Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2019-04-16, 23:30
  #37
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Låter som spricka i analöppningen eller hemorrojder. Gå till apoteket och köp salva och eventuella stolpiller och utför behandling. Det kommer med stor sannolikhet att hjälpa.
Hemorrojder brukar man även kunna känna i analöppningen och de sticker ofta ut när man tömmer tarmen.
Jag önskar att jag hade lyssnat mer på delar av den här tråden som rekommenderade din salva, jag tror rentav att supparna varit överflödiga i mitt fall

och jag borde snällt ignorerat dagens råd från alla doktorer som kollat mig i dräneringsbrunnen att köpa bådadera, scheriprokt innehåller förfasen ett ciggartmunstycke som når lika långt som en supp, fraude!
hade kunnat köra salvan mot både den inre och yttre åverkan

Lyssnat mer på er än dom få som var oseriösa i min tråd & hetsade mig att träffa doktorn bara för säkerhets skull, det här lilla företaget har nu kostat mig över 500 riksdaler utlagda på diverse felsatsningar...


Citat:
Ursprungligen postat av Tonatiuh
Har en liknande fråga som TS, frågan är om jag borde ta den i denna tråd, som verkar ha gått i en oseriös riktning, eller om jag borde skapa en separat tråd. Testar här.

När jag har skitit så brukar det komma blod på pappret efteråt. Oftast inte jättemycket, även om det händer, och oftast inte direkt, utan brukar krävas några papper först. Brukar heller inte komma blod med bajset, iaf inte i synliga mängder. Det har hänt att det gjort det, men det är väldigt sällan, kanske nån gång per år. Men det är just när jag torkar mig som det brukar vara blod.

Nu tror jag att jag torkar för hårt och att det är det som orsakar blodet, alternativt klämmer för hårt när jag skiter. Har lite OCD... Men hur säker vågar man vara? Om man skulle gå till en läkare med problemet, vad skulle de isf göra? Hur lång tid skulle ett sånt läkarbesök ta?

Tycker inte att blodet i sig är obehagligt eller så. Just risken för allvarlig sjukdom som cancer som skrämmer mig...
Jag tror att våra skrivstilar kan samsas under samma tak ja, det finns inget finare än å kidnappa andras trådar


Det läkaren gör är vad dom gjorde på mig i dag som jag beskrev mellan raderna , dom pillar med ett par fingrar alldeles för kort...sedan direkt rektorskopi där hon 😃 ser direkt om det är farligt eller ofarligt,

Jag vet inte hur långt tid det kommer ta för andra, men själva gluttandet i skrevan tog 10 min för oss, och jag hade ändå två läkare som gjorde om samma procedur två gånger
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-17 kl. 00:30.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback