Då är det klart att klassikern The lion king kommer nu att bli en live action film. Tack vare succén med Djungelboken så får Jon Favreau jobbet som regissör.
Då är det klart att klassikern The lion king kommer nu att bli en live action film. Tack vare succén med Djungelboken så får Jon Favreau jobbet som regissör.
Var inte överförtjust i Djungelboken, ser mer fram emot Andy Serkis version. Men jag är ändå lite smygpepp. Är ju alltid spännande att se hur man får till Timon och Pumpa typ. Hoppas Rikard Wolff tar engelska-lektioner och gör rösten till Scar.
"Jon Favreau to Direct ‘Lion King’ Live-Action Remake" Det står till och med i rubriken
Artikeln har fel. Live action innebär att man använder riktiga skådespelare, ska de ha levande djur med i filmen då? En film som är 100% CGI kan inte kallas live action punkt slut.
Disney's The Lion King opens in theatres July 19, 2019.
From Disney Live Action, director Jon Favreau’s all-new “The Lion King” journeys to the African savanna where a future king must overcome betrayal and tragedy to assume his rightful place on Pride Rock.
From Disney Live Action, director Jon Favreau’s all-new “The Lion King” journeys to the African savanna where a future king must overcome betrayal and tragedy to assume his rightful place on Pride Rock.
Jag vill ha filmen...nu! Ser riktigt trevlig ut. Av teasern att döma, så har de kvar öppningsscenen åtminstone.
Min favoritfilm som barn. Alltjämt den barnfilm jag håller högst, tror jag. Den och Järnjätten. Är inte supertaggad på en remake, men vi får väl se om den håller måttet.
Gillade inte Djungelboken alls av samma regissör, även om den var bra gjord och så. Men blev riktigt taggad på den här, fick gåshud och det såg riktigt mäktigt ut. Har väl dock mycket att göra med att Lejonkungen är min favorit film när det kommer till tecknat ska sägas. 100% att jag kommer att lipa när det väl är dags. Å andra sidan så sög ju Live action versionen av Skönheten och odjuret och det är en disneyfilm jag verkligen gillar, så man vet ju aldrig
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!