Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2019-03-07, 21:16
  #73
Avstängd
therefores avatar
"hörröduru. Jag råkade se vad du har suttit och sökt på vid min dator. Vad tror du att jag tycker om det?"

Citera
2019-03-08, 01:56
  #74
Medlem
Presentpappers avatar
Jag har ett ex som gillade riktigt hårt sex och tittade på porr som var brutal alltså. Blev nästan chockad, haha.

Men det var värre med ett annat ex som aldrig hade varken tittat på porr eller onanerat. Titta på porr tillsammans vettja!
__________________
Senast redigerad av Presentpapper 2019-03-08 kl. 01:58.
Citera
2019-03-08, 13:13
  #75
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlmansson
Jag använder sällan datorn som vi har hemma men var tvungen att fixa en excelfil till jobbet och passade på att surfa lite när jag såg att vissa porrsidor dök upp i sökfunktionen och efter halvsekunds av panik (vem vill att ens fru ska se att man porrsurfar?) Så kom jag på att sist jag såg på porr var fan väldigt längesen.

En snabb klick på historik så blir jag helt paff: tydligen är det frun som tittar på porr och gjort det några gånger i veckan.

Jag har nu inte några större problem med att hon porrsurfar däremot blev jag redig chockad över det faktiskt. Jag undrar ju mest: varför?

MEN detta är OK i slutändan. Det som är mindre OK är vad hon sökt på och jag vet inte hur jag ska tolka hennes sökningar? Det är 99% liknande sökningar där det mesta är kopplat till pappa&dotter sex.... vad i hel...? Daddy, grandpa, old young, dad anals daughter.. ja ni fattar hinten.. alla porrfilmer har något med pappa att göra!?

Min fråga är om detta är normalt? Att tjejer söker på pappa dotter sex? Eller kan det ligga någon slags daddy issues bakom? Väldigt förvånad och önskar att jag inte kollat historiken på datorn nu.

Du ska bara veta hur mycket skit man råkar ut för på porrsidor, och det är oroväckande många som går igång på det du redan listat, ofta "stepsis, stepdad", osv osv, you´ll get the point...

Har aldrig undersökt fenomenet, men jag gissar att det är lite som "doktor och patient", rollspel helt enkel.

Rensa historiken för helvete

Jag är kvinna, och för min del är det inte normalt, man knullar inte sin familj helt enkelt, plast som riktig
Citera
2019-03-08, 20:24
  #76
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
"hörröduru. Jag råkade se vad du har suttit och sökt på vid min dator. Vad tror du att jag tycker om det?"


Hahaha amen sluta, den var riktigt bra!!!
Citera
2019-03-08, 20:25
  #77
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loeptik
Du ska bara veta hur mycket skit man råkar ut för på porrsidor, och det är oroväckande många som går igång på det du redan listat, ofta "stepsis, stepdad", osv osv, you´ll get the point...

Har aldrig undersökt fenomenet, men jag gissar att det är lite som "doktor och patient", rollspel helt enkel.

Rensa historiken för helvete

Jag är kvinna, och för min del är det inte normalt, man knullar inte sin familj helt enkelt, plast som riktig

Jag är också kvinna, och jag rensar min historik
Citera
2019-03-09, 10:44
  #78
Medlem
Leckies avatar
Pappa vet bäst
Citera
2019-03-09, 11:09
  #79
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Jag är också kvinna, och jag rensar min historik

Cool story bro.
Citera
2019-03-09, 21:28
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlmansson
Jag använder sällan datorn som vi har hemma men var tvungen att fixa en excelfil till jobbet och passade på att surfa lite när jag såg att vissa porrsidor dök upp i sökfunktionen och efter halvsekunds av panik (vem vill att ens fru ska se att man porrsurfar?) Så kom jag på att sist jag såg på porr var fan väldigt längesen.

En snabb klick på historik så blir jag helt paff: tydligen är det frun som tittar på porr och gjort det några gånger i veckan.

Jag har nu inte några större problem med att hon porrsurfar däremot blev jag redig chockad över det faktiskt. Jag undrar ju mest: varför?

MEN detta är OK i slutändan. Det som är mindre OK är vad hon sökt på och jag vet inte hur jag ska tolka hennes sökningar? Det är 99% liknande sökningar där det mesta är kopplat till pappa&dotter sex.... vad i hel...? Daddy, grandpa, old young, dad anals daughter.. ja ni fattar hinten.. alla porrfilmer har något med pappa att göra!?

Min fråga är om detta är normalt? Att tjejer söker på pappa dotter sex? Eller kan det ligga någon slags daddy issues bakom? Väldigt förvånad och önskar att jag inte kollat historiken på datorn nu.

Alltså det är klart att man kan ta lite illa upp när man ser att ens partner onanerar/porrsurfar som första reaktion. Bra att du endå tycker det är ok. Bara för att man har ett sexliv med sin partner så kan man ju fortfarande ha ett med sig själv också Av min erfarenhet så kan man ju kolla en viss typ av porr bara för att det just är en fantasi. Men så vill man kanske inte ha det så i verkligheten. Jag kan ibland kolla på gruppsex eller tex analsex men det är inget jag vill ha i verkligheten. Ni har inga barn i huset som kan ha kollat porr? Det måste ju inte vara din fru heller. Har märkt att det finns mycket nischad porr som ofta handlar om "Stepdad" och sånt vilket är lite sjukt men det är ju en fantasi.. Porr blir ju mer och mer extremt och det extrema blir mer och mer mainstream vilket inte är så bra.. Ibland kan man ju bli lite porrimpotent med och måste således söka på grövre och grövre saker. Du behöver nog inte oroa dig. Har du dock barn i huset kanske du bör snacka med dem om det.. eller din fru då.
Citera
2019-03-12, 21:50
  #81
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Håller faktiskt med.
Hade iofs undrat i din sits ändå.

Hehe, jo.

Hur som helst. Det spelar väl ingen roll i det stora hela? Relationens hälsa och status är det som räknas.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback