Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-04-06, 11:08
  #1
Avstängd
Vad finns det för mer information om denna Sofie Louise?

Citat:
Kronprinsen av Kelantan, en delstat i nordvästra Malaysia, Tengku Muhammad Faiz Petra, 45, ska gifta sig med svenska Sofie Louise Johansson, 33, skriver Channel news asia.
Malaysiska medier skriver att Sofie Louise Johansson och kronprinsen känt varandra sedan prinsen studerade utomlands. Någon mer information om den blivande bruden ges inte.

https://www.expressen.se/nyheter/kun...laysisk-prins/
__________________
Senast redigerad av avskildhet 2019-04-06 kl. 11:55.
Citera
2019-04-06, 11:15
  #2
Medlem
Man kan ju undra om kärleken hade spirat om han hade varit en vanlig snickare istället för kronprins.
Citera
2019-04-06, 11:53
  #3
Medlem
Money for sex.
Citera
2019-04-06, 11:56
  #4
Avstängd
Vilken stad är hon ursprungligen ifrån?
Citera
2019-04-06, 12:09
  #5
Medlem
salvelinuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Man kan ju undra om kärleken hade spirat om han hade varit en vanlig snickare istället för kronprins.
Tja, vad jag kan se så sticker ingendera av dem ut vare sig utseendemässigt eller i åldersskillnad.
Så varför inte?
Citera
2019-04-06, 12:13
  #6
Avstängd
DRD4s avatar
"money for sex" Trams! Han kan ju säkert vara jätteschysst och attraktiv.
Citera
2019-04-06, 12:43
  #7
Medlem
franges avatar
Är det bekräftat att han faktiskt är prins på riktigt - och inte bara visat upp Google Translatade papper som "bevis" på hans kungliga släktskap? Jag tycker det stinker vääääldigt mycket av Nigeriabrev här - komplett med en med en dumnaiv blond kossa som tror hon har gjort världens superkap och nu stoltserar i tidningar med det...
Citera
2019-04-06, 13:03
  #8
Medlem
Hon var tvungen att åka till Malaysia för att hitta en rolig kille med charm.
Citera
2019-04-06, 13:06
  #9
Medlem
NissanMicra1988K10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Är det bekräftat att han faktiskt är prins på riktigt - och inte bara visat upp Google Translatade papper som "bevis" på hans kungliga släktskap? Jag tycker det stinker vääääldigt mycket av Nigeriabrev här - komplett med en med en dumnaiv blond kossa som tror hon har gjort världens superkap och nu stoltserar i tidningar med det...


Har du ens läst artikeln? Det Låter som djup svartsjuka från ditt inlägg, sitter du hemma ensam och saknar någon partner? Ta det lugnt din clown. Finns ingen anledning att kallla henne för dum blond kossa... de har hittat kärleken... va glad att de har gjort det.
Citera
2019-04-06, 13:07
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skremseltaktik
Hon var tvungen att åka till Malaysia för att hitta en rolig kille med charm.

Fake news!
Citat:
Malaysiska medier skriver att Sofie Louise Johansson och kronprinsen känt varandra sedan prinsen studerade utomlands.
Citera
2019-04-06, 13:08
  #11
Medlem
NissanMicra1988K10s avatar
Jag är glad för deras båda skull. Jag antar att prinsen är muslim, vilket leder till att bruden tar trosbekännelsen vid giftermålet. Glad för deras skull!
Citera
2019-04-06, 13:26
  #12
Medlem
Kronprins i en delstat, vad innebär det? Han är bror till förra kungen, hur gör det honom till kronprins? Man har sharialagar i Malaysia. Hon kommer säkert bli lycklig under skynket bland de andra fruarna!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback