• 7
  • 8
2019-04-13, 09:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sucuk
Hade du klivit ut och luktat och känt huvudvärken så hade du fattat trots att du verkar vara en korkad spännblatte.
Jag är pursvensk din naiva träskalle. Så är det med svenskar. Många av er dumsvennar är verkligen idioter i hela huvudet.

Och om det luktar illa, vad ska du göra åt det?

Tandläkaren ger dig strålning så då röntgar du inte käften. Du äter säkert socker, chips och annat skräp som orsakar sjukdomar.
Men när det kommer till bilismen är gasen genast dödlig och måste beskattas?

Ni är cp-skadade.
Citera
2019-04-13, 09:15
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Jag är pursvensk din naiva träskalle. Så är det med svenskar. Många av er dumsvennar är verkligen idioter i hela huvudet.

Och om det luktar illa, vad ska du göra åt det?

Tandläkaren ger dig strålning så då röntgar du inte käften. Du äter säkert socker, chips och annat skräp som orsakar sjukdomar.
Men när det kommer till bilismen är gasen genast dödlig och måste beskattas?

Ni är cp-skadade.

Gråt din mupp, det kommer enbart bli dyrare. Vem är cp-skadade, vi som ser vad som kommer ske eller du som gråter utan argument och ändå kommer tvingas foga dig?

Du är måhända svensk, spännblatte är en livsstil..
Citera
2019-04-13, 09:23
Bannlyst
Citat:
Gråt din mupp, det kommer enbart bli dyrare. Vem är cp-skadade, vi som ser vad som kommer ske eller du som gråter utan argument och ändå kommer tvingas foga dig?

Du är måhända svensk, spännblatte är en livsstil..
Där tog dina argument slut, om du nu hade några...

Lovar att du har massa socker och skit i kroppen men kommer och bölar om en gas. Hur politiserat handikappat är du egentligen.

Om alla stänger av sina bilar så hade du inte märkt en enda skillnad. Du inbillar dig bara.
Citera
2019-04-13, 09:34
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Där tog dina argument slut, om du nu hade några...

Lovar att du har massa socker och skit i kroppen men kommer och bölar om en gas. Hur politiserat handikappat är du egentligen.

Om alla stänger av sina bilar så hade du inte märkt en enda skillnad. Du inbillar dig bara.

Jag bara sänkte mig till din nivå, du har nämligen inte presenterat ETT ENDA argument för din sak hittills i tråden. Det enda du har gjort är att gråta och skrika som ett litet barn.

Inse att du är problemet och du åtgärdas, uppenbarligen ganska effektivt med tanke på dina protester
Citera
2019-04-13, 09:40
Bannlyst
Citat:
Jag bara sänkte mig till din nivå, du har nämligen inte presenterat ETT ENDA argument för din sak hittills i tråden. Det enda du har gjort är att gråta och skrika som ett litet barn.

Inse att du är problemet och du åtgärdas, uppenbarligen ganska effektivt med tanke på dina protester
Eller så skjuter man sådana som du så blir vi av med problemet. Som att världens problem hänger på att bilarna är på. Men du äter väl säkert godis och skit och tänker att det inte drabbar dig så mycket. Men koldioxid, koloxid, nox och sox, de är extreeeeemt farliga,, AJA BAJA. Gud vad farligt....

Höj trängselskatten nu!

Citera
2019-04-13, 09:42
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Eller så skjuter man sådana som du så blir vi av med problemet. Som att världens problem hänger på att bilarna är på. Men du äter väl säkert godis och skit och tänker att det inte drabbar dig så mycket. Men koldioxid, koloxid, nox och sox, de är extreeeeemt farliga,, AJA BAJA. Gud vad farligt....

Höj trängselskatten nu!

Lustigt, jag skulle inte rekommendera att skjuta sådana som dig men höja trängselskatten går bra, likaså kan vi plocka körkortet från folk som inte fattar.

Skit som du släpper ut får andra andas in, allra helst när du står still med motorn igång för att det är trängsel

Att köra bil är fan ingen rättighet, lär dig det.
Citera
2019-04-13, 09:55
Bannlyst
Citat:
Lustigt, jag skulle inte rekommendera att skjuta sådana som dig men höja trängselskatten går bra, likaså kan vi plocka körkortet från folk som inte fattar.

Skit som du släpper ut får andra andas in, allra helst när du står still med motorn igång för att det är trängsel

Att köra bil är fan ingen rättighet, lär dig det.
Å där kom den ja, rättighet att köra bil nää vem har påstått det men vi som inte tror på miljötramset får rätta oss efter idioter som tvingar på deras vilja på oss. Sen styrs vi inte av rättigheter utan av incitament.
Citera
2019-04-13, 14:55
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Å där kom den ja, rättighet att köra bil nää vem har påstått det men vi som inte tror på miljötramset får rätta oss efter idioter som tvingar på deras vilja på oss. Sen styrs vi inte av rättigheter utan av incitament.

Du liksom alla vi andra får rätta oss efter vad som är vettigt, det är inte vettigt överhuvudtaget att sitta stilla med motorn igång köandes, att du sedan är för korkad för att inse det själv och måste styras av regler, tja thats life.
Citera
2019-04-13, 15:29
Medlem
Efter att ha läst alla inläggen så tror jag i min enfaldighet att det hela går ut på att hålla fattiglapparna ute..
Men jag kan ha fel..
Citera
2019-04-13, 20:06
Bannlyst
Citat:
Du liksom alla vi andra får rätta oss efter vad som är vettigt, det är inte vettigt överhuvudtaget att sitta stilla med motorn igång köandes, att du sedan är för korkad för att inse det själv och måste styras av regler, tja thats life.
Snart inför de en extra matskatt och in kommer idioter som du och säger att "det inte är en rättighet att få maten serverad" (i nåt efterblivet argumentstionstänk) och säger att i vuxenvärlden jagar man sin mat. Men en efter en så försvinner dina "rättigheter" och sånt tycker du är bra.

Men jag argumenterar med någon som är politiskt mindre insatt. Du BEGRIPER inte statens position av makt och tror att de vill oss väl med sina sjuka lagar.

Och nej det är inte vettigt att sitta still med motorn igång, därför kommer elbilar som de också vill skatta och minskar därmed inctamentet för att skaffa en sån. Elnätet vill de inte heller bygga ut och absolut inte vägarna. Sen ska vi lägga till gupp på varje jävla gata så vi kan gasa och bromsa extra mycket, det är bra!

Uppenbart att du blev tappad i backen när du var liten. Sad but true.
Senast redigerad av gefundenes 2019-04-13 kl. 20:09.
Citera
2019-04-14, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makumba
Efter att ha läst alla inläggen så tror jag i min enfaldighet att det hela går ut på att hålla fattiglapparna ute..
Men jag kan ha fel..
Det säger många. Jag tror däremot att det mer handlar om att tjäna pengar på något som man planerar att avveckla i framtiden.
Citera
2020-03-04, 16:02
Medlem
Uncorruptables avatar
Haha ägda. Nu höjs det med 30 %
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto