Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-02-12, 20:53
  #13
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Hortons huvudvärk. Triptaner hjälper inte och syrgaskit vet inte vården vad det är. Ingen vet vad det är typ.

(FB) Cannabis mot Hortons huvudvärk?

Inlägg 4
Citera
2019-02-12, 21:04
  #14
Medlem
-Andreas-s avatar
Har också den Wellbutrin/Voxra.
Tror att det är att du precis har börja med den medicin som gör att du har en ökad ångest.
Visst är den litet svettig första veckan, men om du tripplat din dos lugnande o dessutom behöver kombinera smärtstillande för att funka, så hade jag inte tagit den om jag vore dig.
Citera
2019-02-13, 05:51
  #15
Medlem
FlyingBees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Sjukt att det är så. Gäller samma för alla droger inklusive alkohol?
Är man råalkis överväger de nog med läkare om man måste avgiftas först, det däremot kan vara farligt att sluta cold med. Benso nej, mår man bra? nej, farligt ? nej.
Citera
2019-02-13, 09:02
  #16
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingBee
Är man råalkis överväger de nog med läkare om man måste avgiftas först, det däremot kan vara farligt att sluta cold med. Benso nej, mår man bra? nej, farligt ? nej.

Du har fel faktiskt. Just benso kan sluta illa precis som alkohol.
Citera
2019-02-13, 12:00
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Du har fel faktiskt. Just benso kan sluta illa precis som alkohol.
Ja, båda är kramplösande vid intag och kramputlösande vid avtändning.
Citera
2019-02-13, 13:14
  #18
Moderator
Morfar-52s avatar
OT och tjafs raderat./mod
Citera
2019-02-22, 00:17
  #19
Medlem
Vad du än gör börja inte trappa ut någon benzo på egen hand när du står på voxra då det också sänker kramp tröskeln.
Citera
2019-02-22, 00:50
  #20
Medlem
Du lär ju skära ned på din konsumtion ts. Oavsett vad knarkarna inne i bensoforat påstår så är alprazolam starka grejor, xanor är mig veterligen den enda bensodiazepinen som har haft dödsfall med i i FASS. Visserligen ihop med alkohol men ändå. Jag äter själv xanor och har gjort i många år. Äter bäbisdoser i jämförelse med dig men har heller aldrig haft något problem med det. Vet inte hur det är idag men förr var 4mg per dag maxdos som förskrevs. Xanor ska ej heller förskrivas fortlöpande så att säga, endast i undantagsfall så får man stå på det.

10mg om dagen, du hör ju själv hur det låter. Jag är förskriven mer men jag äter cirka 0.25-0.5mg per dag.....
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback