Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-04-17, 08:40
  #1
Medlem
Vid random tillfällen under dagarna kommer det 2 små korta vibrationer (utan någon medföljande notifikation). Nån annan som upplevt något liknande eller vet vad som är orsaken?!

Jag har gått även på app instaleringar och ändrat att alla meddelande från alla app ska vara inaktiverat men de jävla små korta vibreringar kommer upp ändå oavsett om telefonen ligger stilla utan användning eller om jag använder den..

Någon som kan belysa mig och hjälpa fixa det här? Tack😊
Citera
2019-04-17, 08:44
  #2
Medlem
Finnj-vels avatar
Jag upplever samma (fast med Samsung)... Läskigt nu när du säger det. Kina som skickar ultraljud för att läsa av närvaron & spionera?
Citera
2019-04-17, 08:59
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Jag upplever samma (fast med Samsung)... Läskigt nu när du säger det. Kina som skickar ultraljud för att läsa av närvaron & spionera?


Ja, eller hur😁😂
Citera
2019-04-17, 11:23
  #4
Medlem
ljudprofiler>allmänt - bocka ur "vibration"
Citera
2019-04-17, 15:46
  #5
Medlem
stelexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stroke99
ljudprofiler>allmänt - bocka ur "vibration"
Men vad är orsaken till de två korta vibrationerna? Förmodligen vill TS ha vibrationerna på till andra funktioner.
Citera
2019-04-17, 17:00
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stelex
Men vad är orsaken till de två korta vibrationerna? Förmodligen vill TS ha vibrationerna på till andra funktioner.


Men då skulle jag inte skriva här och fråga eller?
Citera
2019-04-18, 06:07
  #7
Medlem
stelexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjoollaa
Men då skulle jag inte skriva här och fråga eller?
Vad menar du, fråga om de två korta vibrationerna eller stänga av vibrationerna helt och hållet?
Löste stroke99 ditt problem nu då?
Citera
2019-04-18, 06:17
  #8
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjoollaa
Vid random tillfällen under dagarna kommer det 2 små korta vibrationer (utan någon medföljande notifikation). Nån annan som upplevt något liknande eller vet vad som är orsaken?!

Jag har gått även på app instaleringar och ändrat att alla meddelande från alla app ska vara inaktiverat men de jävla små korta vibreringar kommer upp ändå oavsett om telefonen ligger stilla utan användning eller om jag använder den..

Någon som kan belysa mig och hjälpa fixa det här? Tack😊
Installera någon notifikationsloggare, t.ex Notification History Log och se om den registrerar någon notis som försvinner innan du hinner se den.
Citera
2019-04-18, 19:56
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Installera någon notifikationsloggare, t.ex Notification History Log och se om den registrerar någon notis som försvinner innan du hinner se den.
Tack.. Har blivit mindre vibreringar per dag men ändå kommer upp då och då.. Så frustrerande
Citera
2019-04-18, 19:57
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjoollaa
Tack.. Har blivit mindre vibreringar per dag men ändå kommer upp då och då.. Så frustrerande
P. S. Jag har installerat rekommenderat app o testat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback