Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2006-03-29, 21:28
  #25
Medlem
2big4yous avatar
Detta var ingen dum teori.
Idag kan vi läsa:
"Miljödomstolen kräver specialstyrka vi Oskarshamnsverket"

Säpo säger:
"Säpo håller hotbild hemlig
Säkerhetspolisen vill inte kommentera kravet från Miljödomstolen i Växjö om en väpnad styrka vid Oskarshamns kärnkraftverk.
Man vill inte heller kommentera om Säpo anser att det finns en hotbild.
- Vi har en klar och avgränsad uppgift och kärnkraftverken skyddas av den lokala polisen, säger Anders Thornberg, informationschef vid Säpo."

Nu ska man ta Aftonlögnen med en nypa salt,
men nog är det något skumt i görningen allt.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...801167,00.html
Citera
2006-03-30, 21:53
  #26
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraxz
Det är väl uppenbart för varje tänkande människa att "kärnkraftverket" OKG endast är en fasad för en av Illuminatis högteknologiska laboratorier för biologisk krigsföring, där den så kallade "fågelinfluensan" är det senaste forskningsresultatet. En ofullkomlig version av viruset testas nu på olika platser runtom i världen och jag vågar gissa att en ny, "effektivare" (mer smittsam), variant snart kommer dyka upp nånstans~
Och i kortspelet Illuminati New World Order så kan man använda sig av kärnkraftverk för att göra så att nyliga händelser aldrig har ägt rum.

Skulle man verkligen ha kunnat tysta ned en kärnkraftsolycka när varenda pajas med ett par tusenlappar kan köpa sig en geigermätare?

Fnord!
/Herr Lindholm
Citera
2006-04-01, 18:32
  #27
Medlem
CDPs avatar
Jag bor i trakten och läste i veckan en notis i tidningen om att OKG inte ville ha beväpnade vakter.

Så någon tycker alltså att det borde vara beväpnade vakter på OKG, men OKG vill själva inte ha några.

Tror inte det är nån stor grej.

Edit: Såg att någon redan skrivit om detta och jag kan väl bara bekräfta då...
Citera
2006-04-03, 13:23
  #28
Medlem
iNFiNiTis avatar
Det handlar inte om missbildade fåglar av kemikalier eller terrorhot... det handlar om att FM vill utnyttja sina resurser och lära dem små malajerna lite innan dessa tjänster nu läggs ner.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback