Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2019-02-17, 19:09
  #37
Medlem
smoerreboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Hej, nu är jag uppriktigt riktigt djävla förbannad!!
En arbetskollega till min tjej ringde för ca 1 timme sen och berättade följande:
Min dotter + en kompis hade samlat ihop 2 större säckar med burkar och flaskor de skulle panta.
När de hade pantat dessa på Willys, attackeras de plötsligt av den kvinna som sitter och tigger utanför entre'n.
Ytterligare 2 "kollegor" till kvinnan dyker upp. De ber barnen lämna ifrån sej kvittot från pantningen. Barnen blir rädda och gör detta.När de kommer hem, berättar de vad som hänt, och detta är nu polisanmält.
Jag bara undrar..även om man nu är tiggare, finns det ingen som helst moral? Hur långt får man gå..?
Du får nog åka dit med ungen som får peka ut zigenaren åt dig och ta tbx pengarna. Polisen kommer inte ha tid med det ärendet heller.
Citera
2019-02-17, 19:09
  #38
Medlem
Bengrots avatar
Hur kan två 9-åringar bli rånade av zigenare utan att någon ingriper? Det är ta mig fan otroligt att det händer. Vi har verkligen tappat all förmåga att försvara vårt samhälle.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback