2019-05-04, 17:11
Medlem
Såg att skådespelaren Michael Perlitz, mer känd som pappan i Telenor reklamerna sen flera år tillbaka, har avlidit hastigt på 1a Maj.

https://www.gp.se/kultur/kultur/mich...-år-1.14900034

Man kan ju undra vad som hänt? Någon som vet?
Citera
2019-05-04, 17:14
Det är tragiskt när ens eftermäle blir att det man var mest känd för var att man figurerade i reklamfilmer för ett telefonbolag.
Citera
2019-05-04, 17:14
Det var som fan. Trodde det var en annan du menade först, han som var några år innan dessa reklamer. Men det kanske inte ens var Telenor utan Tele2 kanske? Rätt trist tycker jag nog ändå, då vissa av reklamerna, speciellt i början kanske, var lite sevärda och roliga.
Citera
2019-05-04, 17:15
Medlem
Usch, tråkigt och tidig bortgång. Jag tycker att alla går bort tidigt nu, känns verkligen inte som att vi bara blir äldre och äldre. Svårt att säga orsaken här, men låter ju som någon kardiell genes
Citera
2019-05-04, 17:16
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronadagar
Såg att skådespelaren Michael Perlitz, mer känd som pappan i Telenor reklamerna sen flera år tillbaka, har avlidit hastigt på 1a Maj.

https://www.gp.se/kultur/kultur/mich...-år-1.14900034

Man kan ju undra vad som hänt? Någon som vet?

50 år är ju ingen ålder. Vad har hänt?
Citera
2019-05-04, 17:24
Medlem
Tråkigt.
Om det är sjukdomsfall brukar det oftast stå "efter en tids sjukdom".
Citera
2019-05-04, 17:27
Medlem
F.Costellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasonlives
Tråkigt.

Han var även aktiv på sin Facebook för 3-4 dagar sedan, tyder väl på något annat än sjukdom.

Olycka, självmord?

EDIT: Såg nu att han gick bort 1a maj och han postade på Facebook 30/4.
Citera
2019-05-04, 17:31
Medlem
kukflashs avatar
Jag får en känsla av självmord.. Ingen större olycka som blivit rapporterad. Ser lite ensam ut på FB och har även varit aktiv nyligen. Märkligt
Citera
2019-05-04, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
50 år är ju ingen ålder. Vad har hänt?

Precis min tanke. Mina tankar går till de anhöriga, men man undrar ju som sagt vad som hänt, eftersom media skriver att han hastigt gått bort. Så då känns det ju som att dold sjukdom, tex diabetes, hjärtfel osv, olycka eller ja... självförvållat.
Citera
2019-05-04, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jasonlives
Tråkigt.

Så står det bara vid vissa typer av sjukdomar (t.ex. cancer). Personen ifråga har varit allvarligt sjuk länge och dödsfallet kommer därför inte som någon större överraskning. Dödsfallet sker i sviterna av en svår sjukdom.

Men när du avlider hastigt kan det vara precis vad som helst. Olyckshändelse. Självmord. Eller en hjärtinfarkt.
Citera
2019-05-04, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Det var som fan. Trodde det var en annan du menade först, han som var några år innan dessa reklamer. Men det kanske inte ens var Telenor utan Tele2 kanske? Rätt trist tycker jag nog ändå, då vissa av reklamerna, speciellt i början kanske, var lite sevärda och roliga.

Du tänker kanske på Teliafarsan Roland Nordqvist?
Citera
2019-05-04, 17:35
Medlem
Ducadreams avatar
Aggressiva metastaser? Hjärtattack? Självmord? Känns som självmord om du frågar mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in