Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-02-20, 15:27
  #1
Medlem
Snälla jag ber er inga påhopp för jag mår redan jätte jätte dåligt.

Jag har diagnosen borderline så jag har det jätte svårt med relationer och känslor.

Jag har en enorm rädsla att bli övergiven. Den går verkligen inte att hantera.

Det innebär att männen jag träffar har behandlat mig som skit och de får göra precis VAD de vill bara de inte lämnar mig för då blir jag totalt förkrossad.

Jag har alltid gjort saker mot min egna vilja bara så männen blir nöjda. Det är det viktigaste. Att de blir nöjda !!! Jag känner att jag måste göra de nöjda för då är jag SÅ rädd att de ska lämna mig.

Ni kanske undrar vad jag vill med männen? Jag vill bli omhändertagen. Men de vill bara en sak, sex sex sex sex sex sex sex

När jag inte är med män så är min själ tom. Men när jag är med männen så är livet som en dans på rosor.

När jag älskar någon då ger jag mitt allt. För när jag älskar någon så älskar jag den personen så mycket.

Men jag blir så beroende av personen eftersom jag inte kan stå på egna ben.

Och nu till problemet...!!

Jag har lärt känna en man och han får mig att må så dåligt. Det kanske inte är hans avsikt, jag vet inte.

Vi kommunicerar via en dejtingsida och det kan ta flera timmar medan jag får svar trots att han är inloggad och då blir jag galet svartsjuk eftersom jag tror att han skriver med andra. Det gör jätte ont i hjärtat.

Men så fort jag får ett svar från honom så blir jag hel. Jag blir en helt annan person. Jag blir enormt glad. Och jag svarar honom på direkten, men sen tar det många många timmar tills han svarar.

Jag bara sitter och väntar på svar och ja jag är desperat.

Jag vill bara skriva till honom och be honom att inte överge mig för jag är så rädd att han ska göra det.

Jag har träffat denna man 3 gånger och vi har haft sex. Jag är osäker på vart vi står men han har sagt att han vill lära känna mig mer och är ute efter något seriöst.

Jag var jätte nervös inför träffen. Han såg att jag var nervös och blyg men han tyckte bara det var gulligt.

Och ni ska bara veta att det kändes som hemma när jag var hemma hos honom. Jag ville ALDRIG gå därifrån för då blir jag tom i själen. Jag vill bara vara med honom hela tiden. Vart han än går så vill jag gå med honom.

En man som jag bara träffat 3 gånger känner jag att jag inte kan leva utan. Det känns så starkt !!!!! Ord kan inte beskriva för er hur det känns !!!!

Vi har skrivit till varandra i flera dagar och det har bara handlat om sex. Och hur mycket vi längtar efter att ses igen.

Men jag vill inte skriva om sex. Jag gör det bara så att han ska bli nöjd och för att jag är SÅ rädd att han ska sluta skriva.

Han har velat ha nakenbilder på mig och jag har gett honom alla nakenbilder jag haft.

I måndags så tog vår kontakt stopp.

Och jag är rädd. SÅ RÄDD !!!!

Jag bara gråter och gråter. Jag gråter mig till sömns varje natt.

Jag var den sista som skrev i måndags och väntar på att han ska höra av sig igen men han gör det inte !!??? Trots att han är inloggad.

Jag har telefonen framme hela tiden och bara väntar på svar för om svar kommer så blir jag SUPER glad !!! Jag blir världens lyckligaste människa..!!!!

Och igår var det tisdag och jag bara vänta och vänta men fortfarande inget svar..!!

Jag vill bara skriva till honom att jag är jätte beroende av honom och att han inte ska överge mig. Men jag vågar inte.. jag vill ju inte skrämma bort honom.

Men igår insåg jag att allt detta tär på mig. Jag blir snart slut i nerverna.

Och jag ÄR djupt deprimerad.

Jag kan inte sova. Jag kan inte äta. Jag orkar INTE med någonting. Jag bara väntar på ett svar ifrån denna man så jag kan bli hel igen. JAG ÄR SÅ RÄDD !!!!

Livet känns så meningslöst. Och det har nu gått så långt att jag har fått självmordstankar. Jag har självmordstankar varje dag nu och jag tänker hela tiden på hur bättre det skulle vara om jag låg död. Allting känns så hopplöst.

Allt detta på grund av en man. Jag klarar inte av detta. Mitt hjärta gråter efter honom. Jag behöver honom för att må bra..!!!

Ångesten är också jätte jobbig. Jag blir lös i magen hela tiden.

Och tårarna bara rinner. Jag drunknar nog snart i mina tårar känns det som.

Igår mådde jag jätte dåligt. Jag inser att jag är självmordsbenägen. Jag tog en kniv igår och jag skar mig på armen.

Jag orkar inte finnas längre.

Jag vill bara att denna mannen ska höra av sig men han gör det inte trots att han är inloggad.

Och här sitter och jag bara gråter efter honom. Jag kan verkligen inte leva utan honom. Det är bara honom jag tänker på. Det är bara honom jag väntar på. Jag sitter med mobilen hela tiden. Men jag skrev sist till honom och jag vet inte mer vad jag ska skriva.

Det bästa vore kanske om jag åkte till psyket men jag vill inte bli inlåst.

Jag vill bara ha en man som kan ta hand om mig. Helst denna mannen..!!!

Snälla hjälp mig för jag vet inte vad jag ska ta mig till.



För er som undrar över min ålder så kan jag säga att jag är 21 år
Citera
2019-02-20, 15:33
  #2
Medlem
pastregretss avatar
Du kan aldrig (!!) bli hel genom någon annan om du inte trivs med dig själv, inte minst i ditt egna sällskap först och främst. När du kommit en bit på vägen förstår du ditt eget värde vilket resulterar i att även ditt tankesätt förändras och istället för att Du ska förtjäna deras respekt så ska de förtjäna din. Du är vid det här laget självmedveten med egna värderingar, mål och allt där emellan. Så som det är nu är inte rätt fokus att bli hel genom en man.
Citera
2019-02-20, 15:35
  #3
Avstängd
liviah.ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madrassen
Snälla jag ber er inga påhopp för jag mår redan jätte jätte dåligt.

Jag har diagnosen borderline så jag har det jätte svårt med relationer och känslor.

Jag har en enorm rädsla att bli övergiven. Den går verkligen inte att hantera.

Det innebär att männen jag träffar har behandlat mig som skit och de får göra precis VAD de vill bara de inte lämnar mig för då blir jag totalt förkrossad.

Jag har alltid gjort saker mot min egna vilja bara så männen blir nöjda. Det är det viktigaste. Att de blir nöjda !!! Jag känner att jag måste göra de nöjda för då är jag SÅ rädd att de ska lämna mig.

Ni kanske undrar vad jag vill med männen? Jag vill bli omhändertagen. Men de vill bara en sak, sex sex sex sex sex sex sex

När jag inte är med män så är min själ tom. Men när jag är med männen så är livet som en dans på rosor.

När jag älskar någon då ger jag mitt allt. För när jag älskar någon så älskar jag den personen så mycket.

Men jag blir så beroende av personen eftersom jag inte kan stå på egna ben.

Och nu till problemet...!!

Jag har lärt känna en man och han får mig att må så dåligt. Det kanske inte är hans avsikt, jag vet inte.

Vi kommunicerar via en dejtingsida och det kan ta flera timmar medan jag får svar trots att han är inloggad och då blir jag galet svartsjuk eftersom jag tror att han skriver med andra. Det gör jätte ont i hjärtat.

Men så fort jag får ett svar från honom så blir jag hel. Jag blir en helt annan person. Jag blir enormt glad. Och jag svarar honom på direkten, men sen tar det många många timmar tills han svarar.

Jag bara sitter och väntar på svar och ja jag är desperat.

Jag vill bara skriva till honom och be honom att inte överge mig för jag är så rädd att han ska göra det.

Jag har träffat denna man 3 gånger och vi har haft sex. Jag är osäker på vart vi står men han har sagt att han vill lära känna mig mer och är ute efter något seriöst.

Jag var jätte nervös inför träffen. Han såg att jag var nervös och blyg men han tyckte bara det var gulligt.

Och ni ska bara veta att det kändes som hemma när jag var hemma hos honom. Jag ville ALDRIG gå därifrån för då blir jag tom i själen. Jag vill bara vara med honom hela tiden. Vart han än går så vill jag gå med honom.

En man som jag bara träffat 3 gånger känner jag att jag inte kan leva utan. Det känns så starkt !!!!! Ord kan inte beskriva för er hur det känns !!!!

Vi har skrivit till varandra i flera dagar och det har bara handlat om sex. Och hur mycket vi längtar efter att ses igen.

Men jag vill inte skriva om sex. Jag gör det bara så att han ska bli nöjd och för att jag är SÅ rädd att han ska sluta skriva.

Han har velat ha nakenbilder på mig och jag har gett honom alla nakenbilder jag haft.

I måndags så tog vår kontakt stopp.

Och jag är rädd. SÅ RÄDD !!!!

Jag bara gråter och gråter. Jag gråter mig till sömns varje natt.

Jag var den sista som skrev i måndags och väntar på att han ska höra av sig igen men han gör det inte !!??? Trots att han är inloggad.

Jag har telefonen framme hela tiden och bara väntar på svar för om svar kommer så blir jag SUPER glad !!! Jag blir världens lyckligaste människa..!!!!

Och igår var det tisdag och jag bara vänta och vänta men fortfarande inget svar..!!

Jag vill bara skriva till honom att jag är jätte beroende av honom och att han inte ska överge mig. Men jag vågar inte.. jag vill ju inte skrämma bort honom.

Men igår insåg jag att allt detta tär på mig. Jag blir snart slut i nerverna.

Och jag ÄR djupt deprimerad.

Jag kan inte sova. Jag kan inte äta. Jag orkar INTE med någonting. Jag bara väntar på ett svar ifrån denna man så jag kan bli hel igen. JAG ÄR SÅ RÄDD !!!!

Livet känns så meningslöst. Och det har nu gått så långt att jag har fått självmordstankar. Jag har självmordstankar varje dag nu och jag tänker hela tiden på hur bättre det skulle vara om jag låg död. Allting känns så hopplöst.

Allt detta på grund av en man. Jag klarar inte av detta. Mitt hjärta gråter efter honom. Jag behöver honom för att må bra..!!!

Ångesten är också jätte jobbig. Jag blir lös i magen hela tiden.

Och tårarna bara rinner. Jag drunknar nog snart i mina tårar känns det som.

Igår mådde jag jätte dåligt. Jag inser att jag är självmordsbenägen. Jag tog en kniv igår och jag skar mig på armen.

Jag orkar inte finnas längre.

Jag vill bara att denna mannen ska höra av sig men han gör det inte trots att han är inloggad.

Och här sitter och jag bara gråter efter honom. Jag kan verkligen inte leva utan honom. Det är bara honom jag tänker på. Det är bara honom jag väntar på. Jag sitter med mobilen hela tiden. Men jag skrev sist till honom och jag vet inte mer vad jag ska skriva.

Det bästa vore kanske om jag åkte till psyket men jag vill inte bli inlåst.

Jag vill bara ha en man som kan ta hand om mig. Helst denna mannen..!!!

Snälla hjälp mig för jag vet inte vad jag ska ta mig till.



För er som undrar över min ålder så kan jag säga att jag är 21 år

Vet inte riktigt vad jag ska svara, mår också dåligt. Vill bara skicka en virtuell kram. Förstår dig.
Citera
2019-02-20, 15:41
  #4
Medlem
Soda--Pops avatar
Fel av dig att bjuda på din kropp, din personlighet skrämmer säkert iväg alla potentiella partners.
Citera
2019-02-20, 16:38
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madrassen
Snälla jag ber er inga påhopp för jag mår redan jätte jätte dåligt.

Jag har diagnosen borderline så jag har det jätte svårt med relationer och känslor.

Jag har en enorm rädsla att bli övergiven. Den går verkligen inte att hantera.

Det innebär att männen jag träffar har behandlat mig som skit och de får göra precis VAD de vill bara de inte lämnar mig för då blir jag totalt förkrossad.

Jag har alltid gjort saker mot min egna vilja bara så männen blir nöjda. Det är det viktigaste. Att de blir nöjda !!! Jag känner att jag måste göra de nöjda för då är jag SÅ rädd att de ska lämna mig.

Ni kanske undrar vad jag vill med männen? Jag vill bli omhändertagen. Men de vill bara en sak, sex sex sex sex sex sex sex

När jag inte är med män så är min själ tom. Men när jag är med männen så är livet som en dans på rosor.

När jag älskar någon då ger jag mitt allt. För när jag älskar någon så älskar jag den personen så mycket.

Men jag blir så beroende av personen eftersom jag inte kan stå på egna ben.

Och nu till problemet...!!

Jag har lärt känna en man och han får mig att må så dåligt. Det kanske inte är hans avsikt, jag vet inte.

Vi kommunicerar via en dejtingsida och det kan ta flera timmar medan jag får svar trots att han är inloggad och då blir jag galet svartsjuk eftersom jag tror att han skriver med andra. Det gör jätte ont i hjärtat.

Men så fort jag får ett svar från honom så blir jag hel. Jag blir en helt annan person. Jag blir enormt glad. Och jag svarar honom på direkten, men sen tar det många många timmar tills han svarar.

Jag bara sitter och väntar på svar och ja jag är desperat.

Jag vill bara skriva till honom och be honom att inte överge mig för jag är så rädd att han ska göra det.

Jag har träffat denna man 3 gånger och vi har haft sex. Jag är osäker på vart vi står men han har sagt att han vill lära känna mig mer och är ute efter något seriöst.

Jag var jätte nervös inför träffen. Han såg att jag var nervös och blyg men han tyckte bara det var gulligt.

Och ni ska bara veta att det kändes som hemma när jag var hemma hos honom. Jag ville ALDRIG gå därifrån för då blir jag tom i själen. Jag vill bara vara med honom hela tiden. Vart han än går så vill jag gå med honom.

En man som jag bara träffat 3 gånger känner jag att jag inte kan leva utan. Det känns så starkt !!!!! Ord kan inte beskriva för er hur det känns !!!!

Vi har skrivit till varandra i flera dagar och det har bara handlat om sex. Och hur mycket vi längtar efter att ses igen.

Men jag vill inte skriva om sex. Jag gör det bara så att han ska bli nöjd och för att jag är SÅ rädd att han ska sluta skriva.

Han har velat ha nakenbilder på mig och jag har gett honom alla nakenbilder jag haft.

I måndags så tog vår kontakt stopp.

Och jag är rädd. SÅ RÄDD !!!!

Jag bara gråter och gråter. Jag gråter mig till sömns varje natt.

Jag var den sista som skrev i måndags och väntar på att han ska höra av sig igen men han gör det inte !!??? Trots att han är inloggad.

Jag har telefonen framme hela tiden och bara väntar på svar för om svar kommer så blir jag SUPER glad !!! Jag blir världens lyckligaste människa..!!!!

Och igår var det tisdag och jag bara vänta och vänta men fortfarande inget svar..!!

Jag vill bara skriva till honom att jag är jätte beroende av honom och att han inte ska överge mig. Men jag vågar inte.. jag vill ju inte skrämma bort honom.

Men igår insåg jag att allt detta tär på mig. Jag blir snart slut i nerverna.

Och jag ÄR djupt deprimerad.

Jag kan inte sova. Jag kan inte äta. Jag orkar INTE med någonting. Jag bara väntar på ett svar ifrån denna man så jag kan bli hel igen. JAG ÄR SÅ RÄDD !!!!

Livet känns så meningslöst. Och det har nu gått så långt att jag har fått självmordstankar. Jag har självmordstankar varje dag nu och jag tänker hela tiden på hur bättre det skulle vara om jag låg död. Allting känns så hopplöst.

Allt detta på grund av en man. Jag klarar inte av detta. Mitt hjärta gråter efter honom. Jag behöver honom för att må bra..!!!

Ångesten är också jätte jobbig. Jag blir lös i magen hela tiden.

Och tårarna bara rinner. Jag drunknar nog snart i mina tårar känns det som.

Igår mådde jag jätte dåligt. Jag inser att jag är självmordsbenägen. Jag tog en kniv igår och jag skar mig på armen.

Jag orkar inte finnas längre.

Jag vill bara att denna mannen ska höra av sig men han gör det inte trots att han är inloggad.

Och här sitter och jag bara gråter efter honom. Jag kan verkligen inte leva utan honom. Det är bara honom jag tänker på. Det är bara honom jag väntar på. Jag sitter med mobilen hela tiden. Men jag skrev sist till honom och jag vet inte mer vad jag ska skriva.

Det bästa vore kanske om jag åkte till psyket men jag vill inte bli inlåst.

Jag vill bara ha en man som kan ta hand om mig. Helst denna mannen..!!!

Snälla hjälp mig för jag vet inte vad jag ska ta mig till.



För er som undrar över min ålder så kan jag säga att jag är 21 år

Försök inse att du inte är dina känslor & tankar. Du bara har dem precis som alla andra, det går att kontrollera med vilja, vilket du också har som alla andra.

Just nu tillåter du dig själv att må så här genom att intala dig själv att bara den här mannen kan få dig att må bra, det får dig såklart att må dåligt.
Så ta ett långt, lugnt, djupt andetag och tillåt dig själv att må bra igen för det är bara du som kan göra det och ingen annan kan göra det åt dig
Citera
2019-02-20, 19:53
  #6
Medlem
Nicchzos avatar
Jag hoppas att du är medveten om att du har ett destruktivt bekräftelsebehov samt låter männen utnyttja dig för sex. Får intrycket av att mannen inte är så intresserad av dig som du är av honom, annars hade du inte behövt vänta och vänta i flera dagar, just därför blir det hela så otroligt destruktivt. Det måste vara extremt påfrestande att låta någon annan styra över ens liv.

Du måste försöka släppa taget om honom för ditt eget bästa, det är du som är viktigast och du ska inte låta någon annan få styra över ditt mående. Ju mer man tänker på det och intalar sig själv att man är beroende av någon, desto värre blir det. Försök att ändra på tanken, att du klarar dig utan honom, det är inte värt att göra saker mot din vilja för en kort stunds njutning. Det kommer endast gå runt i en ond cirkel om du inte försöker bryta detta beteendet.

Om du mår så dåligt att du vill ta livet av dig borde du för din egen skull lägga in dig på psyket eller prata med någon professionell inom området, alternativt prata med någon som står dig nära. Ibland kan det kännas bättre av att bara få prata ut eller skriva av sig.
Citera
2019-02-20, 20:53
  #7
Medlem
jjujjus avatar
Hej Ts, har också borderline men dock inte alls samma problem som dig. Du förstår väl att du skrämmer iväg killen då han säkert har fattat att du är desperat och det är inte särskillt attraktivt, detsamma gäller att ha sex och göra exakt allt han säger. Du måste vara mer spännande och självsäker om du ska lyckas behålla män, ingen vill ha e "needie" direkt när man nyss lärt känna varandra, du kommer framstå som galen.

Ett tips som kommer underlätta din situation och göra att du har roligare är att skriva med flera killar samtidigt (för ni är ju inte tillsammans eller på g) och fördriva tiden. Och sluta göra saker emot din vilja - det bygger bara på en ännu större ångest i slutändan, det kvittar om du har sex eller inte, om en person vill vara med dig så kommer han vara det. Men det är inte särskillt sexigt med en tjej som har sex med allt och alla...tänk på det och försök tycka om dig själv mer, och om det är något du inte gillar hos dig själv så ta tag i det och ändra det - för du kan om du verkligen vill.
Citera
2019-02-20, 21:40
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Hej Ts, har också borderline men dock inte alls samma problem som dig. Du förstår väl att du skrämmer iväg killen då han säkert har fattat att du är desperat och det är inte särskillt attraktivt, detsamma gäller att ha sex och göra exakt allt han säger. Du måste vara mer spännande och självsäker om du ska lyckas behålla män, ingen vill ha e "needie" direkt när man nyss lärt känna varandra, du kommer framstå som galen.

Ett tips som kommer underlätta din situation och göra att du har roligare är att skriva med flera killar samtidigt (för ni är ju inte tillsammans eller på g) och fördriva tiden. Och sluta göra saker emot din vilja - det bygger bara på en ännu större ångest i slutändan, det kvittar om du har sex eller inte, om en person vill vara med dig så kommer han vara det. Men det är inte särskillt sexigt med en tjej som har sex med allt och alla...tänk på det och försök tycka om dig själv mer, och om det är något du inte gillar hos dig själv så ta tag i det och ändra det - för du kan om du verkligen vill.

Oh shit han skrev...!!!
Det är detta jag pratar om nu mår jag jävligt bra. När jag får bekräftelse.
Han vill ses men jag är så rädd för att bli utnyttjad. Tänk om det bara är sex han vill. Jag kommer bli förkrossad !!!!!!

