Flashback bygger pepparkakshus!
2023-11-16, 01:10
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M33.506
Enligt säkra källor inifrån Spårvägen så tycks AO ha tappat alla sociala spärrar, och har frenetiskt sökt kontakt med tidigare kollegor samt medlemmar i Ringlinien, då han har åkt spårvagn på stan. Eventuellt har han även sökt upp tidigare vänner som blockerat honom i sina bostäder.

Det verkar vara någon form av begåvningsbegränsning AO lider av. Kanske Peter Pan-komplex, att han aldrig vill bli vuxen igen.

Och Spårvägssällskapet Ringlinien hade öppet hus i Gårda för ett par helger sedan.

Och tydligen var AO där och botaniserade bland de gamla antika spårvagnarna och bussarna, men han medverkade inte som förare eller annat.

Han bara vaggade runt i vagnhallarna i en vanlig jacka och såg allmänt bortkommen ut enligt en väninna.

Citat:
Ursprungligen postat av Taddaren22
Förståeligt att han sökt kontakt med tidigare bekanta, är väl en del av den såkallade läkningsprocessen.
Kan nog inte kalla det att tappa sociala spärrar, däremot om han även sökt upp folk i deras bostad är lite väl messed up... Har hört flertal från spårvägen prata om AO men känner att mycket är bara prat, jag hoppas bara att inga fler barn blir utsatta, huruvida han söker upp kontakt med vuxna människor ger jag blanka fan i.

Det är nog någon form av mental skada AO har. Han är lite som ett barn själv vad gäller beteendet och funktionsnivån socialt sett. Och han är gränslös både med maten och med de som han skapar kontakt med genom livet.
Citera
2023-11-26, 15:59
Medlem
Verkar som om att AO är delägare till hemsidan https://www.seljamobil.se där de säljer bajsnödiga telefontillbehör direkt från barnarbets-industrin...
Citera
2023-11-27, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taddaren22
Förståeligt att han sökt kontakt med tidigare bekanta, är väl en del av den såkallade läkningsprocessen.
Kan nog inte kalla det att tappa sociala spärrar, däremot om han även sökt upp folk i deras bostad är lite väl messed up... Har hört flertal från spårvägen prata om AO men känner att mycket är bara prat, jag hoppas bara att inga fler barn blir utsatta, huruvida han söker upp kontakt med vuxna människor ger jag blanka fan i.
De som han sökt kontakt med är före detta kollegor på GS som bett honom att lämna dem ifred, trots det har han skickat vänförfrågan till dessa på Facebook och varit hem till en av dem när han inte fått svar (då han hade blockerat AO).
Citera
2023-11-27, 20:48
Medlem
MH tycks ha flyttat till Mellerud enligt Mrkoll.
Citera
2024-02-20, 11:31
Medlem
Flashback4Evers avatar
Fick precis denna länk: https://i.imgur.com/llSDbw1.png

Hoppas AO aldrig får praktikplats. Förstår inte vad han ska in i samhället igen.
Citera
2024-02-20, 11:37
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback4Ever
Hoppas AO aldrig får praktikplats. Förstår inte vad han ska in i samhället igen.
Som skattebetalare så vill du alltså hellre fortsätta försörja honom för resten av livet istället för att få ut honom i arbete igen?
Citera
2024-02-20, 11:43
Medlem
Flashback4Evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Som skattebetalare så vill du alltså hellre fortsätta försörja honom för resten av livet istället för att få ut honom i arbete igen?

Jag hade hellre sett honom som s.k. inte existerande. F.ö. så betalar jag varken skatt eller lever på er skattebetalare.
Citera
2024-02-20, 11:47
Medlem
Citat:
Jag hade hellre sett honom som s.k. inte existerande. F.ö. så betalar jag varken skatt eller lever på er skattebetalare.

Du får se det som ett straff att AO tvingas ut i yrkeslivet istället för att sitta hemma och slappa på bidrag.

I vilken grupp var det han lade utan sin förfrågan?
Citera
2024-02-20, 12:05
Medlem
Flashback4Evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Du får se det som ett straff att AO tvingas ut i yrkeslivet istället för att sitta hemma och slappa på bidrag.

I vilken grupp var det han lade utan sin förfrågan?

"tvingas ut". Inte med dessa fåniga regler vi har i Sverige. Så många polare som jag sett lura till sig pengar för socialen och kan sitta hemma hela dagarna och inte göra ett skit. Räcker att dem har kontakt med psyk så går de under radarn lätt.

Har själv inte fb men han jag fick länken ifrån var det på AO's egna fb sida.
Citera
2024-02-20, 16:49
Medlem
Citat:
Fick precis denna länk: https://i.imgur.com/llSDbw1.png

Klart alla är värda en andra chans.., vad är du bitter för?
Citera
2024-02-20, 23:18
Medlem
Flashback4Evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmort

Hade du verkligen sagt samma sak om det var din son han våldtog?
Citera
2024-02-21, 00:09
Medlem
Biomasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmort
Nej, alla är inte värda en andra chans. Somliga är bortom räddning och bör låsas in för gott. I det här fallet bör man även hysta cellnyckeln i en avlägsen sjö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in