Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-02-06, 11:48
  #1
Medlem
Hej, det är så att mitt liv har gått käpprätt åt h-vete de senaste månaderna. Min livslust är som bortblåst och jag har gått från att vara ung och framtidsglad till bitter, orolig och ängslig. Under normala omständigheter så skulle jag inte tänka i dessa banor, men det har gått så långt att jag har börjat undra om roten till mina problem inte är att jag är förbannad eller förhäxad? Eller om det finns en ond ande/demon som "parasiterar" på mig? Jag har utvecklat en djup, konstant ångest som gör det nästintill omöjligt för mig att för närvarande fungera i vardagslivet, och min medicin har inte hjälpt mot den. Jag kan inte fatta enkla vardagliga beslut, som att köpa något, bestämma något etc. Kort sagt är jag en skugga av mitt forna jag.
Jag har hört om autentiska mystiker i mitt hemland, men jag har nog inte möjlighet/resurserna till att träffa dessa just nu - för vägledning och hjälp.
Finns det någon här på forumet (eller i Sverige) som förstår sig på dessa saker? I så fall vore jag mycket tacksam för PM t.ex.
OBS. Jag har inte tagit droger eller gjort något gravt olagligt etc.
Citera
2019-02-06, 12:09
  #2
Medlem
Känner igen mig i din text, efter att jag skaffade olika kristaller (speceillt bergskristall) och började med kristall och chakra healing så har så mycket förändrats till det bättre (äter inte ens medicin längre).
Min tidigare kraftiga ångest är som bortblåst även fast den ibland kan göra sig vagt påmind, sover bra och har ett stabilare sinne.
Nu använder jag mig av healing på daglig basis och har aldrig mått bättre.

Mvh
Citera
2019-02-06, 15:56
  #3
Medlem
Kickexs avatar
Ju mer pseudovetenskap som ”voodoo” du intalar dig själv är roten till ditt mående, ju sämre kommer du att må.
Citera
2019-02-06, 16:46
  #4
Medlem
Du mår dåligt, det är inget övernaturligt. Jag vet hur jävligt det kan vara med ångest. Vad lösningen för dig är vet jag inte, men en sak som är säker är att det givetvis inte handlar om några "förbannelser".
Att sitta och flumma med kristaller som något stolpskott rekommenderade är såklart inget du ska ta seriöst. Fråga om hjälp i en annan forumdel i stället.
Citera
2019-02-08, 21:10
  #5
Avstängd
SinnesFrisks avatar
Okej. Jag kollade av din miljö lite fort.

Du har ingen intelligent och stark entitet som manipulerar dig.
Du skapar dock ett mörker omkring dig och din aura har grå/svarta nyanser.
Fortsätter du på det här spåret kommer du dra åt dig etherela parasiter, automatiskt på grund utav din energi.
(Tänk dig typ, "spindlar" som enbart konsumerar din livs-energi och aura)

Du har även ett par~ hyfsat nyligen döda släktingar i din närhet, dom är lite utspridda över din ganska så stora lägenhet.
Utöver det så är det många allmänna släktingar och själsliga fränder i din närhet.
Din fru och dina två barn är starkt kopplade till det vänliga fränderna omkring dig.

Du behöver inte vara orolig för någon varelse.
Jobba på inställningen till saker och ting.

Mvh
Citera
2019-02-08, 21:17
  #6
Avstängd
SinnesFrisks avatar

Hej!

Det skadar inte att göra en snabb "cleansing" / "alchemisk" proccess.

2 delar salt
1 del alkohol(handdesinfektionsmedel funkar)

Häll i en skål, tänd eld.
Detta bör rensa din energetiska kropp ganska kraftigt.

(Samma princip som salt vid fönsterbrädan, saltet drar åt sig energi, så inte entiteter flyger ut och in konstant.
När du tänder eld på saltet, så förstör du energierna den har dragit åt sig, likt ett svart hål.
Spara en nypa salt, dutta i "brasan" - när det brunnit en minut eller så. Vad för färg får du på lågan som antänds när du slänger i nypan? Är den blå, så bränner du i princip enbart salt och är färdig. Blir det en grön låga, så betyder det att det fortf är fullt av energier omkring dig som tas upp i saltet, fortsätt tills lågan är blå. Mvh)

En ganska stor sats, av detta, totalt nollställer energin i din närhet - så om du har en positiv och härlig feeling i ditt hem, undvik och gör på annan plats.

Detta håller t.om Demoner på avstånd en period av egen erfarenhet.
Rekommenderar att göra det någon gång i månaden.


Mvh
__________________
Senast redigerad av SinnesFrisk 2019-02-08 kl. 21:21.
Citera
2019-02-09, 14:43
  #7
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinnesFrisk
Hej!

Det skadar inte att göra en snabb "cleansing" / "alchemisk" proccess.

2 delar salt
1 del alkohol(handdesinfektionsmedel funkar)

Häll i en skål, tänd eld.
Detta bör rensa din energetiska kropp ganska kraftigt.

(Samma princip som salt vid fönsterbrädan, saltet drar åt sig energi, så inte entiteter flyger ut och in konstant.
När du tänder eld på saltet, så förstör du energierna den har dragit åt sig, likt ett svart hål.
Spara en nypa salt, dutta i "brasan" - när det brunnit en minut eller så. Vad för färg får du på lågan som antänds när du slänger i nypan? Är den blå, så bränner du i princip enbart salt och är färdig. Blir det en grön låga, så betyder det att det fortf är fullt av energier omkring dig som tas upp i saltet, fortsätt tills lågan är blå. Mvh)

En ganska stor sats, av detta, totalt nollställer energin i din närhet - så om du har en positiv och härlig feeling i ditt hem, undvik och gör på annan plats.

Detta håller t.om Demoner på avstånd en period av egen erfarenhet.
Rekommenderar att göra det någon gång i månaden.


Mvh

Man kan också gräva ner salt fläsk norr om huset under fullmåne. Fungerar garanterat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback