Citat:
Ursprungligen postat av
Foolson
Av de inlägg jag läst från användaren du hänvisar till så gör denne inget annat än gissar, hittar på och överdriver något kopiöst. Sätt ingen tillit till dennes uppgifter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Furorem
Du spammar tråden hela tiden, men vad du och flera missar är en tidigare kommentar från mig.
Upprinnelsen är en kontrollavgift från en biljettkontrollant. Efter utfärdandet blev kvinnan högljudd och gapig samt allmänt stökig. I det skeendet har biljettkontrollanten bett ordningsvakterna att avvisa henne, vilket är arbetsgången.
Biljettkontrollanten är kvinna, färgad, 35-årsåldern och mamma, faktiskt till ett barn i liknande ålder, så vad själva upprinnelsen innebär så håller inte rassekortet.
Förövrigt är inte svaret till dig, för du är inte mottaglig, utan till andra som möjligen är intresserade.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tinuviel
Finns ju vittnesmål som tyder på att kvinnan agerade aggressivt från första stund.:
https://twitter.com/hanifbali/status...81468408098816
Det är ju olyckligt att Starback tycks förhindrad att utveckla och underbygga sina påståenden så jag är nog nödgad att se på dem som osanna. Inte för att jag någonsin trodde ett ögonblick på dem men för diskussionens skull hade det varit klädsamt av alla parter att så långt möjligt belysa alla argument, sina egna såväl som andras.
Nåväl.
Med risk för att mina inlägg fortsatt uppfattas som innehållslöst spammande så fortsätter jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
SieurAthos
Kolla på serien tunnelbanan så får du se hur lätt vakterna tar till våld som är helt omotiverat, men du kanske bor i en liten håla där sånt aldrig händer?
Citat:
Ursprungligen postat av
gul-apelsin
Så en serie som visas på TV om hur väktarna jobbar i tunnelbanan innehåller en massa omotiverat våld?
Vad skriver du för skit.
I sanning en motiverad fråga! Påståendet om omotiverat våld, dessutom som tv-underhållning, är ju väldigt uppseendeväckande. Lyckligtvis brukar tv-sända klipp gå lätt att hitta till, speciellt om någon länkar till dem. Förslagsvis den som äger påståendet att de existerar?