2019-02-10, 05:14
Bannlyst
Gick runt på stan för att hitta någon tjej att ha roligt med.
Ganska snabbt såg jag en som stod vid ett känt monument. Jag fastnade med blicken
och gick vidare. Sen vände jag mig om, funderade, och gick tillbaka. Jag bestämde mig för att närma mig henne.
Det är väldigt få tjejer som har denna inverkan på mig, iallafall så hade jag bestämt mig
för att fråga henne och kolla läget rent allmänt ifall hon jobbade och så, men allt eftersom jag
närmade mig så började hon gå iväg åt ett annat håll. Vafan, tänkte jag, och följde henne
lätt med blicken. Hon gick och satte sig på en bänk ca 25 meter bort. Jag tänkte att hon kanske
bara bestämt sig för att sätta sig i lugn och ro och äta. Eller hade hon sett mig och gått
bara för att hon inte ville ha sex med mig? Jag tyckte att det var mindre trovärdigt eftersom
de flesta brukar tycka jag ser bra ut och jag var välklädd och ren och nyduschad som vanligt.
Jag kände mig rätt snygg faktiskt. Så jag närmade mig henne där hon satt på bänken.
När jag var bara några meter ifrån henne så ser jag att hon ställer sig upp och går iväg
åt ett annat håll. Vafan...igen...tänker jag. Vill hon inte ha mig?
Äh, skit samma, jag lyckades aldrig få ögonkontakt med henne men hon gjorde mig jävligt kåt
hon såg ung och pigg ut, jag hade aldrig sett henne där förut vilket är ett stort plus.
Och jag fick ett allmänt väldigt gott intryck från henne. Hon verkade trevlig och bra.
Hennes ansikte vad fint lugnt och fridfullt, hon såg glad och nöjd ut.

Jag sket i henne smått besviket och gick till en restaurang istället. Funderade på ifall det
var mig det var fel på men ja...vem vet...hur ska man veta och vad spelar det för roll egentligen.
Men hon var en typisk sån tjej som jag kände matchade mig perfekt och jag visste att sexet skulle
vara helt fantastiskt med henne. Sånt vet man bara och det stämmer i stort sätt alltid.
Det brukar alltid vara en gemensam attraktion med dessa tjejer.
Jag åt min mat och glömde sakta bort henne. Nu var jag nöjd och belåten förutom att maten blev
lite dyrare än vad jag tänkt mig vilket irriterade mig lite eftersom jag hade bara tagit med
mig precis så mycket som jag tänkt mig spendera. Så nu låg jag lite på minus. Jag grämde mig lite
men gick ändå tillbax dit till området där alla tjejerna befann sig. Kanske hittar jag nån ändå
tänkte jag....annars skiter jag i det.
Då såg jag plötsligt tjejen igen, hon som jag sett tidigare. Hon satt på en bänk och jag såg
rakt in i hennes vackra ögon. -Hej , sa jag. Sedan började vi prata. Hon var otroligt charmig och
ännu vackrare och sexigare på nära håll. Samtalet flöt på och tiden stod still i universum.
Jag noterade att hon såg lite annorlunda ut och kommenterade att hon hade bytt byxor.
Sen sa jag att jag sett henne tidigare men att hon gått iväg osv. Hon förklarade att hon inte
hade gillat de blå jeansen som hon hade haft på sig och därför bytt.... Ok, sa jag. Jag har också
blå jeans, tillade jag. Nej, alltså mina, sa hon. Jag gillar dem inte så jag bytte.
Ok, skumt tänkte jag men skitsama. Allting verkar ju funka helt perfekt med den här tjejen så
det lär väl knappast varit mig det var fel på iallafall. Det kändes verkligen som att vi var
bra tillsammans, nästan som att jag hade träffat henne förut eller att hon var min "soul-mate"
på ett djupare plan. Allting verkade vara så enkelt med henne.
Hon sa att hon "jobbade" efter att jag frågat henne, precis som jag misstänkte.
Det var lördag kväll och hon behövde väl lite extra pengar. Det är alltid lika spännande
att fråga tjejerna om hur mycket dom tar betalt eftersom jag ser det som en stark indikation
på hur mycket dom gillar mig som kund. Det är allmänkänt att det är så och av erfarenhet så
har jag verkligen märkt det. Är personkemin kass , vilket typ 100% av gångerna
är en ömsesidig känsla så brukar priset bli ett kallt standardpris istället för de gånger
som man känner att just nu är det någonting speciellt som händer. När det blir någonting
mer än bara ett arbete, det blir spänning, och flirt och verklig attraktion inblandad och vilket
alltid gör att det känns på något konstigt sett som att tiden står still.
Hon gav mig ett väldigt lågt pris. Jag blev förvånad. Hon skulle kunna begära mycket mycket mera.
Men men, jag var glad och hon med. Till det priset skulle jag gärna gå tillbaks till henne
och det gav samtidigt ord till att hon var väldigt intresserad av att jag skulle ligga med henne.
Senast redigerad av hihowru 2019-02-10 kl. 05:57.
Citera
2019-02-10, 05:15
Bannlyst
Vi gick mot hotellet tillsammans, hon sökte sig mot min hand vilket jag tyckte kändes väldigt
personligt efter ett så snabbt intryck...jag kände den för ett ögonblick den släppte jag den.
Det blev för mycket av en "par-situation", jag ville bara knulla henne, inte att hon skulle
vara min flickvän. Vi småpratae lite på vägen. Det var riktigt trevligt och jag gillade att
vara i hennes närhet. Det kändes verkligen avslappnat.
Väl uppe vid receptionen till hotellet så betalade jag det billiga rummet, vi fick en nyckel
, eller rättare sagt en bricka med en nyckelring utan nyckel. Rum 211 stor det på den.
-Det är på övervåningen sa dom.-Var är nyckeln? , sa tjejen.
Receptionen svarade henne att-det finns ingen nyckel. Rummen där uppe har inte nycklar.
OK. Det är välkänt att en del kvinnor (horor) dödar sina kunder ifall de inte gillar dem.
Vilket troligtvis hade hänt igår eftersom jag sett en massa poliser vid området igår kväll
ungefär vid samma tid. Kunde det vara därför rummen var helt utan nycklar?

Nu var vi framme. Tjejen tog av sig väskan och ställde den på bordet som stod
bredvid sängen. Jag kände plötsligt lukten av lim. Sniffar Hon lim tänkte jag? Det kan inte vara sant
, hon såg verkligen inte ut som nån sån. Men sen såg jag en svart plastpåse som hon
också lade på bordet och jag såg att hon ställde en liten limburk bredvid (poppers?).
Jag hade sett beteendet förr hon andra tjejer och gillade det inte men hade samtidigt ställt om
min inställning till det. Det var en drog precis som alkohol, marijuana, kokain eller annat skit.
Inget som intresserade mig men varför kritisera en drog mera än andra. Och i vissa kulturer
så är ju andra droger vanligare än de som är populärast i Sverige. Jag ville inte döma henne
utan fokuserade istället på hur hon verkade må och hon verkade må skitbra helt enkelt.
Det fanns ingen som helst negativitet i rummet utan det var bara härligt och trevligt.
En porrfilm var på på tv´n som var monterad i ena hörnet av rummet. Jag stängde av den.
Jag gillar inte att kolla på porr. Det får mig bara att tappa fokusen och varför skulle
jag vilja kolla på det där - 2 tjejer som slickade varandra - när jag är här tillsammans med dig? sa jag.
Hon log och sa att hon gillade att kolla på porr men att hon inte brydde sig.
Ingen hora hade sagt nått sånt förut. Hon verkade ovanligt fri och kåt tänkte jag.
Sen började hon klä av sig. Hon var väldigt petite, liten och smal. En typisk sån tjej
som får min kuk att lätt hårdna. Jag har Aldrig haft problem med att "få upp den"
eller att kuken inte skulle vara tillräckligt hård med en sån tjej. Tvärt om, såna här tjejer
gör min kuk alltid stenhård och de gör så att jag kan knulla dem hur länge som helst.
Herrejösses tänkte jag... Nu är jag här igen med en sån 10-poängare som snart ska till att suga min kuk
. Hur gick det här till? Det kändes som att jag var i en dröm. Hon gick iväg till toaletten och tvättade
sig och pissade. Jag tror det är nästan 100% av tjejerna som måste pissa innan sex...jag vet inte varför det
är så. Varför pissar tjejerna alltid innan sexet, medans jag aldrig gör det?

