Citat:
Enligt säkra källor inifrån Spårvägen så tycks AO ha tappat alla sociala spärrar, och har frenetiskt sökt kontakt med tidigare kollegor samt medlemmar i Ringlinien, då han har åkt spårvagn på stan. Eventuellt har han även sökt upp tidigare vänner som blockerat honom i sina bostäder.
Det verkar vara någon form av begåvningsbegränsning AO lider av. Kanske Peter Pan-komplex, att han aldrig vill bli vuxen igen.
Och Spårvägssällskapet Ringlinien hade öppet hus i Gårda för ett par helger sedan.
Och tydligen var AO där och botaniserade bland de gamla antika spårvagnarna och bussarna, men han medverkade inte som förare eller annat.
Han bara vaggade runt i vagnhallarna i en vanlig jacka och såg allmänt bortkommen ut enligt en väninna.
Citat:
Förståeligt att han sökt kontakt med tidigare bekanta, är väl en del av den såkallade läkningsprocessen.
Kan nog inte kalla det att tappa sociala spärrar, däremot om han även sökt upp folk i deras bostad är lite väl messed up... Har hört flertal från spårvägen prata om AO men känner att mycket är bara prat, jag hoppas bara att inga fler barn blir utsatta, huruvida han söker upp kontakt med vuxna människor ger jag blanka fan i.
Kan nog inte kalla det att tappa sociala spärrar, däremot om han även sökt upp folk i deras bostad är lite väl messed up... Har hört flertal från spårvägen prata om AO men känner att mycket är bara prat, jag hoppas bara att inga fler barn blir utsatta, huruvida han söker upp kontakt med vuxna människor ger jag blanka fan i.
Det är nog någon form av mental skada AO har. Han är lite som ett barn själv vad gäller beteendet och funktionsnivån socialt sett. Och han är gränslös både med maten och med de som han skapar kontakt med genom livet.