Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 2
  • 3
2019-04-27, 21:06
  #25
Medlem
NicotinSativas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tydligsynonym
Det sägs att syra verkligen vänder ut och in på psyket.

Riktigt kuslig läsning med demoner och att vara fast på samma station i evigheter...

Ta dig samman och försök försonas med din familj. Du behöver inte förlåta/ glömma skiten som hänt. Men det hjälper dig om du accepterar och börjar bearbeta gammalt bagage.

Håll dig undan syra tillsvidare.


Fick den insikten efter detta, man måste resa sig upp ur askan och ta tag i sig själv.
Citera
2019-04-27, 21:11
  #26
Medlem
NicotinSativas avatar
Citat:
Skulle säga att de troligen var lustgasen på dansgolvet (mitt i peaken av LSD'n och sen rökat på de) som fick bägaren att rinna över. Ingen höjdare att springa runt ensam på t-banan heller i det skicket, hjärnan måste fått blackout några gånger av stressen.

precis, misstänkte det också

tog mer än vad jag visste var nog och stress orsakar mer signaler i hjärnan så det blev svart och jag levde i min egna värld
Citera
2019-04-27, 21:23
  #27
Medlem
NicotinSativas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mommy123
fullständigt sneat.
hade aldrig vågat röra lsd efter en sån historia om jag varit ts.


Gjorde det en gång till ett år efter detta, inget speciellt hände men jag fick insikten att den tiden att trippa som jag gjorde är förbi nu
Citera
2019-04-27, 22:29
  #28
Medlem
Jeltzins avatar
Satan vad läskigt. Känner igen perioder när jag var nere i koks-träsket och blandade med gräs och annat skit. Man kan verkligen se mörka sidor av livet och det känns helt som verkligheten. Vi alla har ju en förmåga att påverka våra relationer och andras medvetande, och när man får sådant jävla okontrollerbart mörker hos än själv tror jag faktiskt man kan plocka fram mörker hos andra (därav hur folk reagerade mot dig). Jag tror inte det är 100 % inbillning. Jag har tappat bort mig själv ordentligt och verkligen fått se hur andra runtomkring kan förvandlas till monster.

"'aja jag är död så det är lika bra att bara dansa vidare'' - skrattade högt åt detta. Uppgivenhet på hög nivå men ändå försök att hitta mening med det. Människans kärna!

Men det som är det fina i kråksången är att det finns ett jävla mörker, men det finns också ett ljus. Och jag tror verkligen att för att man ska kunna uppleva och sprida ljus, måste man ha tampats med mörkret. Finns inget ljus utan mörker så att säga.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback