Till TS:
Ja, detta va väl knappast någon tortyr? vem är du ens?
Citera
2019-05-10, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigglerNick
Dom misshandlar väl kanske inte, men dom är onödigt elaka emot den lille stackarn.. borde ge dessa lüder en rejäl omgång med teleskopbatong! Ush, finns inte mycket som får igång min ilska så som misshandel utav barn & djur!

Gjorde en snabb Googling på "svenskahamsterfruarna" som de eventuellt två töserna kallar sig på Snapchat.

Gav resultat:

LÄNK

Levin judiskt efternamn, kan det vara Jesper Levins dotter, den fd galna korvgubben på gamla stan?
Citera
2019-05-10, 19:07
Medlem
Fallen.Angels avatar
Humanister
Citera
2019-05-11, 00:44
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewWorldDisorder
Nej, de sprutade rengöringsmedel på ett duschbås gjort av glas och använde sedan hamstern som en slags trasa. Jag kan dock inte avgöra om hamstern kommer i kontakt med medlet på glaset eller inte, men att de är oaktsamma med hamstern är ganska självklart. Skulle inte förvåna mig ett dugg ifall fler klipp finns/fanns där de faktiskt dödar djuret.

När jag tittade på klippet fick jag en känsla av att deras "lek" gradvis eskalerade från lätta "smisk" med en matsked till att använda hamstern som en disktrasa eller liknande. Att det sedan har eskalerat till någonting mer obehagligt är inte helt osannolikt. Bara för att det är unga tjejer så betyder det inte att de inte heller kan plåga djur till döds.

Finns ju massvis med klipp där tjejer gör allt från att med spetsiga klackar trycka sönder kattungar till att slänga hundvalpar i en flod.

Tror ju inte rengöringsmedel är så bra få på sig, tänk om någon skulle sputa det på en fönster, spegel sen hade ditt huvud som trasa... eh ja kliar sen och ja d gör sig ju sen inte rent som människor
Citera
2019-05-11, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigglerNick
Dom misshandlar väl kanske inte, men dom är onödigt elaka emot den lille stackarn.. borde ge dessa lüder en rejäl omgång med teleskopbatong! Ush, finns inte mycket som får igång min ilska så som misshandel utav barn & djur!

Gjorde en snabb Googling på "svenskahamsterfruarna" som de eventuellt två töserna kallar sig på Snapchat.

Gav resultat:

LÄNK

Som vanligt rör det sig om WTF tjejer. Att folk kan bli så jävla korkade.
Citera
2019-05-11, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skeyo!

Till TS:
Tortyr, är ett starkt ord men djurplågeri är det helt klart.
Citera
2019-05-11, 17:59
Medlem
Reggaemans avatar
Såg ett klipp för några dagar sen, allt de gör är väl att klappa och typ lätt peta på en hamster med en sked? Eller har jag missat något annat?

Knappast tortyr av ett djur lol
Citera
2019-05-11, 20:18
Medlem
DigglerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Som vanligt rör det sig om WTF tjejer. Att folk kan bli så jävla korkade.

-F ?
Citera
2019-05-11, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Såg ett klipp för några dagar sen, allt de gör är väl att klappa och typ lätt peta på en hamster med en sked? Eller har jag missat något annat?

Knappast tortyr av ett djur lol

Exakt, varken tortyr/djurplågeri av vad som visas på filmen iaf.
Citera
2019-05-11, 23:44
Medlem
OliverCromwells avatar
Lås den här jävla tråden, det där är för fan inte tortyr din jävla idiot!!!
Citera
2019-05-12, 02:43
Medlem
skeyo!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Tortyr, är ett starkt ord men djurplågeri är det helt klart.

förklara för mig, vart/när ser du djurplågeriet?
Citera
2019-05-14, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skeyo!

Till TS:
Vem jag är? vad har det med något att göra din horunge
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in