2019-02-05, 10:49
Medlem
Hej!
Jag undrar om det finns någon som kan hjälpa mig. Jag har en Tv-box, TX3 mini, jag har smart iptv appen nerladdad på denna. Här om dan när ja satt här o tittade så råkade fjärrkontrollen (är som ett minitangentbord/touchpad) komma ner mellan dynorna i soffan o några knappar trycktes in o plötsligt så var ljudet borta. Jag har i mitten, längst ut till vänster på Tvbilden, som en liten ruta med en högtalare i o denna skall inte vara där, jag tror att det är den som ställer till problem. Hur jag än trycker o grejar så får jag inte tillbaka ljudet o knappmöget försvinner inte.
Det är inte några inställningar i boxen som skall göras/ändras, för där har ja kollat o ja har ljud om jag går in på andra spelare. Jag förmodar att jag råkat stänga av ljudet i smart iptv appen, men jag kommer inte åt några inställningar där jag kan återställa ljudet. Hjälper inte att trycka på mute knappen, inte att greja med volume knapparna, inte att trycka fram audio där man väljer språket på ljudet. Ingenting har hjälpt. Hoppas någon förstår hur jag menar och kan hjälpa mig. Har laddat ner senaste smart iptv appen, men inte de heller hjälpte, fanns inte fler inställningar där.
Citera
2019-02-07, 23:18
Medlem
Löste problemet själv, avinstallerade appen o installerade om den, funkade sen.
Citera
2019-05-18, 13:27
Medlem
rekommenderar dig xciptv appen eller iptv extreme pro...
=)
Citera
2019-05-18, 20:26
Medlem
(FB) Stora tråden för IPTV-diskussioner/support (Rubrik justerad/Mod)
Citera
2019-06-28, 22:41
Avstängd
Amazon Firestick är också en grymt bra streaming sticka
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback