Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-04-11, 22:39
  #1
Medlem
FUCKtheindustrys avatar
Inte haft mens sen februari nångång typ låg för nån vecka sedan oskyddat.

Är det större risk att bli gravid om man har oregelbunden mens eller hur är dedär?

Skriver i panik så om det är några ytterligare frågor är det bara att ställa dem
__________________
Senast redigerad av FUCKtheindustry 2019-04-11 kl. 22:42. Anledning: Skrev fel
Citera
2019-04-11, 22:46
  #2
Medlem
Tryckkokarens avatar
Oregelbunden mens innebär inte att man inte har ägglossning. Någon får gärna rätta mig om jag har fel.

Eftersom det var en vecka sedan så kan du inte ta ett dagenefter-piller heller.

Det blir tre veckor med ångest för dig. Skulle du mot förmodan vara gravid så kontakta en barnmorskemottagning så får du abortpiller.

Fel forum dessutom.
Citera
2019-04-11, 23:10
  #3
Medlem
SevenWayToHeavens avatar
Varför har du inte haft mens på så länge? Tränar du för mycket? Äter dåligt? Droger? Om svaret är nej på allt så gör ett gravtest.

Har själv oregelbunden men inte så de hoppar över en hel månad, jag hade de inte superlätt för att bli gravid tog x antal försök innan jag lyckades.
Citera
2019-04-11, 23:20
  #4
Medlem
Ta ett graviditet test så får du svaret.
Citera
2019-04-12, 09:38
  #5
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FUCKtheindustry
Inte haft mens sen februari nångång typ låg för nån vecka sedan oskyddat.

Är det större risk att bli gravid om man har oregelbunden mens eller hur är dedär?

Skriver i panik så om det är några ytterligare frågor är det bara att ställa dem

Det enda vi kan komma med är mer eller mindre kvalificerade gissningar. Ett graviditetstest kostar inte många kronor, så pallra dig iväg och köp ett sådant.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback