Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-03-12, 16:11
  #1
Medlem
Fittfluffs avatar
Tja

Är skitstressad över plugg och måste plugga i raketfart de närmaste 32 timmarna. Har amfetamin att tillgå. Är det en bra idé att blanda med xanax för att bli kvitt en del av stressen också? Tänker att tar jag bara amfetamin är risken att jag blir stressad och därmed inte få något gjort.

Alltså ta en lagom lina tjack var fjärde timma kanske och samtidigt ta 0.5mg xanax? Eller kommer ta vara kontraproduktivt? Har ingen större tolerans på nåt av det men brukar ta 1 eller 1.5mg xanax ifall jag inte kan sova.
Citera
2019-03-12, 16:15
  #2
Medlem
in-i-din-muns avatar
Lycka till, glöm inte skriva en triprapport sen.
Citera
2019-03-12, 16:38
  #3
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Varför tar du inte bara amfetaminet först och alprazolamen sen vid behov? Vi vet inte hur du fungerar eller kommer reagera.

Ett bra tips kan ju däremot vara att inte börja öppna en massa flikar med porr. Inte ens en.
Citera
2019-03-12, 16:50
  #4
Medlem
nutkjells avatar
Låter riktigt dumt. Små doser amfetamin kan underlätta men att blanda in en tung benzo i det hela lär knappast hjälpa dig. Försök styra upp ett vettigt schema iställlet?
Citera
2019-03-12, 17:31
  #5
Avstängd
qirteros avatar
Plugga på benso måste fan va det dummaste jag hört, en bieffekt av benso är ju förfan att minnet blir skit dåligt.
Citera
2019-03-12, 22:33
  #6
Medlem
Kniv-Yxas avatar
Benso blir du trött och dåsig av.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback