• 1
  • 2
2019-04-17, 23:01
Medlem
Förra sommaren försökte jag ta livet av mig. Tog vansinnigt många tabletter. Jag visste att dosen var mer än dödlig. Men jag drömde om att jag var på ett gammalt sjukhus, personal i gamla sjukhuskläder tog hand om mig. Ala 40 tal. Kommer ihåg allt väl. Hur de hämtade mig i lägenheten och allt. Hur kaklet på väggarna såg ut, hur sköterskorna kläder såg ut. Jag vaknar av att nån sliter i min arm o skriker att jag ska komma tillbaka. När jag öppnar ögonen är jag ensam i lägenheten. Men kg kan inte röra mig. Tillslut när jag kommer upp har jag varit medvetslös i 2 dagar..
Jag förstår inte hur jag överlevde. Jag ville inte. Men nu sitter jag här. Och NEJ jag har inga planer.
Nån som varit med om nåt liknande?
Citera
2019-04-17, 23:19
Medlem
Musvilkenmusens avatar
Vadå på andra sidan? Du stoppade i dig så pass mycket mediciner att du började hallucinera och drömma om skit, vilket mediciner gör. Fan ingen magi eller "andra sidan" du fuckade bara med din egen hjärnkemi.
Citera
2019-04-17, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Musvilkenmusen
Vadå på andra sidan? Du stoppade i dig så pass mycket mediciner att du började hallucinera och drömma om skit, vilket mediciner gör. Fan ingen magi eller "andra sidan" du fuckade bara med din egen hjärnkemi.
Hörde att en annan som fick en hjärtinfarkt upplevde samma sak. Gammalt sjukhus osv. Sen slets han tillbaka... Jag tog en grov överdos av betablockerare.
Citera
2019-04-18, 00:08
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1DayAtTheTime
Förra sommaren försökte jag ta livet av mig. Tog vansinnigt många tabletter. Jag visste att dosen var mer än dödlig. Men jag drömde om att jag var på ett gammalt sjukhus, personal i gamla sjukhuskläder tog hand om mig. Ala 40 tal. Kommer ihåg allt väl. Hur de hämtade mig i lägenheten och allt. Hur kaklet på väggarna såg ut, hur sköterskorna kläder såg ut. Jag vaknar av att nån sliter i min arm o skriker att jag ska komma tillbaka. När jag öppnar ögonen är jag ensam i lägenheten. Men kg kan inte röra mig. Tillslut när jag kommer upp har jag varit medvetslös i 2 dagar..
Jag förstår inte hur jag överlevde. Jag ville inte. Men nu sitter jag här. Och NEJ jag har inga planer.
Nån som varit med om nåt liknande?
Vad tror du själv du upplevde?
Citera
2019-04-18, 09:16
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
0.01.

Rubrikförtydligande inom parentes.

/Mod.
Citera
2019-04-18, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1DayAtTheTime
Hörde att en annan som fick en hjärtinfarkt upplevde samma sak. Gammalt sjukhus osv. Sen slets han tillbaka... Jag tog en grov överdos av betablockerare.

Hur många tabletter tog du, dosering?
Citera
2019-04-18, 14:28
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Nej. Jag har varit "död" och blivit återupplivad. Fanns inget ljus i tunneln eller andra syner där.
Citera
2019-04-18, 17:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Nej. Jag har varit "död" och blivit återupplivad. Fanns inget ljus i tunneln eller andra syner där.
Samma här. Tippade i mig piller, yrade runt någon timme och vaknade sedan upp bland läkare. Mer minns jag ej.
Det där med ljus i tunneln, livet i revy och astrala projektioner kanske bara kommer vid en mer naturlig död? Återstår att se
Citera
2019-04-18, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillmjoelk
Samma här. Tippade i mig piller, yrade runt någon timme och vaknade sedan upp bland läkare. Mer minns jag ej.
Det där med ljus i tunneln, livet i revy och astrala projektioner kanske bara kommer vid en mer naturlig död? Återstår att se

Vad tog du för piller?
Citera
2019-04-18, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mellinie
Vad tog du för piller?
Oxy, subutex, lyrica, mogadon, xanor, ikto och lergigan har jag för mig. I stort sätt allt jag hade. Sköljde ner allt med en flaska sprit.
Hade räckt med paketen lyrica tror jag, men jag ville vara säker.
Tydligen hade jag tuppat av i ett dike utanför lägenheten då en dam hitta mig när hon var ute med hunden. Antagligen hade jag ångrat mig eftersom jag sökte mig ut :P
Citera
2019-04-18, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillmjoelk
Oxy, subutex, lyrica, mogadon, xanor, ikto och lergigan har jag för mig. I stort sätt allt jag hade. Sköljde ner allt med en flaska sprit.
Hade räckt med paketen lyrica tror jag, men jag ville vara säker.
Tydligen hade jag tuppat av i ett dike utanför lägenheten då en dam hitta mig när hon var ute med hunden. Antagligen hade jag ångrat mig eftersom jag sökte mig ut :P

Hur många oxykodon tog du? Hur länge fick du stanna på psyket?
Citera
2019-04-18, 18:44
Medlem
Gospel.of.Lukes avatar
En bekant som tog massa piller i suicidsyfte berättade efteråt att han hamnat i typ helvetet. Han vaknade upp korta stunder och sen drogs han tillbaka...så höll det på tills han kvicknade till.

När sedan en annan, som var bekant till oss båda, tog livet av sig så sade han till mig att han trodde att vår gemensamma bekant nu var i det där helvetet.

Just något om sjukhus minns jag dock ej att han berättade om.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in