Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2019-03-21, 18:49
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brackspace
Hej

Har träffat en tjej 27 ggr under 2 månader. 13 av dessa är kvällar och varje tillfälle är 4-5 timmar. Resten är 30-60 minuter. Vi har knullat vid ett tillfälle. Alla tillfällen jag försökt ha sex med henne (förutom den där första gången) har hon avvisat mina inviter. Vi kan ligga och ha värsta heta stunderna med kyssar över hela kroppen. Men så fort jag stoppar Handen innanför hennes trosor och närmar mig blygdläpparna smäller hon ihop benen och gör en spärr så att jag inte ska kunna känna där nere, och vidare ha ett samlag. Det tog väl ca 8 längre träffar plus någon kortare träff innan jag fick vara där med Handen och sedan stoppa in kuken. Har försökt någon gång till efter detta, men det är tvärstopp.

Vad fan är vitsen med att göra så? Är knulla något man för endast en gång och sedan gör man inte det mer? Har något ändrats? Vad är problemet? Fler tjejer som gör så här?

Träffat en liknande en gång med precis samma sak. Sexet avslutades så hon fick ont och gick hem gråtandes. Inget vidare mao. Erbjöd att gå med men de ville hon inte.

Kanske är samma tjej lol.
Blev inget mer efter de iaf, dog ut för min del.
Citera
2019-03-21, 21:56
  #38
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Låter som nåt är fel. Prata med henne, går det inte så gå vidare.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback