Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-03-14, 14:16
  #1
Medlem
Fjantors avatar
Har nyss fått hem min S10 och då jag pratar i telefonen så kommer det ett märkligt blippljud då och då.
Nästan säker på att det är från då skärmen tänds medans jag håller den mot kinden.
Finns det nått sätt att stänga av detta fruktansvärda och jobbiga ljudet?

Har slagit av ljud för system men det hjälpte ej..
Citera
2019-03-14, 14:41
  #2
Medlem
Colossos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Har nyss fått hem min S10 och då jag pratar i telefonen så kommer det ett märkligt blippljud då och då.
Nästan säker på att det är från då skärmen tänds medans jag håller den mot kinden.
Finns det nått sätt att stänga av detta fruktansvärda och jobbiga ljudet?

Har slagit av ljud för system men det hjälpte ej..
Är det ett klickljud du hör? Som att nån typ nuddar skärmen med en nagel? Tjejen har en S8 och jag hör sånt ljud sitt som tätt medan hon knappt hör något.
Citera
2019-03-14, 14:44
  #3
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colosso
Är det ett klickljud du hör? Som att nån typ nuddar skärmen med en nagel? Tjejen har en S8 och jag hör sånt ljud sitt som tätt medan hon knappt hör något.


Nja mer som ett ploppljud..
Som en vattendroppe typ..
Citera
2019-04-04, 09:56
  #4
Medlem
tror ljudet är att din lur aktiveras mot kinden när du pratar , tror ljudet indikerar på att skärmen är aktiv...men bör finnas fix för det, google is your friend
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback