Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2019-03-11, 21:20
  #37
Avstängd
Edmontons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaddeMannen
Tackar, ska kika på den sen, hörde att gelen är återfuktande btw? Bör jag skippa mina vanliga återfuktningskrämer om jag kör på den?

Neje men kanske se Aloe Vera som ett bra supplement. Jag vet ju inte hur din hud ser ut. Aloe Vera har en helande og lugnande verkning på huden. Sen återfuktar den också bra, jag brukar använda på fuktig hud och låter den torra. På sommaren flera gånger varje dag.
Citera
2019-03-13, 13:26
  #38
Medlem
Börjar tappa hoppet om att någonsin bli fri från denna äckliga "sjukdom" haft acne sedan jag var 14-15 och har tagit isotretnoin 2 gånger. Nu är jag 25 och har mild akne, har finnar i ansiktet, på bröstet och i hårbotten, ett rent helvete. Ingenting hjälper heller.
Citera
2019-03-14, 13:08
  #39
Avstängd
Edmontons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adde9400
Börjar tappa hoppet om att någonsin bli fri från denna äckliga "sjukdom" haft acne sedan jag var 14-15 och har tagit isotretnoin 2 gånger. Nu är jag 25 och har mild akne, har finnar i ansiktet, på bröstet och i hårbotten, ett rent helvete. Ingenting hjälper heller.

Kanske öka din dos Iso jag brukade ta 3 piller varje dag i 6 månader. Numera bara ett piller 3 x i veckan.
Sen beror mycket också på hur du äter/lever. Huden älskar frisk luft och motion, mycket vatten och grönsaker. Socker är gift för huden undvik choklad, godis, glass och junkfood. Jag använder Proactive Solution det funkar väldigt bra för mig men kanske inte för dig. Du får prova dig fram och hitta rätt produkt just för din hud. Fråga gärna på apoteket om hjälp.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback