Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-28, 17:33
  #217
Medlem
Avalanchekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nannegijala
Ganska lustigt att "beviset" att Rasmus Paludan är jude består av en webbsida där det står "Är Rasmus Paludan jude? Vet inte."

Hans pappa är Thomas Polvall och hans mamma Britt Paludan, dotter till Johannes Paludan och Helga Rasmussen. Vilka av dem är judar, menar du?
https://finnholbek.dk/familygroup.ph...=F41195&tree=2

Pattern recoqnition. Vet du vad det är? Uppenbarligen inte. Menar du att du inte tror att han är Jude medan vi sett det varenda gång, i exakt samma sammanhang att det alltid är en liten Jude bakom exakt samma saker? Men denna, denna gång, så tror du inte att det är en Jude? Låt mig påminna om ISIS, Al-Qaida, feminism, fikus-rörelsen, lgbtq, massinvandring, krigen i mellanöstern, fake news, falska sjukdomar och vaccin, aborter, transrörelsen, pride, franska, tyska, franska, spanska och kinesiska revolutionerna, "förintelsen" etc etc.

Menar du att denna gång, denna gång minsann så är det inte så? Är det vad du påstår?

Du ser alltså inte den röda tråden i att en människa, som säger sig "bekämpa" Islam genom att "bränna koranen" men inte någonsin säger ett enda ord om de som tar dit muslimerna, alltså samma muslimer han säger sig bekämpa?

Ibland tänker jag att Sverige förtjänar att vara i den sits vi är i. Herre Gud.
__________________
Senast redigerad av Avalancheking 2022-10-28 kl. 17:35.
Citera
2022-10-31, 14:14
  #218
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Pattern recoqnition. Vet du vad det är? Uppenbarligen inte. Menar du att du inte tror att han är Jude medan vi sett det varenda gång, i exakt samma sammanhang att det alltid är en liten Jude bakom exakt samma saker? Men denna, denna gång, så tror du inte att det är en Jude? Låt mig påminna om ISIS, Al-Qaida, feminism, fikus-rörelsen, lgbtq, massinvandring, krigen i mellanöstern, fake news, falska sjukdomar och vaccin, aborter, transrörelsen, pride, franska, tyska, franska, spanska och kinesiska revolutionerna, "förintelsen" etc etc.

Menar du att denna gång, denna gång minsann så är det inte så? Är det vad du påstår?

Du ser alltså inte den röda tråden i att en människa, som säger sig "bekämpa" Islam genom att "bränna koranen" men inte någonsin säger ett enda ord om de som tar dit muslimerna, alltså samma muslimer han säger sig bekämpa?

Ibland tänker jag att Sverige förtjänar att vara i den sits vi är i. Herre Gud.

Jo, det har du i och för sig rätt i. Om man kollar på Flashback och tror på alla konspirationsteorier som här framförs så slutar de alltid med judarna. Men så har man ju också alternativet att inte tro på de teorierna. Man kanske är mer intresserad av verkligheten. Ett alternativ som förvisso inte verkar vara intressant för dig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback