Citat:
Ursprungligen postat av
inspiratoeren
Vad gäller maten tycks Greta ännu har svårt för att äta varierat. Med tanke på hennes förut verkligt svåra ätstörningar behöver hon därför alltjämt önskekost.
Vad gäller möjliga diplomatiska uppdrag är det mest troliga att Greta så småningom kan bli klimatambassadör.
Men min käre vän.Lugna ner dig och ta det om hon blir det.Som vanligt så svävar du ut i det blå.Sen tycker jag faktiskt att det är beklagligt att Greta som har problem med kosten ska lära ut vad vi bör undvika tex kött Hon kämpar med sin vegankost och ärligt talat så hade jag hellre sett att hon åtminstone kunde äta vegetarisk istället.Varför har Greta ett behov att prata om sin ekonomi och jämföra sig med influenser och artister Hon har hela tiden vetat om att pengarna ska gå till stiftelsen.
Hon har aldrig funderat på att hon reser betydligt mer än väldigt många andra?
Sen måste inte hennes bristande hygien ha med Asperger att göra. Det kan lika gärna vara att hennes aktivism stigit henne åt huvudet på fel sätt.Att inte Greta först och främst tar tag i sina egna problem först.Inte konstigt att hon blir trött när hon äter så ensidigt som hon gör.
Tror faktiskt att detta är orsaken till hennes trötthet. Hon säger att hon ska göra allt hon kan. Bra sluta resa,kom med konkreta lösningar istället för att gapa,ta bort studioutrustningen.ät närodlat mm. Se dom egna problemen och gör något åt dom istället.
Börja arbeta och sluta gnäll.