Men hur gör jag för att bli spännande då? Han skrev nyligen. Dock efter många många timmar. Innebär det då också att jag också ska svara efter många många timmar?????
Citera
2019-02-20, 23:51
  #9
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madrassen
Oh shit han skrev...!!!
Det är detta jag pratar om nu mår jag jävligt bra. När jag får bekräftelse.
Han vill ses men jag är så rädd för att bli utnyttjad. Tänk om det bara är sex han vill. Jag kommer bli förkrossad !!!!!!

Men hur gör jag för att bli spännande då? Han skrev nyligen. Dock efter många många timmar. Innebär det då också att jag också ska svara efter många många timmar?????

Du slutar att svara föralltid, då jäklar kommer du bli intressant kan jag lova! Hitta en ny kille som inte utnyttjar dig, och självklart så är det bara sex han vill ha, för det är ju bara det du ger honom. Spännande och intressant måste du bli genom att jobba på din personlighet, lära dig älska dig själv och bli självsäker och kunna föra en konversation utan att framstå som naiv och trög, finns inte mycket att prata om med en tjej som har låg IQ.

Mina tips är att börja om från början och gör rätt (Hitta ny kille)
1. Inte ha sex för tidigt
2. Lär känna varandra först
3. Om han drar, så skulle han ändå dragit förr eller senare
4. Du dras till fel killar
5. Hitta snälla killar som också känner sig ensamma
6. Var inte jobbig och deppig när ni lär känna varandra (inte belasta honom med dina problem) för det kommer jaga bort honom.
7. Försök att inte vara klängig, ha vänner och visa att du har ett eget liv
8. Försök att inte bli sur och ledsen på honom (Kan också skrämma iväg honom)
9. Lyssna på hans problem och bry dig om honom
10. Var gullig och snäll
Lycka till!
Citera
2019-02-27, 00:56
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Du slutar att svara föralltid, då jäklar kommer du bli intressant kan jag lova! Hitta en ny kille som inte utnyttjar dig, och självklart så är det bara sex han vill ha, för det är ju bara det du ger honom. Spännande och intressant måste du bli genom att jobba på din personlighet, lära dig älska dig själv och bli självsäker och kunna föra en konversation utan att framstå som naiv och trög, finns inte mycket att prata om med en tjej som har låg IQ.

Mina tips är att börja om från början och gör rätt (Hitta ny kille)
1. Inte ha sex för tidigt
2. Lär känna varandra först
3. Om han drar, så skulle han ändå dragit förr eller senare
4. Du dras till fel killar
5. Hitta snälla killar som också känner sig ensamma
6. Var inte jobbig och deppig när ni lär känna varandra (inte belasta honom med dina problem) för det kommer jaga bort honom.
7. Försök att inte vara klängig, ha vänner och visa att du har ett eget liv
8. Försök att inte bli sur och ledsen på honom (Kan också skrämma iväg honom)
9. Lyssna på hans problem och bry dig om honom
10. Var gullig och snäll
Lycka till!

Jag slutade svara. Gått mer än en vecka, han hör inte av sig! :-(
Citera
2019-02-27, 01:23
  #11
Medlem
Grollarens avatar
Den här killen är inte ett skit intresserad av dig.
Ja han pratar med andra kvinnor. Varför ska han prata med dig annat än som en sista utväg, när han vet att han alltid har dig där väntande iallafall? Du är en reserv ifall ingen annan nappar.
Det här kommer att fortsätta med varenda man så länge du inte lär dig att sätta dig själv främst.
Jag antar att du har blivit illa behandlad och inte ser ditt eget värde överhuvudtaget.
Antingen söker du psykologhjälp och tar upp just det problemet, eller också väntar du på att det ska infinna sig av sig självt. Antagligen kommer du se dit eget värde utan hjälp, men det kan ta många år, och i värsta fall är du så utnyttjad av alla som kommer i din väg att du mår sämre än någonsin när du blir äldre.
Så skaffa hjälp. Nu. Att lära sig att inte bli överkörd kräver proffshjälp.
Alla kan säga till dig att du är värd bättre, men du måste lära dig att tro på det själv.
Kram
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback