2019-03-08, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radbean
Varför pullar han bara moderatbrudar då

Om du kikar runt bland de ordinarie ledamöterna i Riksdagens EU-nämnd så tror jag att du hittar svaret på din fråga. Frågan är i vilket utskott han satt i mellan 2014-18?

Förmodligen har en del saker hänt när de har varit på någon utskottsresa utomlands. Fast det borde ju också gå att utreda vilka stolar de sitter på i EU-nämnden då det är fasta platser. Kan vara att han har haft en M-kvinna i stolen bredvid och hoppsan så slinker handen ner på kvinnans lår.

Lite småberusad sådär...
Senast redigerad av Konrad 2019-03-08 kl. 06:24.
Citera
2019-03-08, 06:13
Medlem
qups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grudax
Tidelag?

Första ordet som dyker var gång Jag hör Eskil Erlandssons namn.
Citera
2019-03-08, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radbean
Varför pullar han bara moderatbrudar då

En intressant möjlighet är att han kanske faktiskt har tafsat på C-kvinnor också, men då har Annie Lööf svängt partipiskan och förbjudit kvinnorna att klaga.

Observera att jag inte säger att det faktiskt är så, för det vet jag ingenting om. Men jag kan inte låta bli att fundera över möjligheten.
Citera
2019-03-08, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HectorDaiquiri

Det är trots allt 30+ år av politisk gärning ner i sopkorgen.

Kanske jag är cynisk men det gäller i stort sett för all politik. Det är ytterst få politiker som kan påvisa att det som de gjorde för 30 år sedan fortfarande är aktuellt och meningsfullt. Man kan säga att det mesta av det som vilken politiker som helst har utfört för 30 år sedan redan ligger i sopkorgen och det är inget konstigt med det. Ingen saknar eller oroar sig egentligen över det.

En lokalvårdare som bekymrar sig över att trettio års städning nu saknar betydelse när han/hon går i pension? Knappast att det skulle ske.

I E.E:s fall är det nog mer det privata livet som oroar i så fall men det saknar egentligen allmänintresse.
Citera
2019-03-08, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Precis min tanke. Har det utseendet.

Konstigt att snuskgubben hängde kvar såpass länge vid makten. Försvarade ju tidelag för över 10 år sedan.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...arln-och-sager

Låt se. EE har ett föga attraktivt utseende, kanske för att han har druckit för mycket alkohol. Han har gift sig med en mycket yngre kvinna. Han har i riksdagen själv tagit upp och i någon mån försvarat människors hångel med hundar och kor. Och han har nu anklagats för att ha tafsat på moderatkvinnor.

Han verkar ha ett gränslöst förhållande till sex och kanske också till alkohol.
Citera
2019-03-08, 06:30
Medlem
HectorDaiquiris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Kanske jag är cynisk men det gäller i stort sett för all politik. Det är ytterst få politiker som kan påvisa att det som de gjorde för 30 år sedan fortfarande är aktuellt och meningsfullt. Man kan säga att det mesta av det som vilken politiker som helst har utfört för 30 år sedan redan ligger i sopkorgen och det är inget konstigt med det. Ingen saknar eller oroar sig egentligen över det.

En lokalvårdare som bekymrar sig över att trettio års städning nu saknar betydelse när han/hon går i pension? Knappast att det skulle ske.

I E.E:s fall är det nog mer det privata livet som oroar i så fall men det saknar egentligen allmänintresse.

Menade mer att han hade 30+ år att lägga i vågskålen nu på ålderns höst. Vad kunde inte väntat, landshövding på något fint ställe, kanske till och med ambassadör - kanske i Ukraina eller annat land med mycket jordbruk, få sitta med i några fina styrelser och dela ut pengar, vara med och peta i någon utredning om framtidens lantbruk. Allt det bara glömma nu. Det blir till att sitta hemma och kolla på Vem vet mest på dagarna.
Citera
2019-03-08, 06:41
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Låt se. EE har ett föga attraktivt utseende, kanske för att han har druckit för mycket alkohol. Han har gift sig med en mycket yngre kvinna.

Eskil är Sveriges Silvio Berlusconi. I Italien hade han varit hyllad. . I Sverige blir han degraderad till nån andra klassens paria. Kärringmaffian har fått på tok för mycket att säga till om. Alfahonorna styr politiken och bereder bara väg för könslösa män utan egen vilja. Ja ni förstår ju själva att det kommer gå åt helvete när lättstyrda idioter som Fridolin och Löfven ska fronta männen. .
Citera
2019-03-08, 06:42
Bannlyst
Någon annan än hunden som har fått smaka på hans könsorgan?

https://www.youtube.com/watch?v=IBrybugODSA
Citera
2019-03-08, 06:51
Medlem
Han fick hybris.Ser ut som en seriekarikatyr.När han gifte sig
med en tjugoår yngre adelskvinna
fick han en kick att han var het.
F,Federlys alter ego Ursula kan också blivit utsatt.Läskige Eskil
har gått för långt-nu är han tillbaks i stallet.
Citera
2019-03-08, 06:52
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Låt se. EE har ett föga attraktivt utseende, kanske för att han har druckit för mycket alkohol. Han har gift sig med en mycket yngre kvinna. Han har i riksdagen själv tagit upp och i någon mån försvarat människors hångel med hundar och kor. Och han har nu anklagats för att ha tafsat på moderatkvinnor.

Inget fel på Eskils utseende, tvärtom, han ser jävligt bra ut.
Hoppas kvinnorna har på fötterna.
Citera
2019-03-08, 07:03
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Någon annan än hunden som har fått smaka på hans könsorgan?

https://www.youtube.com/watch?v=IBrybugODSA

Eskil har gett begreppet "Doggystyle" en helt annan innebörd. . Fan va äcklig han låter. Hatten av Eskil! Du har mina sympatier!
Citera
2019-03-08, 07:17
Medlem
Starbacks avatar
Visserligen är Erlandsson en kåtbock av sällan skådat slag. Det var väl bara två år sen han gifte sig med sin dep.sekreterare eller någon liknande. Trots hans aktningsvärda ålder klämde hans nya fru fram en liten telning åt honom ungefär i samma veva.

Dock sätter jag frågetecken efter de nya anklagelserna mot honom. Jag begriper inte vilken kvinna bland alla välnärda moderathonor som kan locka en heterosexuell man att kladda. Sveriges största gnällspik Elis*beth Svante*son kan väl inte locka en käft att kladda.

Jag skulle utan anspänning även hålla mej från att kladda på Beatri*e As* eller någon annan av de politiskt omedvetna flickebarn som moderaterna ståtar med. Inte att undra på att Kristersson föredrar att i stället placera den förment religiösa fru Antikrist ifrån kd i blickfånget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in