2019-02-03, 21:34
Medlem
Någon som vet mer om detta?

http://www.barometern.se/oskarshamn/...-efter-forhor/
Citera
2019-02-03, 22:00
Medlem
Citat:
Några närmare detaljer kring händelsen är inte kända. Enligt vakthavande befäl i Kalmar ska den anmälda våldtäkten ägt rum inomhus. De inblandade personerna ska vara bekanta med varandra sedan tidigare. Den misstänkte mannen hämtades under helgen in till förhör och var även en kortare tid anhållen. Men han försattes på fri fot efter förhör. Utredningen kommer att fortsätta med syfte att bringa klarhet i vad som hänt.

Någon som vet vem GM är?
Citera
2019-02-03, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xuno
Riktigt vidrigt att hänga ut brottsoffret för en våldtäkt! häng ut gärningsmannen istället din jävla råtta!

Vet inte gm och det är det jag vill veta!
Citera
2019-02-04, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajaninja
Vet inte gm och det är det jag vill veta!
Varför vill du veta det?
Citera
2019-02-05, 11:42
Medlem
Skall enligt mina källor ha varit 2 GM, som båda erkänt och är släppta i väntan på rättslig prövning.
Båda GM skall jobba på Scania.
Den ena är okänt för mig, men den andra har samma förnamn som en partiledare i ett parti som ingen vill samarbeta med, och har nästan samma efternamn som en tecknad Charlie från Snobben översatt till svenska.
Citera
2019-02-11, 20:05
Medlem
GoldenKiwks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasseronen
Skall enligt mina källor ha varit 2 GM, som båda erkänt och är släppta i väntan på rättslig prövning.
Båda GM skall jobba på Scania.
Den ena är okänt för mig, men den andra har samma förnamn som en partiledare i ett parti som ingen vill samarbeta med, och har nästan samma efternamn som en tecknad Charlie från Snobben översatt till svenska.

Båda släpptes väl utan vidare misstanke? Antar då att det är ord mot ord scenario. Även att GM och BO var bekanta eller närmare sen tidigare. Inte så men hade det inte bara varit lättare att skriva ji*my brü* istället för rebus? Då J har sambo så undrar jag bad hon säger om detta eller är det rent av så att hon är BO med tanke på att de kände varandra sen innan?
Citera
2019-02-16, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenKiwk
Båda släpptes väl utan vidare misstanke? Antar då att det är ord mot ord scenario. Även att GM och BO var bekanta eller närmare sen tidigare. Inte så men hade det inte bara varit lättare att skriva ji*my brü* istället för rebus? Då J har sambo så undrar jag bad hon säger om detta eller är det rent av så att hon är BO med tanke på att de kände varandra sen innan?

BO är inte sambo med några av GM.
De 2 GM skall ha erkänd inför polisen, och släpptes i avvaktan på ärendet kommer till TR. Eftersom de erkänd anses de väl inte kunna skada utredningen.
En 3 GM skall finnas, denna höll BO, och var alltså medhjälpare.
Den andra GM heter Alf**d i förnamn och är från Västervik, men bor numera i Oskarshamn.
BO skall vara bekant med GM genom gemensamma vänner.
Citera
2019-02-16, 21:02
Medlem
GoldenKiwks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libety
BO är inte sambo med några av GM.
De 2 GM skall ha erkänd inför polisen, och släpptes i avvaktan på ärendet kommer till TR. Eftersom de erkänd anses de väl inte kunna skada utredningen.
En 3 GM skall finnas, denna höll BO, och var alltså medhjälpare.
Den andra GM heter Alf**d i förnamn och är från Västervik, men bor numera i Oskarshamn.
BO skall vara bekant med GM genom gemensamma vänner.

Okay. Påpekade mest att han just har en sambo alltså en flickvän och vad hon tycker om det här. Sedan då om hon eventuellt skulle varit BO. Men glöm det. Oavsett så bör han väl inte ha en sambo längre då, jag hade inte acceptera de där iallafall

I tidningen stod det och på polisens hemsida att det som suttit häktade hade släppts utan vidare misstanke. Alltså då är dom enligt åklagaren oskyldiga.

Höll fast? Låter mer brutalt än vad jag förstod. Läser man om det verkade det mer vara en ord mot ord enligt polisen
Senast redigerad av GoldenKiwk 2019-02-16 kl. 21:04. Anledning: Missade svara
Citera
2019-03-12, 19:30
Medlem
Nåt nytt om detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in