2019-04-04, 16:23
Medlem
Skullknights avatar
Jag vill köpa en bra och prisvärd gaming-laptop som helst inte får vara dyrare än 10k. Problemet är att nästan alla verkar kosta 12k+ nuförtiden. Tycker det är rätt sjukt.

Jag skulle gärna vilja köpa en sådan åtminstone innan augusti månad i år. Tror ni det kan komma någon "midsommar-rea" eller liknande som kan vara värd att vänta på? Konstig fråga kanske, men om ni har några tips få går ni gärna dela.
Citera
2019-04-04, 16:25
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullknight
Jag vill köpa en bra och prisvärd gaming-laptop som helst inte får vara dyrare än 10k. Problemet är att nästan alla verkar kosta 12k+ nuförtiden. Tycker det är rätt sjukt.

Jag skulle gärna vilja köpa en sådan åtminstone innan augusti månad i år. Tror ni det kan komma någon "midsommar-rea" eller liknande som kan vara värd att vänta på? Konstig fråga kanske, men om ni har några tips få går ni gärna dela.

Hört talas om midsommar-rea förut?

Köp den på avbetalning så känns de inte lika mycket i plånboken
Citera
2019-04-04, 16:29
Medlem
Skullknights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Hört talas om midsommar-rea förut?
Ja? Inte specifikt för elektronikprylar, men vissa butiker har haft det vet jag.
Citera
2019-04-04, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skullknight
Ja? Inte specifikt för elektronikprylar, men vissa butiker har haft det vet jag.

Komplett, Inet, Webbhallen, Cdon och Dustin tävlar väl om vem som kan trycka in flest readagar/månad.

Komplett har väl en 24timmars varje helg typ.

Även Elgiganten har väl ofta sänkta priser på datorer.

Själv köpte jag beg efter tips härinne. Fick en nyare, snabbare och bättre dator för betydligt mindre pengar. (La skambud på 10olika och fick ner priset ordentligt på 3-4st).
Citera
2019-04-04, 19:18
Medlem
Tacka politikerna för privatkopieringsskatt, kemikalieskatt etc...

Skulle inte lägga under 12 på en gamer. Finns reor lite då och då hos alla, håll utskick på typ pricerunner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in