Flashback bygger pepparkakshus!
2021-05-31, 18:49
Medlem
Soltorkats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Nu har grabbarna gjort något konstigt
De Har Köpt Båt!
https://youtu.be/M2nb4ZXG9KA

Behind the scenes video där de rekar lite inför kommande klipp.
Världens clickbait dock, men det skojar de om i början av klippet.
Citera
2021-05-31, 19:00
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soltorkat
Behind the scenes video där de rekar lite inför kommande klipp.
Världens clickbait dock, men det skojar de om i början av klippet.

Så sant så.

Undrar ifall det kommer gå utför med Matkoma kanalen med tiden.
Kan tycka att det blir lite mera tramsigt eller bara fånigt
Citera
2021-05-31, 19:11
Medlem
Soltorkats avatar
Citat:
Så sant så.

Undrar ifall det kommer gå utför med Matkoma kanalen med tiden.
Kan tycka att det blir lite mera tramsigt eller bara fånigt

Ja.. vissa klipp kan bli lite tramsiga, men tror det är viktigt att de får göra det dem tycker är kul, annars tappar de nog motivation. Mina favoritklipp är när de besöker brandstationen, Disgusting food museum, och Dinétårta-stället.
Citera
2021-05-31, 19:49
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ja.. vissa klipp kan bli lite tramsiga, men tror det är viktigt att de får göra det dem tycker är kul, annars tappar de nog motivation. Mina favoritklipp är när de besöker brandstationen, Disgusting food museum, och Dinétårta-stället.

Vad det där de fick smaka på en Tjurpenis om jag minns rätt å lite andra saker som var vidriga?
Dinétårta-stället har jag nog missat
Får ta och kolla upp det klippet tror jag
Citera
2021-05-31, 20:09
Medlem
Soltorkats avatar
Citat:
Vad det där de fick smaka på en Tjurpenis om jag minns rätt å lite andra saker som var vidriga?
Dinétårta-stället har jag nog missat
Får ta och kolla upp det klippet tror jag

Javisst! De fick smaka tjursnopp, dricka kopiss, tugga grishjärna och smaka på öl som är gjort på ''fårbajsrökt valtestikel''.
Citera
2021-05-31, 20:12
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Javisst! De fick smaka tjursnopp, dricka kopiss, tugga grishjärna och smaka på öl som är gjort på ''fårbajsrökt valtestikel''.

En konstig blanding av allt låter det som.
Undrar om de berättar något om det i boken de håller på att sätta ihop?
Citera
2021-05-31, 20:15
Medlem
Rebali179s avatar
Ang deras bok så verkar det som att den blir av till slut https://www.kickstarter.com/projects...esa-i-overflod

Någon här som har köpt den ??
Citera
2021-06-05, 11:25
Medlem
Avsiktarens avatar
Tråkigt att de inte kunde ro hela vägen på Mölndalsån:

https://www.youtube.com/watch?v=M2nb4ZXG9KA

Men rätt roligt att se.
Citera
2021-06-05, 17:14
Nånting känns fel med Matkomagrabbarna. Anton har anammat en lite drygare stil på senare tid. Det känns inte så hjärtligt och vänligt mellan killarna längre. Kanske har vänskapen fått sig en törn av att utsättas för företagande och kreativ stress när kanalen börjar vingla och man känner att man måste pusha ut content? Jag har märkt på senare tid att framförallt Anton är ganska dryg mot Adam ibland.

Man ska nog inte jobba med sina bästa vänner.
Citera
2021-06-06, 11:20
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Nånting känns fel med Matkomagrabbarna. Anton har anammat en lite drygare stil på senare tid. Det känns inte så hjärtligt och vänligt mellan killarna längre. Kanske har vänskapen fått sig en törn av att utsättas för företagande och kreativ stress när kanalen börjar vingla och man känner att man måste pusha ut content? Jag har märkt på senare tid att framförallt Anton är ganska dryg mot Adam ibland.

Jag tycker ändå att de är ganska kreativa och idérika. Sedan har de tydligen känt varandra sedan de var små barn och tycks vara som bröder så deras vänskap lär nog inte ta slut.
Citera
2021-06-06, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg

Kan instämma i din iakttagelse. Jag har senaste tiden upplevt att Anton skrattar "åt" och inte "med" Adam. Nästan som att Anton behöver hävda sig själv och trycka ned Adam för att själv må bättre. Jag hoppas att vi har fel dock. Önskar grabbarna allt gott.
Citera
2021-06-06, 20:08
Medlem
Soltorkats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Kan instämma i din iakttagelse. Jag har senaste tiden upplevt att Anton skrattar "åt" och inte "med" Adam. Nästan som att Anton behöver hävda sig själv och trycka ned Adam för att själv må bättre. Jag hoppas att vi har fel dock. Önskar grabbarna allt gott.

Inte tänkt på det.. har du någon video där det syns lite extra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in