Hon hade tagit av sin topp, brösten var små och fina. Hennes kropp var så otroligt tight och verkade
som skapt enbart för att tillfredställa mina sexuella lustar. Det här var verkligheten
när den var som bäst. Sen tog hon av sig sina byxor, vi kramades och sen satte hon sig på sängen.
Jag tog av mina kalsonger. Vi fortsatte att prata om saker jag inte minns. Men jag minns hur våra
blickar intensivt mötte varandra medans våra kroppar sammanfördes i en våt varm långsam kyss.
De flesta tjejerna kysser inte kunderna men ibland händer det när tycke uppstår så att säga...
Så jävla sjukt att det hänt så ofta med flera av de allra snyggaste tjejerna bara , och nu hände det igen.
Hon kollade intresserat på min kuk som nu hade hårdnat. Pungkulorna var stora och extra fyllda med
säd dagen till ära... Efter att ha knullat med infödingskvinnan för tredje gången i förrgår utan
att komma var min kuk och pung sprängkåta tillsammans. Många tjejer hade kommenterat
att de gillat min pung och att jag hade stor fin pung så jag började bli medveten om att det tydligen
var ett faktum. Hade alla tjejer jag knullat de senaste åren gjort att min pung förstorats montro?
Jag vet inte, iallafall så närmade hon sig paketet, tog tag i kuken och stoppade in hela i munnen.
Ingen kondom alls. Vad synd, tänkte jag ironiskt. Varför behandlade hon mig så bra?
Jag hade inte bett om att hon skulle suga av mig och inte heller att hon skulle göra det utan
gummi. Sedan förde hon sig mot pungen och sög och slickade på den. Hon lyckades till och med få in ena
pungkulan helt i munnen. Hon verkade hungrigare än de flesta tjejer jag varit med.
Sen sa hon: Du får knulla mig i analen om jag får "20kr" extra. Eh, va? tänkte jag.
Först att det var Hon som frågade och inte Jag. Sen Priset. Det var ju ingenting.
Så jävla billigt. Och själva grejen att hon Gjorde det. Hon var så liten och smal och söt.
Och hon frågade mig medans min kuk var som hårdast och praktfullast. Som att hon hade fantiserat om att
ha den i sin röv medans hon sög av mig. Sanningen att "dom mest oskuldsfulla är de värsta"
stämde verkligen in på henne.
Jag svarade att jag tyvärr inte hade mera pengar, kanske endast lite till men kunde ge henne nån
liten present istället. Och hon verkade gå med på det.
Sen la hon sig med särade ben och visade med kroppen och hon ville att jag skulle stoppa
in kuken där i. Det verkade som att hon ville att jag skulle göra det utan kondom men
vill alltid vara på den säkra sidan vilket hon förstod och sträckte sig efter en kondom.
Jag körde in kuken. Hennes tighta lilla fitta var gudomlig. Hennes kropp lika så.
Vi knullade bra ihop. Jag tänkte att det här är en tjej som är värd att gå tillbax till...
Sen bytte vi ställning till bakifrån.....Jag blev förvånad över att hon klarade av det.
Många tjejer brukar få ont av den ställningen men för henne verkade det vara helt okej...sen
knullade jag henne liggandes igen. Hon stönade och njöt men verkade samtidigt förvånad
över att jag inte kommit än. Jag kunde lätt tänka mig att flera av hennes kunder sprutar väldigt
snabbt för en sån tjej var hon. Hon verkade närmast professionell.
Medans jag hade knullat henne bakifrån hade hon samtidigt börjat pulla sitt egna stjärthål
och värma upp det. Vi får se om din kuk passar sa hon.Sen sa hon bestämt och lite kaxigt att -
-Jag kan ta alla storlekar där i.
Hon la sig på sidan och buktade ut med sitt rövhål...Sedan kysstes vi samtidigt som
jag körde in min stenhårda kuk långt in i hennes lilla analhåla.
Hennes ansikte gav ett uttryck av : Aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh... Som att hon kände det
mycket och att det var så jävla sköönt.
Jag knullade först lite lätt men märkte snabbt att hon klarade av mer så jag tryckte
henne allt hårdare. Konstigt att det inte gör ont på henne, tänkte jag.
Sen jag jag, -jag vill komma utanför. Hon la sig på rygg igen och jag frågade om jag kunde
komma på hennes mage och bröst. -Visst!, svarade hon, men hon ville inte ta emot satsen direkt i
munnen. Jag sprutade henne Myckettttt, det kom massor denna gång. Hennes kropp var helt fyllt
av min vita sperma.De kåta sexiga ögonen hade kollat på hur sperman pumpat ut och den verkade
aldrig ta slut. Jag visste att jag hade kapaciteten att komma jävligt mycket vilket också
flera tjejer har påpekat och kanske finns där också ett samband med min så kallade stora pung.
Iallafall, sperman låg där över hela hennes överkropp. Då tar hon tag i den med ett finger
och smakar på den. Hur smakar det frågar jag? Gillar du den? Hon svarar inte, utan verkar bara vara
i nått slags djuriskt tillstånd.Sedan smakar hon på den igen. Och till och med en tredje gång.
Jag hade absolut inte bett henne om att göra något sånt här. Så varför???
Var hon bara jävligt kåt och attraherad? Det här var sådant som jag förut aldrig skulle
kunna tänka mig att det skulle kunna hända när man köper sex.
Sedan suddades vårat möte långsamt ut efter att jag tagit några foton som hon villigt
ställt upp på och jag gett henne mitt telefon nummer. Avslutet blev lite konstigt och trist
eftersom vårt möte varit så intensivt och speciellt. Medans jag tog fotona berättade jag
någon detalj om när jag fotat en annan tjej vilket jag tror gjorde att hon kände sig mindre speciell
och lite "osedd", jag hade tänkt mig för innan jag sa det men ville ändå vara ärlig med allt
och det kändes rätt att vara helt öppen och avslappnad med henne vilket hon ändå säkerligen uppskattade.
Jag hade gett henne ett par presenter som gjorde vårt möte ännu mera unikt, men när vi skildes åt
ute på gatan gjorde vi det utan varken pussar eller kramar. Hon sa bara..-nu ska jag söka upp nån ny kille...
och jag svarade henne att, något i stil med -gör dina saker bara, så gör jag mina...
ett uns av svartsjuka och sorg fanns i luften men mest kärlek och full acceptans. Det fanns inget spel.
Vi accepterade varandra som vi var, galna som vi var.
Senast redigerad av hihowru 2019-02-10 kl. 05:53.
Citera
2019-02-10, 05:16
Bannlyst
Jag har fortfarande inte sett bilderna jag tog på henne men har dem här intill mig i kameran
som ligger på sängen bredvid mig. Undrar om hon ringer mig? Vad kommer vi säga till varandra?
Jag kommer absolut vilja träffa henne igen men kan inte ringa henne eftersom hon inte har
någon mobiltelefon. Kanske ser jag henne ute på stan igen någon gång. Oavsett så
kommer jag alltid minnas henne. Iallafall är det så jag tänker just nu.
Men faktumet är ändå att jag faktiskt skrev ner hela historien så som vi hade det.

Har ni varit med om nån liknande tjej?

Att horan självmant börjat äta av sperman från hennes mage?
Att hon erbjuder analsex nästan gratis + ger kärleksfulla tungkyssar?

Tillägg att det här inte var någon fet flodhäst, utan hon
var sjukt snygg, smal, sexig. Precis i min smak.

Gillade ni att läsa min beskrivning av situationen?

Varför var det så viktigt för henne att byta byxor?

Som ni säkert förstår så gillar jag att skriva om mina
sexuella äventyr. Förmodligen eftersom att det jag upplever
känns som någonting som helt enkelt är alldeles för bra för att
inte dokumenteras.

Alla tankar och kommentarer ang. texten välkomnas.
Peace Out // hihowru
Senast redigerad av hihowru 2019-02-10 kl. 05:56.
Citera
2019-02-10, 06:16
Medlem
crippas avatar
Skulle gärna vilja vet i villket land du befinner dig?
Citera
2019-02-10, 06:38
Medlem
Ostigt värre
Citera
2019-02-10, 07:44
Bannlyst
Betvivlar starkt att detta hänt. Lägg upp några bilder om de finns
Citera
2019-02-10, 07:59
Medlem
Kåta horor ?
Citera
2019-02-10, 08:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kvackbo
Betvivlar starkt att detta hänt. Lägg upp några bilder om de finns

Vad i texten är det du inte tror på?
Allting hände för några timmar sen
och jag skrev texten efteråt när jag kom hem.

Har ca 15 bilder som jag tog efteråt på henne
där hon är halvt naken men poserar lite.
Citera
2019-02-10, 08:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hihowru
Vad i texten är det du inte tror på?
Allting hände för några timmar sen
och jag skrev texten efteråt när jag kom hem.

Har ca 15 bilder som jag tog efteråt på henne
där hon är halvt naken men poserar lite.
Om du has dessa bilder kan du väl slänga upp ett par på imgur? Censurera hennes ansikte om det behövs. Tills dess fortsätter jag med att vara skeptiker.
Citera
2019-02-10, 08:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kvackbo
Om du has dessa bilder kan du väl slänga upp ett par på imgur? Censurera hennes ansikte om det behövs. Tills dess fortsätter jag med att vara skeptiker.

Fast jag tycker bilderna känns för privata och jag vill helst inte
outa för mycket om mig själv...
Jag känner dig inte.
Fråga gärna nått annat annars.
Citera
2019-02-10, 08:20
Medlem
Limmsniffande hora. Bytte byxor för hon skitit på sig eller hon läckt sperma från tidigare kunder. Afrika? Hon glömde dig precis när du betalt.
Citera
2019-02-10, 08:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sungamen
Limmsniffande hora. Bytte byxor för hon skitit på sig eller hon läckt sperma från tidigare kunder. Afrika? Hon glömde dig precis när du betalt.

Det låter ju illa att hon sniffat lim eller poppers eller vad det nu var men faktum är ändå
att hon var ändå 1000 ggr fräschare och nyktrare än många fulla äckliga krogenbrudar.
Det märktes ingenting på hennes beteende att hon tagit nån drog.
Kanske ev. att hon skulle upplevas som "salongsberusad", men jag tvivlar. Hon var glad, energifylld
och skrattade ofta.
Varmt leende och ögonen lika så.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här