Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2019-01-29, 09:17
  #37
Medlem
Barytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazingthing
https://i.imgur.com/m5nqLvY.png

Cirka 2:24:00 in i sändningen.

Någon måste ju veta vem puddingen är?
Citera
2019-01-29, 09:19
  #38
Medlem
Barytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baryton
Någon måste ju veta vem puddingen är?
Jag såg aldrig programmet men hon måste ha varit det bästa med hela kvällen!
Citera
2019-01-29, 11:27
  #39
Medlem
Beatriceaurores avatar
Emma Molin var mycket bra! Hennes skämt var väl ibland på gränsen, men lite får man tåla..
Men varför var vänstergeneraler med i programmet?
Citera
2019-01-29, 12:36
  #40
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baryton
Någon måste ju veta vem puddingen är?

Skulle gissa på att det är hon från Sameblod. Huvudrollen dvs.
Citera
2019-01-29, 15:04
  #41
Medlem
Sjukt att det inte har blivit mer snack om Bahar Pars prat när hon ska dela ut pris till bästa manliga. Största skämskudden behövdes när hon var arg över att hon som kvinna från Iran inte fick spela Hasse P.

https://www.svtplay.se/video/2084664...DmymUM2MlfQFEs
Citera
2019-01-29, 18:47
  #42
Medlem
swimmingpools avatar
Konstigt att inte Persbrandt vann pris.
Citera
2019-01-30, 13:08
  #43
Medlem
Amazingthings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Skulle gissa på att det är hon från Sameblod. Huvudrollen dvs.

Har inte sett Sameblod, men menar du Lene Cecilia Sparrok? Ser inte riktigt ut att stämma... https://media.gettyimages.com/photos...re-id620793920
Citera
2019-01-30, 17:56
  #44
Medlem
Snubchurps avatar
Rejält tapp på Flashback när det gäller intresset för både Idrottsgalan, Guldbaggen och Musikhjälpen. Få som går in och kommenterar. Man har tröttnat antar jag på vänsterpropagandan?

Jag kan tycka det är kul att kika för att se hur genomskinligt och uppenbart det är.
Citera
2019-01-30, 18:25
  #45
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Rejält tapp på Flashback när det gäller intresset för både Idrottsgalan, Guldbaggen och Musikhjälpen. Få som går in och kommenterar. Man har tröttnat antar jag på vänsterpropagandan?

Jag kan tycka det är kul att kika för att se hur genomskinligt och uppenbart det är.
Tittade på alla dessa förr i tiden men skulle inte komma på tanken att göra det idag. Alla som ligger bakom, medverkar eller uttalar sig är vänster och/eller mångkulturförespråkare. Bryr mig inte om vad de har för käcka kommentarer eller vilka tårdrypande inslag om importerade våldtäktsmaskiner de vill pracka på en. Ett väldigt enkelt val att inte titta. Droppen var Fotbollsgalan där feministiska kvinnofotbollsspelare inte bara skulle ha minst hälften av uppmärksamheten utan också hade mage att klaga över att de inte tjänade lika mycket pengar.

Det enda jag ser i gala-kategorin är Allsvenskans stora pris.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback