Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-27, 16:31
  #1
Medlem
Grus-Olles avatar
Behandlingen av SD. Massinvandringen. Ökad otrygghet på gator och torg. Identitetspolitik (genus och HBTQ). Annie Lööf. Utarmad välfärd. Medias vänstervridning. etc
Citera
2019-01-27, 16:34
  #2
Avstängd
Svensk politik har varit förstörd i årtionden
Citera
2019-01-27, 16:48
  #3
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Behandlingen av SD. Massinvandringen. Ökad otrygghet på gator och torg. Identitetspolitik (genus och HBTQ). Annie Lööf. Utarmad välfärd. Medias vänstervridning. etc
Nej det blir det inte.
Citera
2019-01-27, 19:58
  #4
Medlem
Vad är det med behandlingen av SD som förstör vår politik?
Citera
2019-01-27, 20:10
  #5
Medlem
Snarare är detta början, med dagens regering kommer både V och SD kunna agera i opposition vilket innebär att deras politik inte behöver synas i sömmarna så jag tror det kommer att bli ännu värre.
Jag tror faktiskt att det enda som skulle kunna vända på eländet är om V eller SD faktiskt hamnar i regeringsställning..
Citera
2019-01-27, 23:30
  #6
Medlem
Nej tvärtom. Alla ni som är lite åt höger måste väl vara lyckliga att politiken vridits åt höger. Det kommer att bli kanonbra. BNP kan öka med 1,9 procent. Jag blir lyrisk. Och SD är neutraliserad och Ulf K fick ingen makt och Ebba bryr sig ingen om. Det är nu det roliga börjar.
Citera
2019-02-14, 11:00
  #7
Medlem
Nej, men onekligen det årtionde som visat att stora delar av den svenska politiska och mediala "eliten" lever in denial - de är helt enkelt blinda för stora och avgörande problem och ägnar istället krafter och utrymme åt rena navelluddsdebatter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback