Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-04-19, 18:07
  #205
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Ah okej, inget vidare koll på ogräset.

Någon som vet om Buffa bor kvar i landet eller flytt över till Norge? Till pappan i Marbella eller häktad om hon hjälpte Dumle med grejer?
Det enda utav dina frågor som jag känner till är att hon INTE är häktad och sannolikt inte heller har medverkat i Dumles grova kriminella aktiviteter.

Eftersom Dumle är död så kan han inte heller åtalas för den enorma mängd utav grova brott som han sannolikt begick men att dessa tidigare inte kunde bevisas tillfredsställande.

Dumle var ju känd för att skita i både lojaliteter, vänskap, att goa, byta sidor m.m.
Man kan ju undra över om han trots detta delade med sig nån liten "slant" till Buffa eller inte.

Hoppas att någon annan skribent kan upplysa dig om dina övr. frågor om var hon ev. kan befinna sig.

Edit:
Isabel Buffa bytte efternamn till Sk0glund i samband med all den kalabalik som uppstod tidigare.
__________________
Senast redigerad av LeBronThurman 2023-04-19 kl. 18:20.
Citera
2023-04-19, 18:43
  #206
Medlem
Long-Gone-Days avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Det enda utav dina frågor som jag känner till är att hon INTE är häktad och sannolikt inte heller har medverkat i Dumles grova kriminella aktiviteter.

Eftersom Dumle är död så kan han inte heller åtalas för den enorma mängd utav grova brott som han sannolikt begick men att dessa tidigare inte kunde bevisas tillfredsställande.

Dumle var ju känd för att skita i både lojaliteter, vänskap, att goa, byta sidor m.m.
Man kan ju undra över om han trots detta delade med sig nån liten "slant" till Buffa eller inte.

Hoppas att någon annan skribent kan upplysa dig om dina övr. frågor om var hon ev. kan befinna sig.

Edit:
Isabel Buffa bytte efternamn till Sk0glund i samband med all den kalabalik som uppstod tidigare.
Hon har väl alltid hetat Skoglund? Buffa är väl påhitt?
Citera
2023-04-19, 20:08
  #207
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Hon har väl alltid hetat Skoglund? Buffa är väl påhitt?
I den andra tråden i ABoK som handlar om hennes brott att hemma både gömma gängledaren Al4 B3khit och dennes vapen, så PM:ade en person mig om att ett namnbyte skulle ha skett.
Jag kollade då inte upp detta vidare eftersom det stämde att hon var skriven på RatsIt som Isabel Sk0glund.
Citera
2023-04-20, 01:56
  #208
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Någon som vet om Buffa bor kvar i landet eller flytt över till Norge? Till pappan i Marbella eller häktad om hon hjälpte Dumle med grejer?

Hallå där, du svarade aldrig på mina frågor om fröken Buffa? Du är väldigt intresserad av henne men verkar inte kunna leverera några svar själv. Hur kommer det sig?

(FB) Isabel "Buffa" ordningsvakt och tv-kändis
__________________
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2023-04-20 kl. 02:05. Anledning: Tillägg
Citera
2023-04-20, 02:02
  #209
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
I den andra tråden i ABoK som handlar om hennes brott att hemma både gömma gängledaren Al4 B3khit och dennes vapen, så PM:ade en person mig om att ett namnbyte skulle ha skett.
Jag kollade då inte upp detta vidare eftersom det stämde att hon var skriven på RatsIt som Isabel Sk0glund.

Hej LeBron! Jag ställde ett antal frågor tidigare om Buffa som du tidigare har kallat luder och prostituerad. Det vore bra om du kunde ge oss alla en förklaring varför du har en så otroligt nedvärderande syn på snygga kvinnliga ordningsvakter som fröken Buffa?
.
Att gömma gängledare och vapen gör väl ingen kvinna till ett luder?

(FB) Isabel "Buffa" ordningsvakt och tv-kändis
Citera
2023-09-20, 00:46
  #210
Medlem
Verkar bo med någon Amanda nu, 26 år.
Citera
2023-11-14, 15:27
  #211
Medlem
Förutom socionom-pluggandet så verkar hon också satsa på musik då hon släppt 3 låtar på Spotify. Dom låter rätt bra faktiskt
Citera
2023-11-14, 16:38
  #212
Medlem
KuReLuBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikpwb
Förutom socionom-pluggandet så verkar hon också satsa på musik då hon släppt 3 låtar på Spotify. Dom låter rätt bra faktiskt
Är hon målvakt till sina bror kompisar?
Citera
2023-11-14, 16:47
  #213
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hej LeBron! Jag ställde ett antal frågor tidigare om Buffa som du tidigare har kallat luder och prostituerad. Det vore bra om du kunde ge oss alla en förklaring varför du har en så otroligt nedvärderande syn på snygga kvinnliga ordningsvakter som fröken Buffa?
.
Att gömma gängledare och vapen gör väl ingen kvinna till ett luder?

(FB) Isabel "Buffa" ordningsvakt och tv-kändis

Att gömma gängledare och vapen gör henne till en fitta, med hybris. Hoppas hon fuckar upp det!

Alla brudar fuckar upp det förr eller senare..
Citera
2023-11-14, 16:57
  #214
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoSafetyInNumbers
Att gömma gängledare och vapen gör henne till en fitta, med hybris. Hoppas hon fuckar upp det!

Alla brudar fuckar upp det förr eller senare..

Fast nu finns det trots allt skribenter som har kallat henne för luder och prostituerad i syfte att förminska och nedvärdera henne. Visst kan man ifrågasätta hennes omdöme tidigare när hon gömde en efterlyst gängledare men det gör knappast henne till ett luder/prostituerad.

(FB) Isabel "Buffa" ordningsvakt och tv-kändis

Kanske kan hennes tidigare synder skyllas på ungdomligt oförstånd? Man kan ana en bitterhet hos vissa i tråden, kanske är det ett påtvingat incelskap som vållar denna frustration hos dig och ett par andra i tråden?
Citera
2023-11-14, 17:01
  #215
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
....

Kanske kan hennes tidigare synder skyllas på ungdomligt oförstånd? ...


Du kallar en då 26-årig kvinna för "ungdom", är du 75+?
Vid den åldern bör alla normalbegåvade vara vuxna till sinnet och fullt ut förstå vad de sysslar med.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback